WHEM Nance, Hoogeveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had 2 dec 2023 haar gebeld en afgesproken 13:30 vervolgens 50 min gereden, aangekomen in Hoogeveen bel ik haar op zegt ze opeens; ''dat ze dacht dat ik niet meer kwam'' dus nu pas een uur later kan. echt super raar, ik zei lekker heb ik een uur gereden en vrijgenomen van werk, en dat ik geen zin had om weer een uur te wachten. beetje vage meid.
 
Had 2 dec 2023 haar gebeld en afgesproken 13:30 vervolgens 50 min gereden, aangekomen in Hoogeveen bel ik haar op zegt ze opeens; ''dat ze dacht dat ik niet meer kwam'' dus nu pas een uur later kan. echt super raar, ik zei lekker heb ik een uur gereden en vrijgenomen van werk, en dat ik geen zin had om weer een uur te wachten. beetje vage meid.
Dat is inderdaad erg raar, tegen mij vertelde ze dat haar huis of van een vriendin was afgebrand. Maar ik heb ondertussen ook al meerdere keren met haar afgesproken zonder `gekkigheid'

Heb je nu wel of niet met haar kunnen afspreken?
 
Ik ben er 1keer geweest. Dit was helemaal in beginperiode corona 2020. Kon me voor en achteraf douchen.
Kreeg vooraf ook nog wat te drinken aangeboden.

Op zich wel leuke meid, en was ook wel een GFE type. Maar ze is niet mijn type.
 
Dat is inderdaad erg raar, tegen mij vertelde ze dat haar huis of van een vriendin was afgebrand. Maar ik heb ondertussen ook al meerdere keren met haar afgesproken zonder `gekkigheid'

Heb je nu wel of niet met haar kunnen afspreken?
Nee, ben weer naar huis gereden. ben haar adv. tegengekomen op kinky en na het zien van al die goeie recensies dacht ik van, lets go... maar nu komt het mooie, na deze trip heb ik een ''nette'' negatieve recensies geschreven op kinky en deze werd afgekeurd.... heb kinky ook laten weten dat ik medewandelaars wil behoeden van een rit van 50 min maar die zeggen dus dat ik geen date heb gehad en daarom mijn recensie niet mee word genomen met de rest.
 
Vandaag lid geworden na lange tijd te hebben meegelezen ga ik tog iets actiever meedoen.

In het verleden (laatste maal voor corona) bij haar geweest. Altijd vriendelijk, correct en afspraken nakomend. Ik herken het eerder geschreven commentaar niet, dus er zal tog wel iets aan de hand geweest zijn. Hopelijk kan ik over een tijdje als het werk me die richting op brengt weer van haar genieten.
 
Als ik bovenstaande lees zie ik dat ik niet de eerste was. De eerste keer toen ik naar haar toe zou gaan ben ik niet eens tot haar deur gekomen.
Had via WhatsApp maandags netjes een afspraak gemaakt voor donderdag middag afgelopen week. Via WhatsApp op woensdag nogmaals de afspraak bevestigd en opnieuw bevestigd door Nance: "tot donderdag 15:00". Dan denk je ik heb een afspraak. En dan bel je een uur van te voren en dan weet deze dame van niets. Heeft er niets van vastgelegd oid. Totaal de weg kwijt. Vraagt om bewijs dat je hebt afgesproken via WhatsApp, in diezelfe app nota bene. Maak mij gek......
Ik ben newbie hier. Sterker zou mijn eerste keer zijn datikvan de betaalde liefde gebruik zou maken. Op basis van recensies Nance uitgekozen. Van alles geregeld met werk etc. Zelf ook goed voorbereid, schoon en glad zal ik maar zeggen, en dan krijg je deze nietszeggende afzegging. Behoorlijke domper. Begrijp trouwens ook nu dat deze adverteerder zelf de redactie van haar advertentie op kinky.nl doet. Was ook te mooi om waar te zijn.
 
De laatste weken werk ik in de regio van Hoogeveen - Zwolle. Aangezien ik vaker bij haar ben geweest heb ik dagelijks Kinky in de gaten gehouden maar haar advertentie heb ik niet meer gezien helaas.
 
Ben voor een jaar of 5 terug een paar keer bij haar geweest. Eerst in een vakantiehuisje en later een paar keer bij haar appartement in Hoogeveen.
Voor een maand of wat terug een afspraak met haar gemaakt, maar toen ik op de parkeerplaats was en weer contact op moest nemen..... je raad het al, nothing. Dus ook afgeschreven. Zie ook geen advertenties meer van haar nu
 
Vlak voor corona werkte ik voor mijn werkgever bij een fabriek in Meppel en heb haar toen bezocht. Ik heb daar uitstekende herinneringen aan over gehouden.

Ik zie dat ze nieuwe foto's heeft geplaatst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan