Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kwam hier voor de corona regelmatig.
zeer netjes en schoon, mooie meiden.
moekie was mijn vaste dame, helaas niet meer werkzaam.
toch ook wel een paar slechte ervaringen meegemaakt hier:
ondanks afspraak de kamer of het meisje niet beschikbaar, of uur moeten wachten ivm dubbele boeking.

zal er binnenkort weer eens gaan kijken, weet iemand of de lijst met meiden die op kinky staat klopt?
zie er geen mooie slanke jonge dingen (zoals vroeger moekie en jenny) meer tussen staan……
 
Ik kwam hier voor de corona regelmatig.
zeer netjes en schoon, mooie meiden.
moekie was mijn vaste dame, helaas niet meer werkzaam.
toch ook wel een paar slechte ervaringen meegemaakt hier:
ondanks afspraak de kamer of het meisje niet beschikbaar, of uur moeten wachten ivm dubbele boeking.

zal er binnenkort weer eens gaan kijken, weet iemand of de lijst met meiden die op kinky staat klopt?
zie er geen mooie slanke jonge dingen (zoals vroeger moekie en jenny) meer tussen staan……
Ja lijst is actueel.
 
Satang had het laatst over een nieuw meisje dat (nog) niet op de website staat. Mila is haar naam als ik het goed heb onthouden. Weet iemand of dat klopt en heeft iemand al ervaring met haar?
 
Satang had het laatst over een nieuw meisje dat (nog) niet op de website staat. Mila is haar naam als ik het goed heb onthouden. Weet iemand of dat klopt en heeft iemand al ervaring met haar?
Er staat sinds deze week een nieuwe op de (kinky) website, roos. Misschien bedoel je die?
 
vraagje aan hen die al vaker zijn geweest bin mystique thai.
Welke van de dames doen als extra ook intiem?

@Moderators als dit niet mag worden gedeelt/ gevraagd hoor ik het graag.

Mvg Vince
 
vraagje aan hen die al vaker zijn geweest bin mystique thai.
Welke van de dames doen als extra ook intiem?

@Moderators als dit niet mag worden gedeelt/ gevraagd hoor ik het graag.

Mvg Vince
Karin en Jenny zowieso. De rest soms, afhankelijk van de klik met de klant en sommigen helemaal niet (zoals Som).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan