Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
How is jullie ervaring met drukte op zondag? Is het dan juist rustiger of drukker?

(Voel mij nooit zo op mijn gemak als ik meerdere mensen tegelijk hoor binnenkomen bijvoorbeeld)
Zondag is niet zo druk. Maar ook als het drukker is zorgen ze er altijd voor dat je de andere gasten niet ziet. Een soort goochelspel met gordijnen zorgt daarvoor. Ik vind dat wel wat hebben.
Op maandag is het ook niet zo heel druk. Misschien dat ik morgen weer eens ga kijken.

Je ziet echt niemand ik was een keer 5 min eerder dan afgesproken ik werd niet binnen gelaten maar precies op tijd
Wat ik wel vreemd vind daar is de prijs verhouding met kamer en aantal minuten

Ja, maar als je naar buiten loopt door die tweede deur kan het zijn dat er net een kerel voor die andere deur staat. Dat is wel heel onhandig
Begrijp je wel, maar hij komt voor precies hetzelfde wat jij net ondergaan hebt.
Ik ben ook een keer iemand bij de ingang tegen gekomen bij het verlaten van het pand. Gewoon gegroet en veel plezier toegewenst.

Het is ook zo dat iedereen uit de buurt of erop straat naar toe loopt, weet waar je geweest bent als je het portiek verlaat

Terug
Bovenaan Onderaan