WHEM Naomi (vh Jolien) Hasselt/Alken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan klopt de 14 jaar ouder die @Stewie80 vermeldt waarschijnlijk wel en zal deze dame rond of in de 40 zijn, ten andere, geen enkele vrouw van 31 heeft hangende billen, dat is effectief een verouderingsverschijnsel.
Het zou haar sieren mocht ze hier herkenbaar zelf het woord nemen ipv via een account met de naam @Lander82 hier te komen stellen dat bijna alle vrouwen aan hun borsten laten werken. Anderzijds verraadt ze hier ook misschien zelf haar leeftijd en is ze 43.

Vreemd dat jij zo reageert. Ik ben ook al bij Jolien geweest en die is heel tof én knap. Die gaf mij enorm goede energie mee.

En Stewie 80, jij komt van een andere planeet zeker?

Welke vrouw heeft tegenwoordig geen valse borsten?

En trouwens je liegt .... Je zegt "26? Doe er maar 14 bij!" Over de rest lieg je ook. En een vrouw hoeft ni perfect te zijn.

Ben jij wel zo iemand? Dan hoop ik dat jij zélf ook perfect bent en anders noem ik het eerder kortzichtig ;)

Jolien is zeker een aanrader. Zachte vrouw, goed karakter, en vooral geeft zeer goede massages.... Want daar komen jullie toch voor? of niet?

Fijne dag
Het is nog altijd een minderheid van de vrouwen die aan hun borsten laten werken! Voor mij ALTIJD een no go: een vrouw die niet tevreden is met haar uiterlijk heeft "problemen" , en die zoek ik zeker niet op!

Terug
Bovenaan Onderaan