Recensie Nancy TS - Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
119
05/01/22
144
12
Hi collega's,

Iemand ervaring met deze droom?😍
Foto's en video's zien er geweldig uit!!
Hoop dat iemand haar kent en haar eigen woorden voldoet.

 
Ik heb de moeite genomen om een account te maken speciaal om te waarschuwen voor deze dame. Ik ben zelf jaren lang een wandelaar en met deze dame heb ik echt een vreslijke ervaring gehad. Is weinig geïnteresseerd nadat er is betaald. Ze klaagt veel over haar klanten (divagedrag) die ze in het verleden heeft ontvangen en wanneer er geleverd moet worden heeft ze ineens geen zin. Na een woordenwisseling heb ik mijn biezen gepakt en elders mijn heil gezocht. Mochten er mensen zijn met een positievere ervaring hoor ik het graag, maar om 200 euro te verliezen binnen 15 minuten voel ik mij verantwoord om de andere te laten weten waar ze in stappen. Je bent gewaarschuwd....
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb haar ook in het verleden bezocht. Omdat ik heel geil was en zij heel dichtbij mijn woning van destijds ontving. Mijn ervaring was niet zo slecht als die van doso. Maar het was ver van mijn slechtste ervaring. Ik zelf geniet ervan om te neuken en ze zei dat ze er zelf niet van houd om klanten te neuken, en eigenlijk alleen geneukt wil worden omdat ze zich een vrouw voelt ik weet niet of dat de reden was dat hij een slechte ervaring had met haar. Voor de prijs die ze vraagt zou ik der dus niet zomaar aanraden tenzij je top bent houd van dikke billen neuken en het geld echt ervoor wilt uitgeven.
 
Heb deze weleens gesproken via Grindr en ze is volgens mij geen latina maar Arabisch.

Ze gooide ineens een idiote prijzenlijst op me midden in het "gesprek" (was van haar kan niet meer dan "yes" en "no"), heb dr kei hard uitgelachen en toen blokte ze me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan