Na hoeveel keer klaarkomen in korte tijd zakt jullie lustgevoel?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij is een half uur tot drie kwartier genoeg. 1x klaarkomen.
En dan 1 week lang geen behoefte mer

Zonder sarcasme zeg ik dat ik hier absoluut jaloers op ben! Fysiek kan ik 1 orgasme aan per dag, misschien 2. Met heel veel moeite 3. Dit is dan wel met tussenpauzes van een paar uurtjes, dus bij damesbezoek max 1x. Het vervelende bij mij is dat de gedachten aan en zin in seks na een paar uurtjes gewoon terugkomen, zelfs na meerdere orgasmes. Ik probeer daarom vaak afleiding te zoeken maar dat lukt niet altijd.
 
Bij mij is ook na de opgebouwde spanning na de 1e keer de druk er wel af. Een enkele keer ook bij mij dan met nog napraten / spelen met de dame dat het nog een keer kan, maar dan is het zowiso minder intens. De opgebouwde spanning van dagen niets en dan uitkijken naar de date en klaarkomen is te intens om dan na een half uur nog eens zo te doen.. maar die 2e keer is uiteraard nog steeds er fijn.
 
Als een echte wetenschapper ben ik het proefondervindelijk aan het testen bij mezelf, maar ik zit nu aan 16 keer en begin alleen maar meer zin te krijgen.
 
Soms heb je dat gewoon niet in de hand..
Laatste keer een dag of 5 niet klaar gekomen.. En dat was 'eigenlijk' funest.. Dan ben ik zo druk bezig met de druk eraf halen, dat het niet eens makkelijk gaat..
Toen heb ik de dame me klaar laten zuigen.. En was ik er he-Le-maal klaar mee na afloop.. Een ontzaglijke down..
Ben er gelijk tussenuit geknepen
Toch een paar uur later een andere dame bezocht, dat ging beter.. En spoot zeker zoveel als de eerste keer..
Je kunt er gewoon geen peil op trekken..
Bij Nicolle van Dreamgirls had ik het zo gezellig en ik vond haar zo lekker dat ik binnen nog geen 5 minuten een schot lostte..
Ze bleef mijn gun masseren en onderwijl beetje smalltalk werd ik weer kei en keihard..
Feitelijk trok ze me af terwijl overal nog zaad zat..
En ineens voelde ik lading 2 opkomen, zat geen 10 minuten tussen..
Ik dacht nog 'wat krijgen we nou, houd tegen, ik wil ze nog neuken', maar dat ging ECHT niet meer
Dat had ik nog nooit meegemaakt.. En zij volgens mij ook niet.. Zeker niet bij een gast van mijn leeftijd..
Zou het ook zeker niet opnieuw kunnen opwekken..
Zit puur tussen je oren, chemisch.. Neuro receptoren die volle bak draaien.., en dan drukt zo'n dame net op 2 knoppen tegelijk en is het kortsluiting..
Probeer wel elke dag een keer te spuiten.. Of 1x per 2 dagen zeker.. Anders word ik onwennig.. Opgefokt..
Leef zo gezond mogelijk en train zwaar met gewichten dus heb desondanks mijn leeftijd hoog testosteron..
En dat soms voordelig, soms nadelig
Plan ik iets in om na een dvp te gaan, dan ligt de sweetspot rond de 3 dagen sparen.
Als we dan een klik hebben en ze is lekker, dan is het 2x saus op een uur..
Waar mijn record zit zou ik niet weten..
Dan zou ik inderdaad een keer een gangbang van 2/3 uur moeten meemaken..
Anders zou ik het niet weten.. 3/4 keer?
 
Tussen mijn 18e en 28e levensjaar, was ik echt onverzadigbaar.

Ik sportte toen bijna elke dag (gewichtheffen) en was vrij droog, dus hoog testosteron. Had dagen dat ik mezelf wel eens 10 keer aftrok op een dag. Gemiddeld trok ik mezelf 2 tot 3 keer per dag af.

Met mijn vriendinnetjes was het zaadlozing na zaadlozing, totdat de erectie zelfs pijn ging doen en er zowat stof uitkwam.. maar ik nog wel geil was.

Nu ben ik 33 en ben ik minder fit (zelfs beetje overgewicht, haha). Merk dat mijn libido een stuk lager is en als ik met een scharrel ben of wat dan ook, ben ik soms na 1 goed potje vrijen al wel echt klaar. Soms 2 x, maar meer dan dat zit er echt niet meer in en dan wil ik gewoon chillen.

Zou dit dan toch de leeftijd zijn?
 
Tussen mijn 18e en 28e levensjaar, was ik echt onverzadigbaar.

Ik sportte toen bijna elke dag (gewichtheffen) en was vrij droog, dus hoog testosteron. Had dagen dat ik mezelf wel eens 10 keer aftrok op een dag. Gemiddeld trok ik mezelf 2 tot 3 keer per dag af.

Met mijn vriendinnetjes was het zaadlozing na zaadlozing, totdat de erectie zelfs pijn ging doen en er zowat stof uitkwam.. maar ik nog wel geil was.

Nu ben ik 33 en ben ik minder fit (zelfs beetje overgewicht, haha). Merk dat mijn libido een stuk lager is en als ik met een scharrel ben of wat dan ook, ben ik soms na 1 goed potje vrijen al wel echt klaar. Soms 2 x, maar meer dan dat zit er echt niet meer in en dan wil ik gewoon chillen.

Zou dit dan toch de leeftijd zijn?
Ja, inderdaad... de leeftijd!
Zaak is dus nu te leren hoe je 'kwaliteit' verkiest boven kwantiteit. Ontdek de geneugten van het verkennen van haar naakte lichaam... met je handen, lippen, tong... Word beiden zo geil als boter... en geef, geef, geef... haar zoveel genot als je kan. Je zal verbaasd staan van wat je allemaal terugkrijgt... tot je beiden uitgeput in mekaars armen ligt!

Je hoeft vast geen 3x per dag meer! Haha!
 
Ik kom zelf op een lange date van 3 uur maar 1 keer klaar. Ik kan na enkele minuutjes terug een erectie krijgen en zal zeker terug genieten maar klaarkomen zit er niet meer in.
Maar dat is absoluut niet erg, ik kan evengoed van sex genieten zonder te hoeven klaarkomen.Ik geniet meer van het hele gedoe errond. klaarkomen kan ik thuis ook, van een vrouw genieten kan ik thuis niet…
 
Ik kom zelf op een lange date van 3 uur maar 1 keer klaar. Ik kan na enkele minuutjes terug een erectie krijgen en zal zeker terug genieten maar klaarkomen zit er niet meer in.
Maar dat is absoluut niet erg, ik kan evengoed van sex genieten zonder te hoeven klaarkomen.Ik geniet meer van het hele gedoe errond. klaarkomen kan ik thuis ook, van een vrouw genieten kan ik thuis niet…
Helemaal mee eens!
Alleen zou ik het zo verwoorden: 'Klaarkomen kan ik thuis ook, samen met een vrouw genieten niet...'
 
Laatst bewerkt:
2 keer klaarkomen in de vagina in 45 minuten bij dezelfde dame. 1 keer klaarkomen in de vagina en 1 keer er kort na met pijpen/massage door een andere. Meestal ook gewoon 1 keer en dan naar huis. Met een 25 mg sildenafil soms 1 keer klaargekomen, tijd op, en dan met een broek vol goesting voor een 2e keer toch naar huis, dat de dame zegde, het is gedaan hoor terwijl ik nog zo geil stond als wat, maar het moet ook betaald worden. Dat gebeurde soms ook. Met 2 love dolls is 4 keer klaargekomen in 20uur door neuken. Is mijn absolute record.
 
Ja, inderdaad... de leeftijd!
Zaak is dus nu te leren hoe je 'kwaliteit' verkiest boven kwantiteit. Ontdek de geneugten van het verkennen van haar naakte lichaam... met je handen, lippen, tong... Word beiden zo geil als boter... en geef, geef, geef... haar zoveel genot als je kan. Je zal verbaasd staan van wat je allemaal terugkrijgt... tot je beiden uitgeput in mekaars armen ligt!

Je hoeft vast geen 3x per dag meer! Haha!
Ja, ben sindsdien ook meer een gever geworden. Heb als het ware een soort van harem van scharrels, waar ik langs kan gaan als ik zin heb.

Toch blijft dat gevoel voor dvp's hangen 😜.

Maar thanks for the tip!.
 
Tussen mijn 18e en 28e levensjaar, was ik echt onverzadigbaar.

Ik sportte toen bijna elke dag (gewichtheffen) en was vrij droog, dus hoog testosteron. Had dagen dat ik mezelf wel eens 10 keer aftrok op een dag. Gemiddeld trok ik mezelf 2 tot 3 keer per dag af.

Met mijn vriendinnetjes was het zaadlozing na zaadlozing, totdat de erectie zelfs pijn ging doen en er zowat stof uitkwam.. maar ik nog wel geil was.

Nu ben ik 33 en ben ik minder fit (zelfs beetje overgewicht, haha). Merk dat mijn libido een stuk lager is en als ik met een scharrel ben of wat dan ook, ben ik soms na 1 goed potje vrijen al wel echt klaar. Soms 2 x, maar meer dan dat zit er echt niet meer in en dan wil ik gewoon chillen.

Zou dit dan toch de leeftijd zijn?

Niet de leeftijd maar je gezondheid.

Uiteindelijk draait het om hoe fit je bent en hoe het met je hormoonhuishouding staat. Als jij niet sport, drinkt, rookt, veel bewerkt voedsel eet, veel gefrituurd eet dan gaat je hormoonhuishouding en dus je testosteron flink naar beneden.

Als je klaarkomt komt zakt je testosteron en stijgt het prolactine in je lichaam. Dit is wat je slaperig maakt. Als jouw testosteron gezond is stijgt dat vrij snel weer en kan je er dan ook meteen weer tegen aan

Er zijn complete piemel dieten te vinden online. Waardoor je zo gezond gaat leven dat je pik er uiteindelijk alleen maar beter van word.
 
Laatst bewerkt:
Als je klaarkomt maak je prolactine aan
Een hormoon waardoor je even eruit ligt..
Doe je niks aan verder..
Verder moet je gewoon zorgen dat je genoeg spiermassa hebt en sterk bent..
Ga squatten, deadliften en bankdrukken om je testosteron op te krikken..
Niet roken, met mate of helemaal niet drinken of vet eten..
En 7/8 uur per nacht slapen.. Vroeg er in, vroeg eruit
Hardlopen max 3/4 kilometer anders maak je gigantisch veel cortisol aan en dat moet zeker niet
Maar dat snapt iedereen wel..
 
Als je klaarkomt maak je prolactine aan
Een hormoon waardoor je even eruit ligt..
Doe je niks aan verder..
Verder moet je gewoon zorgen dat je genoeg spiermassa hebt en sterk bent..
Ga squatten, deadliften en bankdrukken om je testosteron op te krikken..
Niet roken, met mate of helemaal niet drinken of vet eten..
En 7/8 uur per nacht slapen.. Vroeg er in, vroeg eruit
Hardlopen max 3/4 kilometer anders maak je gigantisch veel cortisol aan en dat moet zeker niet
Maar dat snapt iedereen wel..

Juist wel vet eten! Gezonde vetten welteverstaan. Als je vetloos gaat eten keldert je testosteron met een noodgang en dus ook je libido. Ook gaat dat je gains kosten.

Met gezonde vetten bedoeld men:
- olijfolie (geen zonnebloemolie!)
- zaden en noten
- avocado
- eieren
- vette vis
 
De lust is en blijft oneindig, heb laatst 9 dames op 5 uur gedaan in een bepaalde buurt in België. Het is heeft meer met een bepaalde tijd te maken dan met het aantal dames... Soms zijn er piekmomenten of hoe ik ze noem 'pikmomenten'..
 
Na 1 keer klaarkomen heb ik het voor de komende paar dagen tot een week weer gehad.
Gelukkig maar want het is al duur genoeg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan