Recensie Julia, Salon 93, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
283
21/07/21
427
14
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag op goed geluk een bezoek gebracht aan Salon 93 in Rotterdam. Op grond van de foto's op de site die keus gemaakt.
Ik ben iemand die eigenlijk altijd een afspraak maakt. Dus toen ik binnen liep en gelijk werd "omcirkeld" door de aanwezige dames vond ik dat wel een tikkie ongemakkelijk. Niet in de laatste plaats omdat er niet direct iets van mijn gading bij zat: alle vijf dames waren vrij oud en niet van NL afkomst. Maar wie A zegt moet ook B zeggen, ik was best geil, en wat zegt uiterlijk over skills? 😄
Uiteindelijk voor Julia gekozen: de dame die het liefste lachte en de mooiste borsten leek te hebben (spoiler: ik bleek goed gekozen te hebben). Afrekenen doe je hier voor de massage+hp alleen, de eventuele extra's betaal je op de kamer. Ik koos voor een b2b en douchen erbij.
De massage vond ik matig: een beetje wrijven, meer niet. Tijdens het masseren passeerde de hele menukaart de revue nog, waar ik nergens druk ervoer om iets te kiezen. Na het omdraaien werd het wel spannender toen ik met Julia's twee prachtige volle borsten mocht spelen. Uiteindelijk prima lekker klaargekomen.

Het douchen achteraf deed ik in een douche waar het zaad van mijn voorganger nog aan de tegels hing. Dat vond ik niet zo fijn. Het hele pand oogde eigenlijk gedateerd en smoezelig.

Uiteindelijk bij Julia 50 euro afgerekend (waarvan 30 voor de b2b). Ze probeerde het me zo naar m'n zin te maken dat ik dat wel terecht vond (bovendien had ik niet kleiner). Maar een volgend bezoek hier, dat weet ik niet.
 
Och, het kan gebeuren. Denk dat iedere wandelaar weleens zoiets meemaakt.

Het zorgt ook weer voor perspectief: kies je voor goedkoop met kans op een gelukje, of betaal je wat meer, waarbij je zekerder weet dat je een goede ervaring hebt? Ik kies voor het laatste en spaar volgende keer ff door. ☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan