Recensie Nadia korat thai Rotterdam Strevelsweg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marc-010

Wandelaar
35
09/08/21
50
6
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/6984631-nadia
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste allemaal,

Afgelopen zaterdag middag ben ik bij Nadia geweest voor een heerlijke B2B massage van een uurtje.

Vreemd dat er nog geen recensie geschreven is over haar. Want ze is zeker de moeite waard !

Eenmaal aangekomen werd ik hartelijk ontvangen en mocht ik door lopen naar een mooie kamer met douchecabine.
Even later kwam Nadia aan lopen, ze zei " ik ben Nadia, gaan maar douche ik kom zo"

En ik dacht wooow nee dat meen je niet !! (Meestal als er in de advertentie geen gezichts foto te zien is, is het meestal een wat ouder persoon) maar dit is een super knappe meid !! Van een jaar of 30.
Echt het verbaasde me echt dat ze er zo uit zag.

Even gedoucht en Nadia was weer terug. Even betaald en ik mocht op m'n buik gaan liggen.
Heerlijke massage, af en toe wat teasen en een heerlijke B2B. Ik mocht me omdraaien en toen ging het feest verder ! Er volgde een handmatig hoogte punt, 1 woord, geweldig ! Die blik ook tussen door. Mmmmh.

Ik mocht even bijkomen en weer gaan douchen. Even een praatje en het uur was om.

Ik kom zeker terug bij deze dame !! Was erg lekker.

Overigens geen extra's aangeboden, ik heb er ook niet om gevraagd. Wellicht de volgende keer.
 
Ben net hier geweest en voor Soda maar wat een trieste boel, supeongeintereseerd. Terwijl ik vorige keer met Pamela super heb gehad!
Ik had gereseveerd voor Soda maar het viel mij super tegen en gezien tegenvallers ben ik maar niet naar binnen gegaan. Ik zag Nadia maar als ik het goed zeg is Nadia ook werkzaam geweest bij MTT in den haag onder ..... ( ik kom niet op de naam) slanke meid, midden 30, spreekt nederlands.
 
Kun je zien hoe verschillend ervaringen kunnen zijn, want mijn ervaring met Soda vorig jaar was best goed. Misschien had ze net iets vervelends meegemaakt die dag dat jij haar trof, want ik herinner mij dat ook oudere reviews over haar op hookers over het algemeen vrij positief waren. En iets vervelends meegemaakt hebben kan evengoed in haar privéleven gebeurt zijn, want dat hebben de dames ook nog. Kortom jij had net pech, al kost zo een mindere ervaring ook altijd geld.
 
Ben net hier geweest en voor Soda maar wat een trieste boel, supeongeintereseerd. Terwijl ik vorige keer met Pamela super heb gehad!
Ik had gereseveerd voor Soda maar het viel mij super tegen en gezien tegenvallers ben ik maar niet naar binnen gegaan. Ik zag Nadia maar als ik het goed zeg is Nadia ook werkzaam geweest bij MTT in den haag onder ..... ( ik kom niet op de naam) slanke meid, midden 30, spreekt nederlands.
Oh nou ik zou zo weer bij haar gaan.
Ze kan lekker neuken hoor.
Lekkere tieten heeft ze ook.
Alleen weinig teasen en dat vind ik altijd wel lekker
 
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/6984631-nadia
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou ik ben bij Nadia geweest.

Een woord: dramatisch.

Het is een mooie dame, dat zeker, maar de massage slaat echt nergens op. Beetje wrijven en b2b is een beetje met haar buik over je rug, borsten niet gevoeld.

Dan omdraaien, want teasen is er nauwelijks bij. Olie op de zaakie en los. Nou dat werkt dus niet. Ben snel weg gegaan. Ik heb niet eens de moeite genomen om te vragen voor extra's.
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, als de schade 8 euro is geweest valt dat in ieder geval nog mee😛

Nee, zonder gekheid, ook al zou je haar getroffen hebben op een dag dat ze er minder zin in had, dan klinkt het nog steeds niet alsof ze haar best heeft gedaan het jou naar je zin te maken. Ik zal deze dame in ieder geval links laten liggen.
 
Ben ook langs Nadia geweest, ze is inderdaad Thais en bloedmooi. Massage was lekker, vooral met de B2B wist ze me aardig op te winden. Geëindigd met een handmatig HP terwijl ik een mooi uitzicht had op dat prachtige lichaam. Ze heeft bij mij geen extra's voorgesteld en ik heb er ook niet naar gevraagd. Soms is de fantasie al voldoende. ;-)
 
Hmmm ja ik heb zelf Daw daar @ MT niet bezocht en alleen vluchtig gezien, maar uiteindelijk ken ik haar meer van de foto's...en idd reviews @hookers die vaker minder goed dan wel goed waren kwa performance; iedereen vond haar wel knap enzo maar dat is uiteindelijk toch echt bijzaak...Waar ik beetje mee zit (groot woord lol) is nouja ze werd eerst omschreven als een stuk jongere dame, en van MT weet ik vooral die bos (krulletjes)haar...dussss @SoManyWomen n; weet je echt 100% zeker dat Nadia = Daw??
 
Hmmm ja ik heb zelf Daw daar @ MT niet bezocht en alleen vluchtig gezien, maar uiteindelijk ken ik haar meer van de foto's...en idd reviews @hookers die vaker minder goed dan wel goed waren kwa performance; iedereen vond haar wel knap enzo maar dat is uiteindelijk toch echt bijzaak...Waar ik beetje mee zit (groot woord lol) is nouja ze werd eerst omschreven als een stuk jongere dame, en van MT weet ik vooral die bos (krulletjes)haar...dussss @SoManyWomen n; weet je echt 100% zeker dat Nadia = Daw??
100% niet maar wel voor 99% dat zij het is. Toen ik Jenny had opgezocht bij MTT deed Daw namelijk open toen, haar gezicht is wel een die je herkent. Denk dat degene die haar destijds bezocht hebben dit kunnen bevestigen
 
100% niet maar wel voor 99% dat zij het is. Toen ik Jenny had opgezocht bij MTT deed Daw namelijk open toen, haar gezicht is wel een die je herkent. Denk dat degene die haar destijds bezocht hebben dit kunnen bevestigen
JA precies ze heeft idd wel een herkenbaar gezicht...alleen sta zo te kijken dat ze nu ogenschijnlijk sluik haar heeft!? En zou bijna zeggen op die foto's van Korat iets meer kont/benen dan ik me herinner....anyways 99% is net zo goed als 100% hoor haha thanks voor je reply!
 
100% niet maar wel voor 99% dat zij het is. Toen ik Jenny had opgezocht bij MTT deed Daw namelijk open toen, haar gezicht is wel een die je herkent. Denk dat degene die haar destijds bezocht hebben dit kunnen bevestigen
Haar gezicht is er een die je herkent...? Is dat positief bedoeld? Leuk gezichtje? Hoe waren jouw ervaringen met haar? Mag ook via PB
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan