Recensie Naomi Pielcanela, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
143
13/08/21
338
63
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://naomipielcanelasecrets.com/
Totale kosten (in euro)
150,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wilde Naomi ook een keer daten en dat is onlangs gelukt! Allover een redelijke 'leuk voor 1 keer' ervaring waar ik geen spijt van heb gekregen.

Positief:
- Nadat ik haar een paar keer tevergeefs gebeld had belde ze terug om de afspraak te maken, erg klant- en servicegericht, net als de duidelijke apps met handige info en instructies
- Ze ontving mij in een keurig appartement dat net als zijzelf erg schoon was
- De geboden service was voor wat betreft een aantal van de geboden handelingen prima, zoenen goed, 69 goed/fijn met name het beffen, PZC (inbegrepen) en redelijk, neuken redelijk
- uniek om met de mooiste/grootste/lekkerste borsten ever te spelen!

Ter verbetering:
- Er gaat nogal het een en ander van je eigen tijd af: een wat mij betreft overbodig verhaal direct na binnenkomst waarin ze uitlegt waarom ze dingen zoals nu zo geregeld heeft, verplicht vooraf douchen terwijl ik dat net thuis gedaan had waarbij ik Naomi op mijn nog natte haar wees (gevolgd door het door haar drogen van de badkamervloer) en tot slot stopt ze ook 10 minuten voordat de tijd om is zodat we eventjes kunnen napraten en ons allebei nog kunnen opfrissen zodat ik voor mijn € 150,00 maar 40-45 minuten actie voorgeschoteld kreeg
- Heb haar ondanks dat ze zich vriendelijk opstelt als ietwat koeltjes/zakelijk/afstandelijk ervaren uitmondend in niet/nauwelijks vol tongen, PZC snel inwisselen voor PMC waarbij ze zei dat ik niet mocht klaarkomen in haar mond en met name haar eigen programmaatje afdraaien waarbij mijn wensen deels ondergeschikt waren.

Alle plussen en minnen bij elkaar gevoegd kom ik uit op het cijfer 7 (op een schaal van 1 tot 10) voor deze koele zakenvrouw en dit omgerekend toch relatief prijzige uitje. Dit was een aardig en niet alledaags avontuurtje maar geen enkel herhalingsgevaar.
 
Het is voor mij iets te lang geleden om een goede recensie te kunnen schrijven want het is tussen de 2 a 3 jaar geleden dat ik haar 2x heb bezocht. Ze is heel vriendelijk, klantgericht, praat nogal veel. Maar wel een leuke vrouw. De 1e keer zijn haar borsten een sensatie. Althans dat was 3 jaar geleden. Weet niet of er nu kilo's zijn bijgekomen. Kan me wel herkennen in het verhaal hierboven. De 1e keer is spannend en leuk. De 2e keer vooral meer van hetzelfde. Ik ben bij anderen vaker geweest en daar was het steeds anders en weer spannend. Dat had ik bij Naomi niet. Maar eenmalig zou ik haar zeker aanraden. Lieve vrouw, maar wel zakelijk en houd de touwtjes graag zelf in handen. Alles gaat net niet op de automatische piloot, maar ook niet vol met passie. Blijf ook op een cijfer van een 7 steken.
 
Ik wilde vandaag een afspraak maken voor deze week. 2 jaar geleden voor het laatst Geweest. Hoewel ik knettergek werd van het gepraat waren haar borsten wel echt geweldig. Anyway, ze gaf aan een QR code te willen zien van haar klanten en dat is waar ik de grens trek. ik vraag haar ook niet om een uitdraai van haar laatste GGD teat. Als ze die al heeft. Jammer maar helaas en misschien maar beter ook.
 
Naomi heeft me vanavond laten weten dat ze heeft nagevraagd bij de receptie, er wordt alléén om een QR code gevraagd als je het restaurant zou inlopen. Verder kun je gewoon doorlopen, geen QR code nodig
 
Het blijft een rare. Maar ze heeft het hart op de goede plaats. Ik bezoek haar altijd heel graag en eigenlijk altijd wel als ze in Amsterdam is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben eind September weer eens bij Naomi geweest. En moet zeggen dat dit mn beste bezoek ooit was.

Bij binnenkomen was ze vriendelijk als altijd, maar ook een beetje dat afstandelijke nog. Daar is de douche, en je handdoek hangt hierzo etc. Dus maar even snel douchen, en toen ik terug in de kamer kwam was de hele stemming omgeslagen. Muziekje op, lichten half uit, ze had een heerlijk sexy lingerie setje aan, en een geile blik in d'r ogen niet normaal.

Het was meteen echt passioneel tongzoenen, elkaar overal betasten, langzaam d'r beha uitdoen. Ze duwde me hierna op de rand van het bed, en nam kleine Vale vol overtuiging meteen diep in d'r mond. Met veel speeksel, afwisseling en geil oogcontact was het een uitmuntend begin. Halverwege kwam ze omhoog, even gauw mijn gezicht in die heerlijke joekels van haar begraven, en daarna begon ze weer flink door te zuigen. Kleine Vale verdween een paar keer compleet in haar mondje, dat hoef je haar niet meer te leren.

Een flesje olie kwam er vervolgens aan te pas om haar beste assets even in te smeren. Fijn dat Naomi alles kan hebben wat dat betreft; kneden, knijpen, schudden, je mag er echt alles mee doen. Ze ging weer door met pijpen, en dat deed ze zo goed dat ik het langzaam voelde opborrelen. Ik liet aan d'r merken dat ik close was, en kleine Vale werd nog eens flink begraven tussen die 2 grote bergen, waarna ik ze voorzien heb van een mooie witte parelketting. Het kwam tot d'r kin, en ze moest er gelukkig om lachen.

Alles werd vakkundig schoon gemaakt, en wat over koetjes en kalfjes gepraat. Het is een leuke vrouw, dat hele "ik ben zo discreet etc" heeft ze een beetje achter d'r gelaten gelukkig. Dat weten we ook, en stel ik overigens ook wel op prijs.

Een 10 min later begon Naomi weer met kleine Vale te spelen. En veel van het eerder genoemde, trad wederom in werking. Ik wilde Naomi toch ook nog wel een keer neuken deze keer. Na 10 min in Naomi's mondje werd het dus tijd voor een condoom. Ze vroeg me welk standje ik wilde, en staand achterlangs leek me wel een mooie. Ze plaatste uitdagend haar handen op de muur, met haar kont naar achteren gericht. Kleine Vale werd nog net wat groter van dit uitzicht, en in een hoog tempo werd dit standje uitgevoerd. Heerlijk om tijdens het neuken die enorme joekels heen en weer te zien zwaaien, en ze eens goed onder handen te nemen. Naomi draaide een paar keer haar hoofd om met die mega geile blik in d'r ogen, en een vijftal minuten later hield ik het niet meer. Ze had wederom goed in de gaten dat ik er bijna was, en ze wilde weer dat ik d'r tieten vol spoot. Dus het condoom ging gauw af, ze spuugde nog een paar keer op m'n lul, en kwam zo tot mijn 2e finish.

Daarna weer gedoucht, aangekleed en Naomi hartelijk bedankt voor deze topdate. Echt een topdate, ze leek zelf geiler dan ooit. €150 prima besteed! Waarschijnlijk zou ze in November terug komen, ik hoop het van harte. Al is het niet gunstig voor m'n portemonnee :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Noami, ik kan niet met haar en ik kan niet zonder haar. Ze heeft haar marketing uitstekend op orde, mailt keurig een week voordat ze naar NL komt en geeft je de gelegenheid om ruim vooraf een plekje te boeken. Dat alles wordt kundig afgehandeld, het lijkt wel alsof je naar een pretpark gaat zo professioneel. Tegelijkertijd stoort me dat ook, het lijkt wel een machine zo netjes is alles geregeld, enige spontaniteit is niet te vinden.

Ik ervaar de afspraken op een gelijke manier. Alles klopt, de plek is goed, alles is op tijd, niets wordt aan het toeval over gelaten. Op de kamer branden de kaarsjes en er staat een assortiment aan zeepjes in de badkamer, perfect uitgestald. Ze geeft je haar instructies - en vertelt inderdaad uitgebreid over al haar 'customers', nogal irritant soms - en na het douchen begint het feest.
Het is uiteraard dit moment waar het allemaal om gaat en eerlijk is eerlijk, zodra ze met die enorme jetsers tegen je aan begint te wrijven stopt de wereld met draaien. Natuurlijk werkt ze haar protocol af, maar dat heeft ze behoorlijk weten te perfectioneren. Ze pijpt gulzig, likt op bijzondere plekken en is niet vies van een harde neukpartij, waarbij ze soms bijna (maar toch niet) de controle lijkt te verliezen. Heel af en toe lukt het haar patroon te doorbreken en dan is het echt feest.
Alles bij elkaar zie ik haar nog steeds graag, maar liefst niet niet al te vaak, precies genoeg om haar irritante trekjes voor lief te nemen en te kunnen genieten van deze reusachtige sexbonbon.
 
Ik herken me wel in deze omschrijving. Mooie dame, vriendelijk. Praat graag. 1e keer allemaal bijzonder spannend. Grote borsten, mooi figuur. Maar 2e keer eigenlijk precies hetzelfde. Goed zakenvrouwtje alles op orde. Maar geen verassing. Vooraf douchen. Dan krijg ik het idee dat ze op een maximaal 30 min sex aanstuurt. Misschien nog iets minder. Dan nog 15 min praten en weer douchen. Kortom niet heel lang actie. Ik had het na 2x wel gezien. Verder een lieve dame. Zou haar zeker 1x aanraden voor de ervaring.
 
Ik had haar ook willen bezoeken maar als ik de recensies hier lees dan valt ze toch tegen. Alleen vraag ik me af of ze anaal goed kan hebben want dat staat wel bij de mogelijkheden. Heeft iemand mischien anaal ervaring met haar?
 
Als je nooit bent geweest kun je best naar haar gaan. 1e keer is wel een belevenis. Anaal heb ik bij haar geen ervaring mee. Is 50 euro extra. Dat weet ik wel.
 
Ik heb geen ervaring met anaal bij haar dus kan er niet over oordelen. Maar haar recensies zijn toch niet negatief? Het is een enorm lieve vrouw, en als je van grote natuurlijke borsten houdt dan is het een absolute must in mijn ogen. Ze is ook zeker niet mollig, maar heeft een normaal figuur, wat heel erg past bij een vrouw met zo'n enorme borsten. Daarnaast staat ze ook in mijn top 3 als het gaat om pijpen, dat doet ze zacht, sensueel en bovendien ook lang genoeg ipv die vrouwen die het na 3 minuten beu zijn. Gezien ik een liefhebber ben van zowel enorme natuurlijke joekels als pzc, ben ik een fervent bezoeker van deze Zuid Amerikaanse parel.

Verder idd overduidelijk dat Lament er wat fantasie bij gehaald heeft. Naomi geeft heel duidelijk aan waar haar grenzen liggen en wat ze wel en niet doet. Daar kunnen geen misverstanden over bestaan. Uit hygiënische en medische redenen doet ze namelijk geen sperma slikken. Op haar gezicht klaarkomen is ook geen optie, al zou dat heel misschien nog per ongeluk kunnen gebeuren. Maar dat doet ze dus ook niet. Zo heeft ze me ook het verhaal verteld van een klant die zonder condoom bij haar naar binnen wilde. Die heeft ze meteen de deur uit gezet.

Misschien vinden sommige mannen haar té professioneel bij binnenkomst ofzo. En ja ze houdt haar agenda ook heel goed bij, wat in principe ook betekend dat er geen misverstanden kunnen gebeuren over een afspraak met haar. Alleen maar fijn lijkt me. Maar mijn ervaring is dat als je eenmaal de douche uit komt, ze verandert in een vrouw die een uur lang alles met/voor je doet, binnen haar grenzen dan natuurlijk. Maar als je fris en geschoren bent, kom je gewoon helemaal niks tekort.

Naomi als je dit leest, je bent een topper!
En ik zie je graag weer in 2022 in NL.
 
Waar, niet waar? Er bij geweest ... Er niet bij geweest ... Wat je beschrijft/claimt is in elk geval zeer a-typisch voor Naomi. Klaar komen in mond? Klaar komen op gezicht? Dat doet Naomi echt niet.
 
Sommige wandelaars denken omdat een dvp een bepaald service bij hun weigert dat ze dat bij een ander ook doet. Maar zo werkt het niet er zijn altijd uitzonderingen.
 
Laatst bewerkt:
Sommige wandelaars denken omdat een dvp een bepaald service bij hun weigert dat ze dat bij een ander ook doet. Maar zo werkt het niet, er zijn altijd uitzonderingen.
Snap de constellatie ook niet helemaal, het is niet alsof ik beweer dat ze de meest onwaarschijnlijke handelingen verricht en het is ook niet eens 'een fantasie'. Maar goed, genoeg erover.
 
Ze is er weer, maar vraagt nu 200 euro. Ik vind het een flinke prijsverhoging van 33%, ben benieuwd wat er daar extra voor geleverd gaat worden.
 
Er wordt niks extra voor geleverd, ze heeft enkel haar prijzen verhoogd. Naar mijn mening heeft ze de 150 per uur nog lang vol gehouden, zeker gezien het feit dat het merendeel van Kinky deze prijs al lang hanteerde. En qua service zijn er weinig betere. De 200 euro lijkt ineens grof, maar ik vind haar dat wel waard. Je moet ook niet vergeten dat ze op een toplocatie ontvangt in een luxe appartement/hotel.

Mja, jij zult er vast wel weer wat bij kunnen fantaseren wat ze allemaal wel niet doet bij jou.
 
Er wordt niks extra voor geleverd, ze heeft enkel haar prijzen verhoogd. Naar mijn mening heeft ze de 150 per uur nog lang vol gehouden, zeker gezien het feit dat het merendeel van Kinky deze prijs al lang hanteerde. En qua service zijn er weinig betere. De 200 euro lijkt ineens grof, maar ik vind haar dat wel waard. Je moet ook niet vergeten dat ze op een toplocatie ontvangt in een luxe appartement/hotel.

Mja, jij zult er vast wel weer wat bij kunnen fantaseren wat ze allemaal wel niet doet bij jou.
Als ik me niet vergis heb jij Naomi Pielcanela vaker bezocht. Komt zij nog terug naar NL?
Ze had me in Mei beloofd te appen bij een volgende terugkeer naar NL maar heb al een half jaar lang geen profiel gezien en geen app ontvangen. Zou er graag een keer langsgaan namelijk.

Of heeft iemand anders contact met haar?
Weet iemand wanneer ze terugkomt naar NL?

Vriendelijke groetjes en alvast dank aan de mensen die gaan antwoorden👍🏻.
 
Beste Richard75,
Heeft er wel een advertentie online gestaan dit keer? Of ben je vaste klant?
Heb je enig idee wanneer ze weer komt?
En hoe lang blijft ze doorgaans, een week of een maand of…..?

Beetje veel vragen maar wil haar niet weer mislopen👍🏻
 
Dit keer heeft er helemaal geen advertentie online gestaan (ik heb een paar keer gekeken). Ik ben inderdaad een terugkerende klant dus ik kreeg vooraf een bericht.

Normaliter blijft ze een dag of 10. Nu ook volgens mij. My best guess is dat ze voor de feestdagen nog wel een keertje zal komen maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
 
Als ik me niet vergis heb jij Naomi Pielcanela vaker bezocht. Komt zij nog terug naar NL?
Ze had me in Mei beloofd te appen bij een volgende terugkeer naar NL maar heb al een half jaar lang geen profiel gezien en geen app ontvangen. Zou er graag een keer langsgaan namelijk.

Of heeft iemand anders contact met haar?
Weet iemand wanneer ze terugkomt naar NL?

Vriendelijke groetjes en alvast dank aan de mensen die gaan antwoorden👍🏻.
Ze is inderdaad de eerste 2 weken van Oktober geweest, heb haar toen weer bezocht. Ditmaal geen advertentie op Kinky, ze had haar agenda volgens mij al vol met afspraken met vaste klanten. In eerdere bezoekjes verblijft ze vaak 3 weken, waarvan ze dan minimaal 1 week op kinky staat ja.

Ik heb helaas nog geen idee wanneer ze terugkomt. Vorig jaar was ze er in September en November, maar dit jaar was het dus pas Oktober dat ze terugkwam na de zomer.
 
Ik heb helaas nog geen idee wanneer ze terugkomt. Vorig jaar was ze er in September en November, maar dit jaar was het dus pas Oktober dat ze terugkwam na de zomer.
Vorig jaar kwam ze meer naar Nederland omdat het hier met Covid al relatief open was waar in andere landen nog niets kon. Maar deze dame reist normaal gesproken heel Europa door van zuiden, naar midden tot aan Scandinavie. Engeland weet ik niet zeker. Zou me niets verbazen.

Ze schreef mij in de covid periode altijd om te vragen wat er al mogelijk was in Nederland. Maar ik ben eigenlijk een beetje op haar uitgekeken. Ik vond het voor 1 a 2 keer wel leuk. Maar alles is heel erg georganiseerd. Op zich prima. Maar ook alles volgens hetzelfde patroon. Als een machine. Ik zoek meer afwisseling.

Maar heb het al eerder gezegd. Als je nooit bij haar geweest bent ga het een keer meemaken. Zeker 1e keer zal niet tegenvallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan