Recensie Naomi, Thaise-Belgische mix, Aalst 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijdje geleden bij deze dame geweest. Eerst en vooral zeer vlotte communicatie. Ging zich nog even verfrissen voor ik aankwam. Ik had het huisnummer nog niet. Ik was iets verder gereden. Uiteindelijk aangekomen. Daarna op het bed voor een erotische massage met olie. Wat meer dan aangenaam was daarna mij omgedraaid toen waren de private delen aan de beurt en zij deed dat zeer goed met haar handen. Daarna intiem kwam bovenop mij zitten met haar welgevormd achterste. Daarna in doggy. Uiteindelijk met handjob klaargekomen. Ik ben 2 keer bij haar geweest. Dienstverlening was hetzelfde maar de 2e keer was het iets losser. Niettemin deed ze haar uiterste best om mij te plezieren. Denkt ook zeer oplossingsgericht. Echt een vriendelijke dame. Ik ga zeker nog eens terug.
Dank u 💕💕
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een neen heb je en een ja kan je krijgen. Ben van dit principe 😊
Volledig mee eens. Vragen staat vrij en daar heeft Naomi uit mijn ervaring geen problemen mee. Ik heb bovendien nog nooit een "neen" gekregen van Naomi. Zolang je geen idiote zaken zoals nmc vraagt, staat ze voor veel open.
Of je neemt genoegen met een ander zijn/haar grenzen?
Als er grenzen gesteld worden, moet je die uiteraard respecteren of elders gaan.
 
Heb deze dame onlangs bezocht. Haar uiterlijk fascineerde mij en ze stond al enige tijd op mijn verlanglijstje. Leuke verschijning, vlotte communicator.
Nadruk lag op massage, verder pzc en manueel hoogtepunt. Heeft heel goede massage skills. Heb ervan genoten maar toch wat te weinig GFE voor mij.
 
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik bergrijp al die positieve recensies toch niet goed hoor...
Een maand geleden ook langs geweest en het was totaal geen goede ervaring. Het begon al met een bericht dat ze nog niet klaar was en nog moest eten en ik nog 15min moest wachten. Ok , maar bij het binnen komen dan ontvangen door haar in haar pijama en wss nog niet gewassen. Dan naar boven moeten gaan en langs allerlei rommel moeten gaan en het huis was wss nog nooit gepoetst geweest, bij aankomst op de kamer een bed met nog vuile lakens en een kussen zonder hoes, ook lag de vuilbak vol met babydoekjes en gebruikte condooms...
Dan betaald (wat ik beter niet gedaan had en beter direct naar huis gekeerd) Ze deed haar kleren uit en haar poes was niet geschoren en stonk uren in de wind, bij het vingeren hangden er zelfs witte brokken aan mijn vingers:sick:. Bewust haar enkel gevingerd en mij laten klaar trekken( geen intiem gedaan voor de veiligheid want soa gevaar) Ik wou dan bij het naar huis gaan nog mijn handen wassen en ze leide me naar de badkamer en die was een chaos overal tandpasta en vuile plekken echt een ramp.

Dus ik zou iedereen afraden om daar langs te gaan, ofwel moet je zeker geen smetvrees hebben...

Wss ga ik nu door haar zelf een hoop verwijten naar mij krijgen maar het is de realiteit...
 
Volledig mee eens. Vragen staat vrij en daar heeft Naomi uit mijn ervaring geen problemen mee. Ik heb bovendien nog nooit een "neen" gekregen van Naomi. Zolang je geen idiote zaken zoals nmc vraagt, staat ze voor veel open.

Als er grenzen gesteld worden, moet je die uiteraard respecteren of elders gaan.
Ik denk dat je nzc bedoelt.
 
Onlangs bij Naomi langsgeweest.
De foto's zijn op de advertentie van een tijd geleden als je ze nu ziet. Minder verzorgd, slordig uiterlijk, niet opgemaakt, precies recht uit haar bed.
Pijpen kan ze goed. Neuken was echter van haar kant apatisch en snel 'moe'.
Voor die prijs verwacht je beter...
 
ben al heel lang een vaste klant bij Naomi en daarom wil ik toch eens even reageren op de negatieve reacties van voorgaande . Ikzelf heb nog nooit enige onaangename geurtjes ondervonden , ze komt altijd rechtstreeks uit de douche als ik bij haar ga , dus het verwonderd mij een beetje dat men dit zegt . Misschien was er geen klik en wil men zijn frustratie op die manier kwijt . In elk geval ze is altijd fris gewassen en de kamer en het bed zijn ook altijd heel proper , niks op aan te merken . Dat er wat spullen in de gang en op de kamer staan doet volgens mij ook niets terzake , daarvoor ga je haar tenslotte niet bezoeken . Wat betreft de service die ze geeft , daar kan ik alleen maar positief over zijn , ze heel lief en met haar vrijen is een waar genot . Ze is heel mooi , heeft een prachtig naturel lichaam en laat je heerlijk genieten met haar zachte strelingen . Terwijl ik er zo aan denk krijg ik al terug goesting om bij haar te gaan , vind ze zo een lekker stuk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan