Recensie Vicky - salon Bali Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Justme1205

Vaste klant
111
13/09/23
82
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Her en der weleens wat gelezen over salon Bali...
Eigenlijk niet echt een beeld kunnen vormen, anders dan dat het enigzins schimmige zou zijn, en geloof me, dat is het ook😂😂😂

Voor mij een gevalletje van eens, maar nooit meer.

Bij binnenkomst, door The leading lady doorverwezen naar de "woonkamer" daar zaten een vijftal dames. Allemaal tussen de 45 en 55 jaar schat ik zo in, op 1 na. Vicky ze zei zelf dat ze 28 is. Vicky is donker, slang en een redelijke kont. Ik ben zelf nog niet halverwege de dertig, dus zat er weinig anders op dan met Vicky naar de kamer gaan.

Op mijn vraag of ik even kon douchen werd nogal verontwaardigd gereageerd, en ze bleef wijzen naar de wasbak in de kamer.

Uiteindelijk toch even kunnen douchen. Na het douchen vroeg ze om d'r money (50 euro).

Ik ging eigelijk met het idee naar binnen van een lekkere massage en misschien met een beetje geluk wel HO dmv oraal of handmatig.


Maar, het is hier juist andersom... Met een beetje geluk krijg je een massage.😂

Over de service kan ik eigenlijk heel kort zijn: HELEMAAL RUK!!!

ook hier gaat op, je krijgt naar wat je betaald.

Massage op de buik 2 min. Dan omdraaien week keer strelen. Meteen condoom eromheen, even robitachtig Pijpen, en meteen vragen om te neuken. Halve liter glijmiddelen erbij.. En gaan!!! Althans dat dacht ik.. Alles moest zachtjes en heel rustig. Ze duwtj je er letterlijk vanaf.

Gevraagd of ze me dan maar even wou Pijpen, na 1 minuut was ze moe zegt ze. Nag ja dan maar ff drukken denk... Dit ging zo achterlijk hard en zonder gevoel. Dat in er netjes voor heb bedankt! Even snel wassen en succes ermee.

Nogmaals, voor mij was dit eens maar nooit meer....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan