Recensie Naomi (vh Flor), Victoria Secret Garden, Meise (vh Emma's Angels, Casa Brugge) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Honey Splash

Vaste klant
106
10/05/22
44
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://casa-brugge.com/naomi-2/
Totale kosten (in euro)
80
Deze week Naomi bezocht.
Vriendelijke eboni girl waar ik leuke date mee heb gehad.
80% herhalingsgevaar.

80€? Normaal is het toch 100 bij lamazonia?
Op de site staat dat ze extra's doet zoals CIM en anaal? Naar gevraagd of gedaan?
Ik ga normaal enkel bij Nuria daar, maar zou deze mss wel eens proberen...
Er was inderdaad een actie.
CIM denk ik niet want ze vroeg me een seintje te geven wanneer het zo ver was.
Moet wel zeggen dat ze heerlijk en lang pijpt.
Anaal, niet aan toegekomen, heb haar poepgaatje wel wat gestimuleerd (gemasseerd) en dat ging zonder verzet 🤪
Lijkt me nog wat onervaren in de business maar genoot er volgens mij even hard van als ikzelf…
Januari komt ze terug zei ze

Vandaag Naomi bezocht. Zeker paar kilootjes meer dan op de foto's maar een topwijf. 1 uur 150. Stevige volle kont. Tongzoenen zeker ok. Zeiknat na het beffen. Kwam klaar of deed anders zeer goed alsof. Ik denk het eerste. Pijpen top. Neuken goed. Blijft nog een week in casa brugge.

flor van de week bij geweest , een aangenaam vrouwtje met een prachtig lichaam , mooie tieten waar je lekker mee mag spelen
ze pijpt goed en zonder
vrouwtje tongt graag , heb haar uitgebreid gebefd wat ze zalig vond
lekker geneukt ,zalig klaar gekomen
na afloop nog een goede massage gekregen
ga zeker nog terug voor haar
die trans is zeer verward , kan ni aan haar schema aan uit
zeker geen aanwinst voor mij

Vandaag Naomi bezocht. Zeker paar kilootjes meer dan op de foto's maar een topwijf. 1 uur 150. Stevige volle kont. Tongzoenen zeker ok. Zeiknat na het beffen. Kwam klaar of deed anders zeer goed alsof. Ik denk het eerste. Pijpen top. Neuken goed. Blijft nog een week in casa brugge.
Zeker paar kilootjes meer... Zou je haar dan eerder omschrijven als mollig want op de foto's lijkt ze vrij strak?

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels-airco-in-de-kamers.html
Totale kosten (in euro)
240
Deze dame stond al even op mijn bucketlist. Terug bij E.A. in Kontich.

Jenny liet de dames zich presenteren, vanaf ik Naomi zag was mijn keuze snel gemaakt. Al was Camila ook heel lief, big smile, jonger en sympathiek, stuk kleiner. Gingen voor 1 uur.

Deze 39-jarige Dominicaanse wonende in Galicië heeft een kleurtje die mijn 👀 uitsteken. Niet zo donker als op de verouderde foto's. Zwart krullende pruik, geweldig lieve glimlach 😀 met schattige kuiltjes in haar wangen. Groot van gestalte, lange en dikke tepels, klein moederbuikje, wat stevige billen en heupen, eerder grote vagina en voor de rest strak en naturel.
Stralende persoonlijkheid. 😻

Na het gezamenlijk 🧺 je, strelen (doet ze constant en sensueel), zoenen 😙 (idem dito), voorzichtig tongzoenen. Eerste pijpbeurt was niet super maar stond scherp dus liet Naomi niet te lang doorgaan.

Haar beginnen opwarmen, tegen dat ik beneden kwam begon ze al mee te bewegen en kreunen. Nog wat langer teasen tot ze haar clit fors op mijn 👄 duwde. Goed 🔟 minuten later kwam ze klaar.✅

Ze ging haar voor de eerste keer verfrissen in de 🛀 kamer.

Terug knuffelen 🥰, strelen, zoenen 💋 en beter tongen. Pijpbeurt 2 met een lekker natte duwende tong die ook over het scrotum ging. Deed ze goed. Deepthroat 90%.
Met mijne harde papito tegen haar 🐈‍⬛ je schuren en ze vroeg expliciet en met aandrang of ik haar opnieuw wou beffen. Aanmoedigen 📣 met het ene na het andere compliment. Nu ook vingeren. Ze gaf aan wanneer ik sneller en steviger moest vingeren. Lap, een orgasme ✅. Zo snel 2 keer na elkaar? Ja, zei Naomi heb al 3 maanden geen orgasme meer gehad. Joepie 🙌

Naomi weer naar de 🛀 kamer en ik iets drinken en een sigaretje roken. En al meteen een uurtje bijboeken.

Knuffelen 🥰, strelen, kussen, tongzoenen 💋 en tegelijk wat dansen op haar 🎵. Gehurkt pijpbeurt 3 en klaar voor penetratie. Naomi haar kutje was weer behoorlijk nat maar ze gebruikte toch glijmiddel. Lange tijd zacht en rustig in missio met zijdelingse twists. Naomi kreeg opnieuw een klaarkom ✅ moment. Effe genieten zonder connectie verlies.
Aan alles wat ze zei en deed was het overduidelijk dat er nog meer moest komen.
Verder in missio en toen ik wat moe werd verder naast elkaar liggende en daarna in een soort foetus houding. Naomi haar constant strelen, vingers verstrengelen, elkaars kont knijpen, zoenen, tongen 😛 en haar hals en oren verwennen. Bam, samen een orgasme ✅ ☑️. Onze buiken en dijen waar nat van haar sappen en we stonden licht in het zweet 🥵.

Samen naar de badkamer.

Naomi een rug en kont massage geven met een body2body er bovenop, veel praten.

Lange 69 en kwam klaar in haar mondje. Is normaal 30 euro extra zei Naomi. Zij iets geïrriteerd door het kleine stoppelbaardje bij het diep naar binnengaan met de tong 😜.

Gelijkwaardige massage voor mij, van kop tot teen met opnieuw veel praten. Dame is veel bezig met haar lichaam oa via een uitgekiend voedingspatroon.

Waren 5 minuten over tijd en moesten nog samen gaan douchen 🚿 . Naomi toonde haar dankbaarheid 🙏 en zei dat ze genoten had van de date.

Herhalingsgevaar? Yep. Deze start was beloftevol. Op naar een full 5 🌟.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan