Recensie Nalini (Marina), Breda 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen week heb ik de reis naar Breda gemaakt voor Nalini. Ik had eigenlijk mijn wandelgeld voor deze maand al verbruikt maar na de mislukking bij Salon Leiden, heb ik de budgetverdubbelaar ingezet en heb 90 minuten lang genoten van een zeer intensieve massage van Nalini. Zoals eerder vermeld in dit draadje, zet ze werkelijk alles in om er een feest van te maken. Het kost dan weliswaar 200 euro voor 90 minuten, maar ik heb er erg van genoten. Haar prostaatmassage was de beste die ik ooit heb gehad. Ze weet precies hoe ze haar vinger moet plaatsen en hoe ze een constante druk moet uitoefenen. Ik kon niet onder mijn oogdoppen kijken maar ik vraag me wel af of ze mijn geoliede Fransje echt in de mond nam of dat het erop leek..
Op die welbekende niet meer bestaande dvp-recensiesite had ik ooit na een bezoek aan Nalini iets geschreven als: Met de vinger van één hand stimuleert ze mijn prostaat. Haar andere hand masseert mijn borst en buik. Maar... waarin bevindt zich dan mijn jongeheer? Ik zie niets vanwege het oogmasker. Een andere wandelaar reageerde toen: Ze gebruikt haar oksel!
Ik lees/las dat Nalini soms wel eens verder gaat dan haar gewone massages. Bij mij heeft ze dat nooit gedaan - voor zover ik weet ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan