Recensie Nastea 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

francesco

Newbie
7
24/03/24
9
4
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5784199-nastea
Totale kosten (in euro)
100
Ik ging voor een dame die adverteert met de naam Kira (zelfde adres te almere/met zelfde opties) echter deed blonde Natali open. ( https://www.kinky.nl/advertenties/5633082-natali ), of ik voor haar kwam. Nee, ik kom voor Kira en werd door Natali geleid naar de kamer van Nastea. (Weer totaal iemand anders) . Ik heb Kira niet gezien. Allemaal van de. Hi bby club.
Afgerekend 100/30m.
Na 1 minuut had ik al spijt.
Vooraf even gedouched.
Vingeren mocht niet, zoenen/tongzoenen ook niet. Staat wel op haar todo list.
Continu op de telefoon, afwezig, sacherijnige houding, oogcontact vermijden etc.
Het snelle ruk/handwerk, nog geen minuut pijpen en binnen 15 min stond ik alweer buiten. Ze kleede zich ook direct aan. Mn telefoon lag op de grond op mn kleding. Ze dacht dat deze aan het filmen was en werd plots vrij agressief, ze pakte mijn telefoon en ging random pincodes intikken. Doe is even rustig joh. Ik heb mn telefoon geopend zodat ze kon zien dat er niks aan de hand was. Strontsacherijnig dat ze was.
Geen herhalingsgevaar

En al klapper op de vuurpijl. Krijg je na het bezoek een bedreiging per sms.

"Luister aandachtig. Je hebt met mijn dames op Kinky geknoeid en ik heb alle bewijzen. Nu moet u rechtstreeks met ons praten. We geven je één kans om de situatie op een beschaafde manier op te lossen. Wees een man en breng degenen om wie u geeft niet in gevaar. Mijn meisjes verdienen een eerlijk inkomen. Wat jij hebt gedaan blijft niet ongestraft. Probeer dit bericht niet te negeren of te blokkeren. Het is je laatste kans. Was ik duidelijk?!"

Terug
Bovenaan Onderaan