Recensie Nancy, Tida Thai, Rotterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
357
04/07/21
460
21
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.tidathaimassage.nl/nl/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eind vorig jaar een bezoekje gebracht aan Nancy voor 2 uur. Beetje een gok, want ik was nog niet eerder bij haar geweest, maar ik kon me nog een aantal oude recensies herinneren die heel positief waren en gelukkig is de prijs heel schappelijk. Nancy vroeg aan het begin wat voor type massage ik wilde en ik liet weten een stevige massage gevolgd door een zachte massage.

Over het stevige deel kan ik zeggen dat ik over het algemeen iets steviger gewend ben van de meeste Thaise dames waar ik graag kom als ik spierpijn heb. Daarentegen was het wel lekker ontspannend en een goede opwarmer richting het tweede meer erotische deel, bestaande uit een afwisseling van body-to-body- en tantramassage. De body-to-body met haar mooie borsten was echt lekker en ik moest mijn best doen om niet vroegtijdig mijn kruit te verschieten. Gelukkig voelde Nancy dit ook aan en wist ze het hoogtepunt enige tijd uit te stellen. Omdat er ook na mijn intense ontlading nog voldoende tijd over was heeft ze me nog een zittende schoudermassage gegeven die lekker stevig was en helemaal naar mijn wens. Al met al een goede eerste ervaring van een fijne vrouw met een uitstekende inzet!
 
Nancy is inderdaad een topper daar bij Tida thai. Is niet de jongste en niet de knapste maar nog een heel mooi lichaam. Ben al heel vaak bij haar geweest maar nooit een slechte ervaring. Altijd een goede inzet en een supergeile ervaring.
Jammer dat de salon in zo'n slechte staat is. Daar moet nodig wat aan gebeuren.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kort geleden bij Nancy langs geweest. Ze vroeg wat voor massage ik wilde waarop ik aangaf b2b. Het gedeelte dat ik op m'n buik lag begon spannend maar het werd op een gegeven moment een herhaling van hetzelfde. Strelen afgewisseld met een beetje b2b. Het leek eindeloos te duren. Op een gegeven moment ging door m'n hoofd: 'omdraaien, omdraaien'. Uiteindelijk was het zover. B2b was niet heel enerverend. Wanneer ik haar borsten probeerde aan te raken werd m'n hand subtiel weg gehaald. Penis massage was goed. Na de happy end kreeg ik nog een massage wat wel erg goed was. Voor mij geen herhaling aangezien ik echt voor een erotische ervaring kom en daar is sowieso aanraken van borsten etc een voorwaarde.
 
Er mag wel weer wat meer schwung door Tida Thai heen, jongens.
Dat klopt zeker. Hier had ik mijn eerste ervaring met Thaise massage. Maar als ik dit vergelijk met Mystique heb ik mezelf zoveel tekort gedaan zeg. Ik ben blij dat ik hier ben gaan zoeken op het forum. Zet Nancy naast Som. Dat is een eeuw verschil. Ik ben echt blij met Mystique. Nancy wordt opgehemeld. Maar speelt een cassettebandje af tov. Som. Ook het pand is wat slonziger dan in Den Haag.

Laat maar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan