WHEM Nalee Thai Massage, Wilrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
,ik betaal nooit 50 euro ,ben iets ouder dus ga altijd voor een uur en behandel altijd de dames als een gentelman zelfs als het niet mijn dada was ,maar daarom wil het niet zeggen dat ik een uil ben en alles geloof en denk dat het hier wel terecht is te oordelen naar u reaktie , dus Grou up zal over uzelf zijn denk ik
Hoe komt het dat gij u aangesproken voelt ???. Leer lezen wat er staat en voor wie het bedoeld is.
 
Er zijn van die mannen die denken dat wanneer ze 50€ aan een vrouw geven voor een massage het hun eigendom is en er mee kunnen doen wat ze willen.
Grow up !!!
Alsof je weet wat anderen of ik kwam doen. Ik kom in een Thais massagesalon waar posters over veilige seks aan de muur hangen. Ik weet wat soms mogelijk is in zulke salons, maar hier kwam ik enkel voor een massage (geen seks voor mij in deze salons) waarbij ik VOORAF vroeg of ik haar borsten mocht aanraken (waar ze gretig mee uitpakt in haar advertenties). Ik zei haar ook dat ik geen seks zocht. Als deze simpele vraag al teveel was had ze gewoon VRIENDELIJK neen kunnen zeggen ipv zo heftig arrogant en giftig te reageren. In het voorafgaand gesprek zei ik dan ook dat ik geen massage wou in dat geval wat waarschijnlijk haar ego krenkte want ik kreeg daarna nog een tirade als afscheid. Door dit soort gedrag vroeg ik ook niet meer naar andere dames in het salon. Wat mij betreft mogen er hier gerust reclame maken voor die Anna, maar als er met haar afspreken moet je niet achteraf komen zagen dat het niet goed was.
Als je reactie over eigendom aan mij gericht is, dan ken je me niet en je kan er niet meer naast zitten. Je weet niet hoe ik dames behandel, maar je veronderstelt wel zaken die er helemaal naast zitten, gebaseerd op wat? Op een simpele vraag die ik vooraf vriendelijk stelde? Ik dacht net dat het heel respectvol was om vooraf te vragen wat kan en niet kan en me daar aan te houden? Grow zelf up en leer nadenken voor je iets schrijft. Ik ben heel respectvol naar vrouwen toe, maar ik verwacht dan dat ze het ook zijn naar mij toe. Dat was hier duidelijk niet het geval.
 
Laatst bewerkt:
ome client asking to much , some no respect when the girl says ' No' you cant do this you must have respect to the girl too!
I come into a Thai massage salon where safe sex posters are on the walls. You advertise with your breasts. Asking friendly then beforehand if it is possible to touch your breast during the massage is not a sign of no respect. I didn't even ask for sex but you reacted very rude and I said: ok, then I prefer not to start the session. I was never unfriendly, but you were the one who was rude! If you dont want people to ask to touch your breast then maybe you shouldn't advertise them that much on your ads and not work in an establishment where safe sex is advertised on the walls. Of course, it's your word against mine, but that's fine. I am honest in my reviews and if you cannot take it, change your behavior towards your customers or stop working that way.
 
Laatst bewerkt:
Ja je hebt gelijk, Anna is zoals je zegt. Heb haar ook geprobeerd. De andere vrouwen zijn echter heel goed. We hebben pech gehad met Anne 😀
Ja, de vrouw die me ontving was inderdaad heel vriendelijk en ze sprak wat Nederlands. Daarom is het ook belangrijk te onthouden dat mijn recensie ENKEL over Anna ging, niet over Nalee in zijn geheel.
 
I come into a Thai massage salon where safe sex posters are on the walls. You advertise with your breasts. Asking friendly then beforehand if it is possible to touch your breast during the massage is not a sign of no respect. I didn't even ask for sex but you reacted very rude and I said: ok, then I prefer not to start the session. I was never unfriendly, but you were the one who was rude! If you dont want people to ask to touch your breast then maybe you shouldn't advertise them that much on your ads and not work in an establishment where safe sex is advertised on the walls. Of course, it's your word against mine, but that's fine. I am honest in my reviews and if you cannot take it, change your behavior towards your customers or stop working that way.
Hey Gentleman if you doesn't happy then don't come to her ,, all the girls can't make everyone happy!! even on old comments here in Nalee all girls still get nagative comments even they do thier best!! NVM !!
 
Die Anna heb ik ook ooit gehad. Massage was niet het van het, geen spanningsopbouw, niet gevraagd of meer kon . Ze was niet onvriendelijk maar ook niet gezellig en dat wil ik wel. Rest van Nalee ken ik niet. Emy heb ik ook gehad toen ze nog vlak bij Antwerpen zat. Iets ouder en leuke klik. Leuke momenten gehad. Momenteel neem ik niet veel thai massages meer. Prijs kwaliteit is niet fameus. Soms dingen ze wel af naar 80 en als het goed zit, geef ik wel terug 20 fooi. Echter de chinese massages zijn beter.. goedkoper, je start met een normale massage en je weet snel of iets kan ( hoeft niet altijd). Ook niet elk salon doet het of dame. Maar heel dikwijls met lege zak buiten gegaan en ontspannen spieren voor 125 en 130. Denk ook dat je klik moet opbouwen met respect. .maar het wordt overal moeilijk om kwaliteit te krijgen. Vraag zal te groot zijn
 
Ik ben 2 weken geleden bij Nalee geweest, en ik moet zeggen echte een aanrader, vriendelijke ontvangst, nette kamer , proper beddegoed, drankje erbij, ik had de keuze tussen Candy en Pami , voor Pami gekozen, eerst goede klassieke massage aan voor en achterkant ( zonder olie , kwestie van geen vreemde geur mee naar huis te nemen), en bij het obligate omdraaien kreeg ik een goed uitzicht op haar prachtige verschijning, er werd wat gespeeld , alles met een grote glimlach , na enkele minuten kon ik het niet meer houden.
Nadien nog wat gepraat in mekaars armen en dan volkomen tevreden vertrokken . Daar zien ze me nog eens terug , er zijn er vele andere salons waar men geld afgeeft en behandeld wordt als een te pluimen object
 
juist ja , 1 dame (Anna) die niet meevalt (deze is daar allang vertrokken) , is spijtig voor de klanten, maar dat richt de goede service in http://www.nalee.be/ niet ten gronde . Apropos ik dacht dat ze nu in Edegem werkte als Anna en nu als Maria of is dat niet dezelfde dame ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan