Recensie Nancy, Phaitong Thai, Elewijt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs nog eens bij Nancy langs geweest. Eerst een kwartiertje heerlijk ontspannen massage, gevolgd door wat teasing. Daarna mocht ik omdraaien. Nancy begon me onmiddellijk te kussen terwijl ik haar mocht vingeren. Toen zakte ze naar beneden en heeft me heerlijk klaargepijpt.

Achteraf wist ze mij te vertellen dat het hele team terug keert naar Thailand en er een nieuw team komt.
Last chance to dance gentlemen 😉
 
Onlangs nog eens bij Nancy langs geweest. Eerst een kwartiertje heerlijk ontspannen massage, gevolgd door wat teasing. Daarna mocht ik omdraaien. Nancy begon me onmiddellijk te kussen terwijl ik haar mocht vingeren. Toen zakte ze naar beneden en heeft me heerlijk klaargepijpt.

Achteraf wist ze mij te vertellen dat het hele team terug keert naar Thailand en er een nieuw team komt.
Last chance to dance gentlemen 😉
"Team" is wel een groot woord voor Phaitong. Behalve de mamasan werken er bij mijn weten maar 2 dames (Nancy en Ploy). Ik ben alvast benieuwd wat dit team zal brengen.
 
Onlangs nog eens bij Nancy langs geweest. Eerst een kwartiertje heerlijk ontspannen massage, gevolgd door wat teasing. Daarna mocht ik omdraaien. Nancy begon me onmiddellijk te kussen terwijl ik haar mocht vingeren. Toen zakte ze naar beneden en heeft me heerlijk klaargepijpt.

Achteraf wist ze mij te vertellen dat het hele team terug keert naar Thailand en er een nieuw team komt.
Last chance to dance gentlemen 😉
Gisteren nog eens bij Nancy langs geweest terwijl ik toch in de buurt was. Op korte termijn gaat ze zeker niet terug naar Thailand wist ze me te vertellen. Voor wat het waard is, Thaise dames vertellen zoveel ;-)
 
Onlangs nog eens bij nancy geweest was bijna 8 maand geleden maar amiaa wa een feest geen masssage gekregen maar wel goede sex pijpbeurt tongzoenen beffen zalig aan haar voetjes gelikt haar gans lijf afgelikt en gekust en ze genoot er van en darna zalig met haar geneukt blijft nog altijd mijn nr 1 🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan