WHEM Naaly, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ferry83

Newbie
14
18/07/25
14
Nieuwe meid van de Hi bby nzc club.
Ik ben benieuwd of er al ervaringen zijn.

Nieuwe meid van de Hi bby nzc club.
Ik ben benieuwd of er al ervaringen zijn.

@Ferry83 bespaar jezelf de moeite met deze dame! Ik heb vandaag contact met haar opgenomen via whatsapp, en dan krijg ik een adres door gestuurd van haar en dat is precies hetzelfde adres als die van Roxy uit Utrecht, en deze Naaly doet precies hetzelfde als Roxy.. en dat is niet meer terug reageren zodra je in de straat staat waar je moet zijn wat ze door heeft gegeven! Dus je gaat voor niks naar haar toe want ze speelt gewoon een spelletje! Wel je berichten lezen maar niet meer terug reageren! Dus pas op voor deze Naaly want die is samen met Roxy blijkbaar.

Tevens heb ik hier ook een bericht van geplaatst onder de naam Roxy uit Utrecht
Advertentie nummer:
2536341

@Gezelligheid Ik ben bekend met de werkwijze van deze club, als je erheen gaat heb je geen garantie op een date.
Bij drukte gaan ze inderdaad niet meer reageren en kun je naar huis.
Ze doen dit inmiddels al een jaar of 5 op deze manier en toch hebben ze klanten zat.
In het begin heb ik me druk gemaakt over dit respectloze gedrag maar de planners gaan toch niet veranderen.
Het is een clubje van een stuk of 6 meiden die ik hier niet ga noemen om het topic niet te bevuilen maar als je goed op Kinky filtert pik je ze er zo uit.

Terug
Bovenaan Onderaan