Recensie NaomiJade/ChanelJade, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EbonyLoverr

Newbie
14
11/02/22
12
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3428419-chaneljade
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo,

Vandaag bij ChanelJade geweest. Een prachtige Afrikaanse vrouw. Heel bijzonder gezicht en erg mooi slank lichaam met mooie grote borsten en lekker kontje, ik vind haar veel mooier dan op de foto's. Een echte girlfriend experience, echt top. Neemt de tijd, daarom afspreken voor minimaal 45 minuten. Geen zoenen, normaal gesproken vind ik dat een gemis, bij haar door de relaxedheid en de gfe factor echt een top date gehad.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3428419-naomijade
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ChanelJade is een aardige jonge vrouw. Ik vond haar wel grappig en lief.
Er loopt ook nog een klein keffertje bij haar rond in huis. Type schoothondje.
Dus voor mensen die bang zijn voor honden. Hij is niet gevaarlijk maar als je niet van honden houdt is het niet prettig.
Het is eigenlijk een grote kamer met om de hoek het slaapgedeelte.
De bank wordt zo geparkeerd dat het kleine hondje niet op het bed kan komen. Want in de rest van het huis loopt ie je overal achterna.
ChanelJade is een mooi dametje. Echt een poppetje. Schattig hoor.
Pijpen en neuken 2 standjes was goed. Niet super maar voldoende tot goed. Maar dat ze zo aardig is geeft extra pluspunten.
Kon wel goed met haar praten, maar had niet direct iets in gemeen met haar. Maar dat is ook wel weer leuk.

Niet direct herhalingsgevaar. Maar ze is zeker leuk om een keer te bezoeken. Misschien ga ik nog wel 1x. Ben er nog niet uit.
 
Kennelijk doet ze die blowjob zonder ook voor 100€ met 45 min tijd.
Bezoekje waard als ik mij de foto's goed herinner.
Helaas is de advertentie effe off line.
 
ChanelJade is een aardige jonge vrouw. Ik vond haar wel grappig en lief.
Er loopt ook nog een klein keffertje bij haar rond in huis. Type schoothondje.
Dus voor mensen die bang zijn voor honden. Hij is niet gevaarlijk maar als je niet van honden houdt is het niet prettig.
Het is eigenlijk een grote kamer met om de hoek het slaapgedeelte.
De bank wordt zo geparkeerd dat het kleine hondje niet op het bed kan komen. Want in de rest van het huis loopt ie je overal achterna.
ChanelJade is een mooi dametje. Echt een poppetje. Schattig hoor.
Pijpen en neuken 2 standjes was goed. Niet super maar voldoende tot goed. Maar dat ze zo aardig is geeft extra pluspunten.
Kon wel goed met haar praten, maar had niet direct iets in gemeen met haar. Maar dat is ook wel weer leuk.

Niet direct herhalingsgevaar. Maar ze is zeker leuk om een keer te bezoeken. Misschien ga ik nog wel 1x. Ben er nog niet uit.
Nou dat hondje bleef bij mij opgewonden in rondjes draaien op een soort barkrukje. Ik houd niet van dat soort keffertjes, maar z'n enthousiasme was aanstekelijk. En verder ook geen last van gehad. Het hondje was wel het meest opgewonden wezen in de kamer, eerlijk gezegd. 😆
De dame is mooi en ook vriendelijk, maar niet erg 'involved'. Ik stond snel weer buiten, een teleurstelling rijker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan