Na hoeveel keer klaarkomen in korte tijd zakt jullie lustgevoel?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Felix

Newbie
24
25/09/22
31
Het zal ook wel met leeftijd, sfeer en type dame te maken hebben, maar na hoeveel keer klaarkomen in korte tijd zakt jullie lustgevoel bij een bezoek aan een DVP?

Bij een DVP, waar je meestal niet langer afspreekt dan een uurtje, heb ik het na 2x klaarkomen wel gehad. Ook omdat ik weet of aanvoel, dat het voor de dame zo ook wel mooi genoeg is geweest en zij dus geen nieuw initiatief meer onderneemt. En ook omdat klok verder tikt ....
Tijdens een gangbang of orgie, waar tijd minder een rol speelt, kan het voor mij anders zijn: de geile sfeer, het gehijg en gekreun, maakt dat je zin blijft houden, Al is er ook dan op enig moment wel een verzadigingsgrens voor mij, ook letterlijk (zaad op!).

Trouwens is dat omgekeerd, bij de dames, ook niet zo? Vrouwen mogen dan vaker direct achter elkaar klaar kunnen komen, maar in het verleden heb ik toch talloze dames meegemaakt (zowel DVP's als niet-DVP's) die na 3 orgasmes ook geen puf meer hadden.
 
Bij mij is het meer gekoppeld aan de totale tijd, want ik kom altijd maar 1x klaar.

Een vluggertje dan heb ik daarna meteen weer zin.

Half uur tot 45 min is krap, maar met een nieuwe dame is het voldoende.

Met een vaste dame het liefst een uurtje tot anderhalf, dan ga ik daarna met een voldaan gevoel naar huis.
 
Veel hangt af van de dag, het moment en vooral de vermoeidheid.
Soms kun je wel eens meer klaarkomen op korte tijd maar niet altijd!
Soms ben je gewoon geiler de ene dag en de andere dan weer minder, zoiets hangt ook af
van persoon tot persoon.
Uiteraard is de klik met de dvp een must en ook wel de fysieke verschijning.
 
Dat hangt altijd volledig van de vrouw en de omstandigheden af. Maar over het algemeen in een normale situatie is 2x klaarkomen in een uurtje wel voldoende voor me. Als de seks dan mentaal ook nog verzadigend was, dan ben ik wel voorzien. Maar als het een stuk minder is, dan knap ik al af en ga ik elders wel op zoek naar die mentale verzadiging.
 
Meestal na de 1e keer al. Als het echt een geile date is lukt een 2e keer ook nog, maar dan voel de 1e ook aan als voortijdig klaarkomen.

Dan heb ik het wel over een normale date van ongeveer een uur.
 
2x kan toch echt wel, hoor.

Ja, dat geloof ik ook wel maar ik reageerde op iemand die het over 3 en 4 keer had :)
Ik bedoel maar dat je sommige reviews of uitspraken toch wel met op zijn minst een stevige korrel zout moet nemen. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik reviews lees waarin er minutenlang getongd wordt gevolg door een marathonsessie pijpen en daarna nog een zestal standjes om er daarna uitgebreid aan te beginnen de dame te verblijden met een befsessie die haar nog een explosief orgasme bezorgt. Maar als je dan gaat kijken naar hoe lang de date duurde dan zie je daar 30 minuten staan.
Het zal wel een beetje zijn als het verschil tussen de gevoelstemperatuur en de werkelijke temperatuur waar de weermannen of -vrouwen het over hebben zeker.

En om zelf op de vraag te antwoorden kan ik mij nog het best aansluiten bij wat collega @Randall vertelt.

Na 1 keer klaarkomen is de druk eraf en de goesting ver te zoeken...maar een paar uur later zijn de batterijtjes weer opgeladen en staat alles weer op scherp .
 
Gewoon, na één keer. Daarna wil ik, afhankelijk van het type date, aankleden en wegwezen (raamdame) of lekker knuffelen en kletsen (privéhuis). In dat laatste geval kan ik dan later alsnog weer geil worden door de aanwezigheid van het meisje, maar omdat er dan nog maar zo'n 5 à 10 minuten op de klok zitten, doe ik daar niets mee
 
Hangt helemaal van de omstandigheden af. Soms is edgen geil en dan op het einde een keer klaarkomen. Maar heb toch wel eens drie keer in een uur gespoten bij een DVP die me helemaal gek wist te maken. Ja, ik ben zo`n bonobo als ze me weten te raken. Heeft met mentale sex te maken, puur fysiek is 2x op een uur mijn max. Maar weet ze me te prikkelen, kwam ik toen op 3. Bij gangbangs ga ik voor 1x per uur. In begin makkelijker om te spuiten, na drie is het toch wat harder werken. Wel geil om eens zo vaak te spuiten dat je uiteindelijk droog klaar komt, dus zonder zaad masr verder wel het hele gevoel.

Maar dus helemaal afhankelijk van het meisje, mijn gevoel, de sex, de vorm van de dag, noem maar op.
En de zin is altijd zo weer terug. Rij ik na een gangbang van vijf uur naar huis, ben ik thuis alweer geil. Na een uurtje 1-op-1 ben ik dat alweer als ik in de auto zit.
 
Ja, dat geloof ik ook wel maar ik reageerde op iemand die het over 3 en 4 keer had :)

Wel grappig dat je blijkbaar niet buiten je eigen referentiekader kan denken?
Iedereen zit fysiek en mentaal anders in elkaar, dus dat verbaast me echt helemaal niks. Toen ik jonger was kon ik ook makkelijk 4+ keer klaarkomen in een uur omdat mijn refractaire periode echt heel kort was en ik binnen een paar minuten weer geil was als de meid naast me er nog zin in had.

Ik kom wel eens op een gangbang waar er genoeg mannen zijn die binnen een paar uur echt een half dozijn keer klaarkomen terwijl ze nauwelijks contact met die dames hebben. Ze hebben niet echt veel opwarming nodig en komen dus erg snel (naar mijn idee) klaar.
 
Ik ben na 1 keer gewoon klaar. Nog even naknuffelen (als dat op prijs gesteld wordt) en dan naar huis en een week later kijk ik wel weer wat ik doe.
 
Hangt ervan af op een uurtje 1keer, hoe langer de ontmoeting hoe meer ik kan. Vroeger regelmatig met echte amateurkes afgesproken via afspraakjes 200e voor 3 of 4 uur en dan kon ik makkelijk 5 keer spuiten. Maar bij men ex lief deden we soms echt wel hele nacht door soms en was 7keer wel de max want kwam niets meer uit en deed ook zeer.
 
Ik heb vorig jaar mijn grenzen wat verlegd. Normaal zou ik met 1 keer klaarkomen al helemaal geen lustgevoel hebben, maar ik heb vorig jaar gemerkt dat ik wel nog 1 keer kan klaarkomen. Dit wel met een tussenpoos van een paar uur ertussen.
 
Nu nog overeenkomen met de dame dat je het uur mag opsplitsen in twee halve en opnemen met een tussenpauze van 4 uur of zo.
Zou ideaal zijn. Stel je voor dat je 2uur of 3uur en langer boekt met een dvp. En je kan maar 1 keer klaarkomen per dag. Met een gemiddelde van 7 min per neukbeurt en tel daar een 45 min voorspel aan toe. Dan heb je dus nog 2 of 3uur overschot waarin je naar de vogels kan kijken die voorbij het raam vliegen. Aan een tarief van 4 euro per minuut . Nee , lange dates zijn alleen voor veelvuldig klaarkomers.
 
ik ga 1 keer in de 2 weken bij mij hier in de buurt masseren uiteraard met hoogtepunt. Ik heb aangegeven de laaste paar keer dat ik 2 keer wil spuiten. Ik ga dus een uur masseren dan rukt ze me al klaar binnen 20 min. En dan op het einde nog een keer. En wat me opvalt de tweede keer kom ik veel meer en langer klaar heerlijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan