Recensie Nadine, Privéhuis Almere, Almere 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nick112

Vaste klant
117
23/09/21
64
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisalmere.nl/nadine/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een hele tijd geen bezoekjes meer gebracht te hebben aan een DVP, toch wel heel zenuwachtig, uiteindelijk contact gezocht met Nadine. Ze stelde mij al via de app zo gerust dat ik een afspraak heb gemaakt en haar inmiddels alweer 2 weken geleden had bezocht. Achteraf gezien kon ze helaas maar een uurtje had graag langer met haar doorgebracht.

Keurig ontvangen door de gastvrouw welke mij direct doorverwees naar Nadine, wat een verschijning om te zien. Eerst een heerlijke body to body massage gehad waarna ze me jongeheer heerlijk pijpte, daarna was het mijn beurt om haar te verwennen, haar poesjes was heerlijk om te likken. Uiteindelijk nog een paar standjes geneukt en toen was mijn uurtje helaas al weer voorbij. Binnenkort moet ik haar echt nog eens bezoeken wat een top ervaring was dit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9340708-nadine
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een megamooie beleving met Nadine. Vooraf en achteraf gezellig kletsen en wat ertussen allemaal gebeurt moet je beleven. Dat valt bijna niet te beschrijven.
Ik koos voor de massage met oraal hoogtepunt zonder condoom. Tijdens de massage is ze all over you en gebruikt ze haar hele lichaam om je te verwennen. Maar ergens halverwege kwam ze lekker op mijn gezicht zitten, wat ik niet verwachtte, en hadden we een lange 69. Toen tegen het einde bleek dat ik oraal niet tot een hoogtepunt kwam, toverde ze een condoom tevoorschijn en heeft ze me nog minutenlang bereden totdat ik het niet meer hield. Echt een spetterend hoogtepunt voor ons allebei.
Ik blijf het veel geld vinden maar voor een date als deze geen moment spijt van gehad. Ik ga Nadine vaker zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9340708-nadine
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een sexy, mooie en bloedgeile vrouw, deze Nadine. Ze begon heel rustig met een sensuele rug massage met warme olie...dat ging een tijdje door totdat ze me omdraaide en langzaam mijn penis begon te strelen en masseren. Ik hield het niet meer, maar ze liet me tergend langzaam wachten op de volgende stap...een condoom erom voor een diep intense blowjob. Ze ging als een nymfo tekeer en bleef me maar geil aankijken. Vervolgens een lange en diepe sessie intiem, waarbij onze lichamen lekker langs elkaar heen glibberden vanwege de olie. En last but not least, ze tongt gewillig en intens...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9340708-nadine
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag heerlijk uurtje met Nadine gehad en bovenstaande reviews geven het goed weer. Gekozen voor massage in sm stijl. Financieel loopt het dan wel op € 160 + € 50. Eerste deel is de exotische massage op je buik liggend waarbij je armen worden vastgezet met leren riemen. Tweede deel ga je op je rug en heeft Nadine een heerlijk latex rokje aan. Facesitting, edging en dan wordt je ook flink in doggy genomen. Ultiem klaargekomen en voor herhaling vatbaar maar waarschijnlijk zonder de sm massages.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9340708-nadine
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook bij Nadine geweest, iets hield mij altijd tegen waarom weet ik niet maar dit bleek onterecht. Vrijdag middag bij deze schoonheid geweest, want wat is ze mooi. Was wel verrast want in mijn hoofd was ze een lange dame maar dat bleek mee te vallen. Ik stond al onder de douche en toen kwam ze er nog even bij om alles even schoon te maken. De massage is echt heel fijn en spanend en zij weet als geen ander hoe een erotische massage moet zijn, eindelijk een dame die het snapt. IK heb de optie intiem genomen maar er is niet geneukt aangezien dat voor mij niet hoefde maar heb het uiteindelijk niet gemist, heb een heerlijk orgasme gehad met de hand. ze heeft oog voor detail en dat is wat zo,n massage nodig heeft.
Ga het zelf maar ervaren en beleven zou ik zeggen.
 
Lijkt erop dat Nadine gestopt is, haar eigen site, kinky en profiel op Privehuis zijn allemaal verdwenen helaas. Ben zelf geen fanatieke loper maar deze stond wel nog bovenaan mijn lijstje voor wanneer het zich zou toelaten. Helaas de kans gemist :(

Wellicht weet iemand wat meer?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan