Recensie Naomi Pielcanela, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik kreeg ook altijd mailtjes van haar als ze er weer was. Ongeveer een week van te voren. Tot ik haar die keer niet bezocht. Toen kreeg ik de volgende keer geen mail meer. Ik schreef al eerder. Zij is leuk om mee te maken 1 x, misschien 2x. Ze werkt wel een soort programma af. Douchen. Dan beetje voorspel. Sexen. 20 min praten en weer douchen. Soort schema van 1 uur bezoek. Dus 15 min a 20 min actie. Vond ik iets te karig en ook saai worden. Dus maar 2x geweest of 3x daar wil ik vanaf zijn. Maar om 1x mee te maken zeker doen. Wel een van de grootste borsten die ik live heb gezien en niet lelijk.
 
In een bezoek van 1 uur kom ik nooit tekort bij Naomi. Dan is het 2x 20/25 actie, en tussendoor op adem komen en een praatje maken. En tja dat programmatje afwerken, ik vind het wel meevallen. Vooraf douchen en dan sexen is een programma wat de meeste DVP's hanteren, heb het idee dat Naomi hier altijd harder op aangepakt wordt.

Als borstenman moet ik haar eigenlijk gewoon bezoeken als ze weer hier is, ben er nu een keertje of 7 geweest. Het feit dat haar borsten zo groot en zwaar zijn, en toch zo stevig zijn en amper hangen is echt uniek.

En het lijkt er inderdaad niet op dat ze snel nog nieuwe klanten 'aanneemt'. De laatste 2 keer dat ze hier was (November en Januari) heeft ze beide keren enkel haar vaste kring aangesproken. Daar had ze het druk genoeg mee vertelde ze, en daarom verschijnt ze ook niet meer op kinky.
 
Ik kreeg ook altijd een mailtje of appje als ze er was. Maar ja. De laatste paar keren ben ik niet meer gegaan. !e keer was wel een belevenis zulke borsten en het is best een mooie vrouw. Maar het is meer een bepaalde volgorde die ze altijd afwerkt en waar ze niet vanaf wijkt.

Dus de 3e keer vond ik het al niet zo spannend meer en toen ben ik niet gegaan. Na 2 x niet meer afspreken kreeg ik ook geen berichtjes en mailtjes meer van haar.
 
Ja hoe ze haar administratie op orde heeft zo gaat ze ook te werk bij een afspraak. Altijd een beetje als een computer gestuurde volgorde. Licht militaristische inslag. Voor mij was het verrassingseffect er wel vanaf.
Misschien dat ik een gewoontedier ben, maar ik vind het eerlijk gezegd best wel servicegericht dat ze onthoudt wat je prettig vindt. Mijn ervaring is in ieder geval dat ze graag alles doet om het je naar de zin te maken en als je vooraf wensen doorgeeft worden die helemaal goed ingewilligd. Zoals bijvoorbeeld kledingkeuze etc.

Hoe vaak gebeurt het niet dat je vooraf iets afspreekt over lingerie en de dame in kwestie alsnog open doet in een totaal andere outfit. Bij Naomi is dat zeker niet het geval.
 
Mja, ik heb verder ook geen bericht gehad. Een paar keer met haar afgesproken gehad, ook altijd netjes gecommuniceerd. De laatste keer moest ik de afspraak door omstandigheden verzetten. Op mijn vriendelijke verzoek een dag voor de afspraak of we deze konden verzetten was de reactie wat vreemd van toon met de mededeling dat de afspraak werd geannuleerd "I'm a busy woman blablabla". Ze heeft altijd de mond vol over respect, maar dat werkt wel twee kanten op.

Dus kennelijk ben ik nu ook geroyeerd, het zij zo.

Overigens heb ik haar de vorige keren een paar gevraagd naar het wachtwoord op de website zodat ik kon zien wanneer ze weer deze kant op kwam. "No, only for fixed customers". Dat heb ik na een aantal afspraken met haar gehad te hebben nooit echt begrepen, ik vraag me af waar die drempel dan precies ligt.
 
Ja volgens mij gaat het vooral haar richting op. Je ligt snel bij haar er af. Ik heb ook altijd netjes gecommuniceerd. Alleen 2x dat ze in NL was niet afsgesproken. Het is geen must toch om iedere keer als zij hier is met haar af te spreken.

Soms heb je het druk of geen zien of komt het niet uit. Dat begrijpt ze blijkbaar niet. Zij is het centrum van the universe en iedereen heeft zich dan maar te melden. Nou ja ik zit er niet mee. Ik was toch al op haar uitgekeken.

Maar ik zeg wel altijd heb je haar nog nooit ontmoet. In ieder geval 1 afspraak maken. Ze is in zekere zin wel uniek. Voor mij is het net allemaal te veel voor geproduceerd en te weinig spontaan, maar ze doet altijd wel heel aardig. Meer professioneel dan dat ze het meent.

Ik heb andere dvp's ontmoet die meer om je geven als mens. Met sommige heb ik uren gekletst. Is geen must natuurlijk, hoeft niet iedere keer. Maar het is wel leuk als het gebeurt en dat geeft een ander gevoel. Maar ja zij probeert wel goede service te geven. Dat waardeer ik wel in haar.
 
Mijn ervaring is in ieder geval dat ze graag alles doet om het je naar de zin te maken en als je vooraf wensen doorgeeft worden die helemaal goed ingewilligd. Zoals bijvoorbeeld kledingkeuze etc.
Mijn ervaring met Naomi is inderdaad hetzelfde. Volgens mij heb ik haar bijv tijdens de 1e en 2e date aangegeven of ze wat 'zachter' kon gaan met het pijpen, en dat heeft ze daarna altijd onthouden in de volgende dates.
Overigens heb ik haar de vorige keren een paar gevraagd naar het wachtwoord op de website zodat ik kon zien wanneer ze weer deze kant op kwam. "No, only for fixed customers". Dat heb ik na een aantal afspraken met haar gehad te hebben nooit echt begrepen, ik vraag me af waar die drempel dan precies ligt.
Ik denk niet dat je dan per se iets mist, want ik app haar ook wel eens over wanneer ze terugkomt en dit weet ze echt pas 2 weken van tevoren te vertellen. Dus dat staat ook niet al maandenlang op die website ofzo.
Soms heb je het druk of geen zien of komt het niet uit. Dat begrijpt ze blijkbaar niet. Zij is het centrum van the universe en iedereen heeft zich dan maar te melden. Nou ja ik zit er niet mee. Ik was toch al op haar uitgekeken.

Maar ik zeg wel altijd heb je haar nog nooit ontmoet. In ieder geval 1 afspraak maken. Ze is in zekere zin wel uniek. Voor mij is het net allemaal te veel voor geproduceerd en te weinig spontaan, maar ze doet altijd wel heel aardig. Meer professioneel dan dat ze het meent.

Ik heb andere dvp's ontmoet die meer om je geven als mens. Met sommige heb ik uren gekletst. Is geen must natuurlijk, hoeft niet iedere keer. Maar het is wel leuk als het gebeurt en dat geeft een ander gevoel. Maar ja zij probeert wel goede service te geven. Dat waardeer ik wel in haar.
Maar heb je haar zelf nog ooit een berichtje gestuurd dan? Misschien denkt zij wel dat je geen interesse meer hebt gezien haar laatste bezoekjes en dat ze je daardoor niet meer meeneemt in de aankondiging appjes.
Dat hele 'programma afwerken' vind ik ook altijd zo cliche. Dat zie je altijd genoemd worden bij dames die al een aantal jaar actief zijn. Maar je kunt toch onmogelijk verwachten dat ze elke date spontaan iets anders doen? En in zekere zin is er bij een dvp bezoek nu eenmaal een 'programma' wat afgedraait moet worden toch? Een begroeting, wasje plegen/douche nemen, voorspel, hoofdmenu, massage tussendoor en evt nog een 2e ronde. Dat het bij sommige dames na een aantal jaar wat minder spontaan lijkt is niet meer dan normaal.

Maar wie weet is het ook gewoon een klik. Ik kan met haar bijv wel goed praten over privé leven / werk etc. En daar onthoudt ze ook best wel wat van mijn vorige bezoekjes.

Naomi is wellicht niet voor iedereen, maar ik vind haar een topwijf. Fantastisch unieke borsten, geweldige ontvangstlocatie en een echte professional.
 
Mijn ervaring met Naomi is inderdaad hetzelfde. Volgens mij heb ik haar bijv tijdens de 1e en 2e date aangegeven of ze wat 'zachter' kon gaan met het pijpen, en dat heeft ze daarna altijd onthouden in de volgende dates.
Ik denk echt dat ze na ieder bezoek een soort van verslag schrijft wat de klant haar heeft gezegd of wat ze heeft gedaan. Die leest ze dan weer door als je terug komt. Net de tandarts. Wel professioneel, niet echt spontaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan