Lang geleden, toen de dieren net niet meer spraken en mensen nog konden schrijven, ging ik in mijn studententijd eten in een studentenrestaurant van de universiteit. Daar was het zelfbediening. Na de maaltijd kon je je dienblad met je gebruikte bord, bestek, glas enz op een loopband zetten. Zo eindigden restjes automatisch in de vuilbak, en je bord en bestek in de vaatwasser.
Elk jaar opnieuw, op de eerste dag van het academiejaar, slaagden ouderejaars-studenten erin om nieuwe 'domme schachten' wijs te maken dat ze hun volgeladen bord op die loopband moesten zetten als zij meer mayonaise of ketchup wilden. Je moest dan roepen, door het gat waar de loopband doorheen ging: "Mayonaise!!" Of "Ketschup!!" En ja, er liepen dus altijd weer domme schachten in die grap.
Bij het lezen van berichten op dit forum, overvalt mij heel vaak het plezier, dat blijkbaar veel van die ex-domme schachten gelukkig toch hard studeerden en een diploma haalden, werk vonden en centjes verdienen. Centjes waarmee zij ook naar dvp's kunnen gaan blijkbaar.
Die brave ex-domme schachten betalen nu met gemak en plezier een stukje van hun royaal loon, elektronisch wel te verstaan, aan bv een dame die ze totaal niet kennen. Zonder enig contract, zonder enig betalingsbewijs, zonder enig papier.
In veel berichten lees ik ook dat onze ex-domme schachten aan de unief ook prima hebben leren vogelen. Hun dvp's genieten er altijd zelf ook heel erg van, en ze komen echt klaar. Een hele prestatie, want als iets of wat dvp per jaar pakweg 1000 tot 5000 condooms verbruikt, komt die dus een paar duizend keer per jaar klaar. Chapeau...
Gelovige mensen lezen de Bijbel, en daarin staan parabels. De parabel die ik net samengevat heb, staat echter op een forum over sekswerkers. Tijden veranderen, maar goedgelovige mensen niet. Amen.
Oh, ja, ik hoop dat onze brave topicstarter bij zijn overschrijving als 'mededeling' ingevuld heeft: mayonaise!!!