Recensie Nicky, Salon Bali, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Naymenu

Vaste klant
138
15/04/23
187
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds lange tijd weer eens bij Salon Bali langsgeweest. Je weet wel die tent die bekend is om zijn MILF's van in de 50 die alleen voor bejaarden zoals ik nog voor een groen blaadje door kunnen gaan. Deze keer was ik echter prettig verrast doordat ik een jonge dame zag zitten die bij navraag 25 vertelde te zijn. Ze komt uit Italië, spreekt erg goed Engels. De andere vier dames waren allemaal 50+ers uit Zuid Amerika. De keuze was dus gemakkelijk. Ze heeft een slank figuur, bijna geen borstjes en een geweldig lekker kutje. Ik heb voor een half uurtje afgesproken. Ze wilde direct het cd erom doen, maar ik wilde haar eerst even op m'n gemak bekijken, betasten en beffen. Dat mocht voor dezelfde prijs. Wat dat betreft zijn ze bij Bali niet moeilijk en deze dame dus ook niet. Na het beffen cd erom, glijmiddel op haar poes en erin. Heerlijke ervaring, ik ga hier vaker langs. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
 
Ze hebben wel een telefoonnummer dat je kunt bellen. Dit is via Google maps te vinden. Maar ik ga meestal op de bonnefooi. Alleen in corona tijd heb ik weleens gebeld met de vraag of ze open waren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Curious after the reviews.....
Nice body, nice looking, distant and not very talkative. Kept her bra on, didn't ask her to take it off.
 
Zeer slechte ervaring met Nikky
ze hield haar bh om niet zoenen niet vingeren
direct rubber om en beetje pijpen
ik kon er geen harde van krijgen
niet meer
Vreemd, bij mij waren twee kleine a-cupjes zichtbaar. Vingeren niet aan toegekomen, wel lekker gebeft waar ze volgens mij wel van genoot. Zoenen idd niet gedaan. Maar wel een goede verschijning met dito lijf.
 
Zeer slechte ervaring met Nikky
ze hield haar bh om niet zoenen niet vingeren
direct rubber om en beetje pijpen
ik kon er geen harde van krijgen
niet meer
Tijdje geleden ook bij Nikky geweest. Ook een hele slechte ervaring.
Meteen condoom om en niet pijpen, meteen wilde ze neuken.
Op verzoek wel gepijpt en dat leek nergens op.
Met het neuken had ze een afzijdige houding. Ze was helemaal niet gericht op de klant.
Steeds werd er gezegd tijd is om, wat helemaal niet zo was.
Na 20 min. ben ik gestopt, aangekleed en weg.
Ik denk dat ze niet lang meer in dit vak zal blijven. Ze is er niet geschikt voor.
 
Een paar weken geleden weer met Nicky geneukt. Ze heeft nog steeds capsones en wilde haar bh niet uittrekken. Korte metten mee gemaakt. Op haar buik gelegd en los gemaakt. Begon ze te piepen dat ik hem niet stuk moest maken. Vervolgens dr slip van dr kont getrokken en klaar om te penetreren. Verder was ze wel lief, maar het is een portret. De MILFs zijn beter in bed.
 
Een paar weken geleden weer met Nicky geneukt. Ze heeft nog steeds capsones en wilde haar bh niet uittrekken. Korte metten mee gemaakt. Op haar buik gelegd en los gemaakt. Begon ze te piepen dat ik hem niet stuk moest maken. Vervolgens dr slip van dr kont getrokken en klaar om te penetreren. Verder was ze wel lief, maar het is een portret. De MILFs zijn beter in bed.
Wie is dan wel aan te raden?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijk half uurtje geneukt. Pracht meid. Kort gepijpt, daarna 15 minuten heerlijk geneukt. Mooie zwarte slanke dame. Nadeel is dat ze haar niet gewaste heeft na de sex.
 
Terug
Bovenaan Onderaan