Was vorige week voor het eerst bij deze salon waar ik goede verhalen over had gehoord, gewoon binnengelopen en ik kon plaatsnemen en wachten totdat er een masseuse vrij kwam.
Ondertussen kwamen er allerlei andere wandelaars binnen, wel netjes achter gordijn, die allemaal een afspraak bleken te hebben. Dus een gok wie ik zou krijgen.
Ik zal de naam niet noemen omdat ik niet weet of dat handig is, maar ik had een standaard massage genomen zonder extra's, voor een uurtje om te proberen. Op basis van andere massagesalons had ik verwacht dat je dan na 40 minuten eindelijk aan het erotische gedeelte toekomt. Maar bij deze na 30 minuten best stevige lekkere massage al het teasen begonnen, aan de ballen, en op een gegeven moment op mijn buik werd mijn prostaat onderhanden genomen.
En toen mocht ik op mijn rug plaatsnemen. en kreeg ik een lekkere penismassage, mocht overal aankomen uitwendig dan, en toen het laatste gedeelte aankwam werd kreeg ik wederom een prostaatbehandeling en tegelijkertijd afgetrokken totdat de vulkaan explodeerde.
Je raadt waarschijnlijk mijn vraag al: is dit standaard bij MTT of bepaalde dames daar?