WHEM Daphne, Londerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, ik heb er enkele malen mee afgesproken toen ze nog in Genk zat. De blowjobqueen , eens als ze begint te zuigen wil je niet meer neuken. Gezicht begint wat achteruit te gaan en de tetjes zijn ook wat gaan hangen maar moest ze nu niet zo ver zitten zou ik dadelijk terug gaan voor haar specialiteit.
 
Klopt,
Ik ken Daphne ook van het tijdperk te Genk.
Voor een zalige pijpbeurt is zij zeker een toppertje.
Ook zoenen en tongzoenen vond ik wel lekker bij haar.
Ik heb haar ook nooit geneukt, maar was ook niet mijn doelstelling.
Nu dat ze terug is, staat ze terug op nr1 van m'n shortlist.
Ik hoop ze volgende week te kunnen contacteren.
 
Ik heb haar ma 4/12 een WA gestuurd om een afspraak te maken maar nog geen antwoord gehad. Ook raar is dat haar laatste adv van 6/12 dateert met als titel ik ontvang tot 01/12
 
Ze staat ook op mijn lijstje, maar ik vrees een beetje dat ze net wat boven de leeftijdsgrens zit voor mij. Zie mijn ervaring met Bo, ik ben wat op mijn hoede nu.

ze past haar advertentie regelmatig aan, en meestal als dames een "einddatum" aangeven dan is dat oftewel om raprap klanten over de schreef te trekken, oftewel omdat ze er enkele dagen / weken tussenuit gaan na die datum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haar vorige week een WA berichtje gestuurd en het duurde enkele dagen vooraleer ik antwoord kreeg met weliswaar vriendelijke grappige verontschuldigingen. Was ook de reden dat ik daarom deze week elders mijn heil heb gezocht en dat was een geluk bij een ongeluk. Ik sluit niet uit dat ik nog eens een poging waag ter contact maar ik denk dat deze dame agenda problemen heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan