Spelletjes
Vaste klant

EU countries are split on how to deal with sex work
Belgium became the first European country to decriminalise sex work in 2022. Now MEPs are debating what the rules should be at the EU level. #EuropeDecoded

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThey also criminalised everyone around them so that those who "assisted" them — from a web designer to an accountant — were also open to prosecution.
Ik zou in Europees Girlsreview-werkgroepverband willen voorstellen het woord 'woke' (en ook 'wappie') in 2022 achter te laten.Al laat de Nederlandse feministe uit het artikel ook duidelijk verstaan dat het niet allemaal woke extremisten zijn. Gelukkig.
Als jij een volwaardig alternatief voorstelt, dan wil ik jouw wens graag inwilligen. Maar voorlopig is woke voor mij het woord dat het best de lading dekt. Net als wappie overigens. Dat het door velen als goedkoop scheldwoord gebruikt wordt tegen in werkelijkheid vrij genuanceerde visies is inderdaad jammer, maar zo bedoel ik het uiteraard niet.Ik zou in Europees Girlsreview-werkgroepverband willen voorstellen het woord 'woke' (en ook 'wappie') in 2022 achter te laten.
![]()