Recensie Nadia korat thai Rotterdam Strevelsweg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haar gezicht is er een die je herkent...? Is dat positief bedoeld? Leuk gezichtje? Hoe waren jouw ervaringen met haar? Mag ook via PB
Misverstand, zij deed open waardoor ik haar gezicht zag. Heb geen ervaring met Daw (overigens heeft zij een mooie gezicht, heel mooi zelfs) maar met Jenny van MTT ( heb ik volgens mij geen recensie van gedeeld maar met haar was leuk voor 1keertje.)
 
Als het Daw is heb je in ieder geval met een mooie dame te maken (lichaam en gezicht). Over de performance waren de meningen op H zeer verdeeld. Ik ben zelf een keer bij haar geweest bij MTT en dat was niet bijzonder maar ook niet slecht.
 
Morgen ga ik mezelf maar eens opofferen en een bezoek afleggen met als enige doel om jullie uit de brand te helpen. Ik heb vele malen met Daw afgesproken in het verleden. Ik herken haar gezicht, borsten en billen uit duizenden. Ik laat het jullie daarna weten.
Jij offert maar, en je offert maar. Eigenlijk ben je te goed voor deze wereld.
 
nou is simpel hoor.. het is Daw.. geen twijfel. Heb het met haar erover gehad dus geen kwestie van twijfel aan de orde.

Ok nice, bedankt voor de 3e persoon zijn...nu hopen dat onze officiele afgezant niet terug komt met het tegenovergestelde bericht ;)
Ben benieuwd dan hoe het hier gaat verlopen met haar recensies...voorlopig pretty much net zoals op hookers 50/50 behoorlijk positief/negatief:D
 
OK daar is ie dan. Zoals beloofd heb ik een bezoek gebracht aan Korat vandaag om jullie te verlossen van de vraag die half mannelijk Nederland al weken in de greep heeft. En ja hoor, het is echt Daw. Wel een Daw 2.0 want ze heeft wat meer vlees op de botten. Zelf vind ik het wel jammer want ik heb haar bij Mystique tientallen keren bezocht om te kunnen genieten van haar slanke lijf, haar natuurlijke grote borsten en haar heerlijke kontje. Als ze ook nog had kunnen masseren, had ik denk ik de helft van mijn salaris aan haar gespendeerd maar nu blijft het bij een enkel bezoek. Voor de heerlijke ondeugende teasende massage ga ik op zoek naar een andere Thai. Voor suggesties houd ik me aanbevolen (mag in PM).
 
Laatst bewerkt:
Zodra jij het weet en ook ervaren heb hoor ik het graag....
Is er nog iemand geweest na 5 maart.....bij Daw.

Ik denk dat ik van de week is ff langs ga.
Ben nog nooit bij daw langs geweest bij mtt dus ben ik wel heel benieuwd en ook of er meer mogelijk is.
Neem denk gewoon genoeg mee om haar eventueel ook ff te neuken.
 
En de vraag is , naar wie moet ik gaan bij korat....daw of pamela
Zelf ben ik al bij soda 2x geweest en bij haar 1x geneukt en 1x gewoon massage.
Als je voor looks gaat moet je voor Daw gaan. Als je voor een geile massage komt kun je beter voor Pamela gaan. Dat is een latina en volle vrouw en daar moet je van houden natuurlijk.
 
Zaterdag bij Nadia (KORAT THAI) geweest.. toen ze me kwam halen had ik het idee dat ze er geen zin in had en was erg zakelijk.. Na mijn vorige (slechte) ervaring zie: https://www.girlsreview.nl/threads/kung-sainam-thai-strevelsweg-149a-rotterdam.4281/post-238391 Dacht ik: daar gaan we weer..
Na het douchen, kwam ze terug met mijn drinken en voor haar zelf koffie.. Toen begon ze te praten en werd het gezelliger. Tijdens het masseren niet de beste massage maar wel erg lekker. uiteindelijk moest ik op mijn rug gaan liggen en ging ze verder met waar ze gebleven was B2B.. heel intens met haar borsten, ze gaf zich helemaal.. heerlijk.. voor een beetje meer mocht ik haar overal aanraken, borsten en kutje.. heerlijk. ze was lekker met mijn pik bezig en ik met haar borsten en kutje, Ze gaf me ( in ieder geval) het idee dat ze het ook lekker vond en dat was zo geil dat ik al snel klaar kwam waarop ze verbaasd reageerde op de hoeveelheid dat uit mijn pik kwam.. Ik wil zeker nog een keer naar haar terug maar wil Soda ook nog een keer ervaren
 
Zaterdag bij Nadia (KORAT THAI) geweest.. toen ze me kwam halen had ik het idee dat ze er geen zin in had en was erg zakelijk.. Na mijn vorige (slechte) ervaring zie: https://www.girlsreview.nl/threads/kung-sainam-thai-strevelsweg-149a-rotterdam.4281/post-238391 Dacht ik: daar gaan we weer..
Na het douchen, kwam ze terug met mijn drinken en voor haar zelf koffie.. Toen begon ze te praten en werd het gezelliger. Tijdens het masseren niet de beste massage maar wel erg lekker. uiteindelijk moest ik op mijn rug gaan liggen en ging ze verder met waar ze gebleven was B2B.. heel intens met haar borsten, ze gaf zich helemaal.. heerlijk.. voor een beetje meer mocht ik haar overal aanraken, borsten en kutje.. heerlijk. ze was lekker met mijn pik bezig en ik met haar borsten en kutje, Ze gaf me ( in ieder geval) het idee dat ze het ook lekker vond en dat was zo geil dat ik al snel klaar kwam waarop ze verbaasd reageerde op de hoeveelheid dat uit mijn pik kwam.. Ik wil zeker nog een keer naar haar terug maar wil Soda ook nog een keer ervaren
Hoe lang was je daar en hoeveel was je in totaal kwijt?
 
Zaterdag bij Nadia (KORAT THAI) geweest.. toen ze me kwam halen had ik het idee dat ze er geen zin in had en was erg zakelijk.. Na mijn vorige (slechte) ervaring zie: https://www.girlsreview.nl/threads/kung-sainam-thai-strevelsweg-149a-rotterdam.4281/post-238391 Dacht ik: daar gaan we weer..
Na het douchen, kwam ze terug met mijn drinken en voor haar zelf koffie.. Toen begon ze te praten en werd het gezelliger. Tijdens het masseren niet de beste massage maar wel erg lekker. uiteindelijk moest ik op mijn rug gaan liggen en ging ze verder met waar ze gebleven was B2B.. heel intens met haar borsten, ze gaf zich helemaal.. heerlijk.. voor een beetje meer mocht ik haar overal aanraken, borsten en kutje.. heerlijk. ze was lekker met mijn pik bezig en ik met haar borsten en kutje, Ze gaf me ( in ieder geval) het idee dat ze het ook lekker vond en dat was zo geil dat ik al snel klaar kwam waarop ze verbaasd reageerde op de hoeveelheid dat uit mijn pik kwam.. Ik wil zeker nog een keer naar haar terug maar wil Soda ook nog een keer ervaren
Klinkt goed, hoeveel voor de extra?
 
Kun je zien hoe verschillend ervaringen kunnen zijn, want mijn ervaring met Soda vorig jaar was best goed. Misschien had ze net iets vervelends meegemaakt die dag dat jij haar trof, want ik herinner mij dat ook oudere reviews over haar op hookers over het algemeen vrij positief waren. En iets vervelends meegemaakt hebben kan evengoed in haar privéleven gebeurt zijn, want dat hebben de dames ook nog. Kortom jij had net pech, al kost zo een mindere ervaring ook altijd geld.
Deze reactie moet ik toch enigszins aanpassen nu een paar dagen geleden bleek dat ik op mijn eerste date met Soda een andere dame toebedeeld had gekregen. Zie mijn laatste recensie over Soda. Dat de echte Soda soms minder presteert werd mij duidelijk toen ze het aantal mannen noemde die ze dagelijks over zich heen krijgt. En ze vertelde er nog bij dat het dan nu ook vakantietijd is en het aantal in de wintermaanden nog een stuk hoger ligt.
 
Vandaag langs geweest (voor de 1ste keer ooit een erotische massage), de dames gingen leuk lief voor me staan en mocht kiezen uit 3.
Uiteindelijk uit Nadia gekozen en inderdaad ze is vreselijk prachtig, voor 60 euro alleen boddy massage en een snel zaakje geklaard met de handen. Had wel graag wat meer gehad maar dan had ik waarschijnlijk wat meer geld over de toonbank moeten gooien.
Helaas leek Nadia er zelf niet heel veel zin in te hebben. Iemand een kleine instructie hoe ze bij Korat te werk gaan met aangeboden diensten vanuit de dames?
 
Vandaag langs geweest (voor de 1ste keer ooit een erotische massage), de dames gingen leuk lief voor me staan en mocht kiezen uit 3.
Uiteindelijk uit Nadia gekozen en inderdaad ze is vreselijk prachtig, voor 60 euro alleen boddy massage en een snel zaakje geklaard met de handen. Had wel graag wat meer gehad maar dan had ik waarschijnlijk wat meer geld over de toonbank moeten gooien.
Helaas leek Nadia er zelf niet heel veel zin in te hebben. Iemand een kleine instructie hoe ze bij Korat te werk gaan met aangeboden diensten vanuit de dames?
De dames beslissen zelf of ze extra's willen doen. Meestal vragen ze het mij voor het feest begint. Maar als je meer wilt tijdens de massage kun je dit toch altijd gewoon vragen. Kost uiteraard wel extra. Pijpen en neuken betaal ik Meestal 70 euro extra voor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan