Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen week 2x naar DH gereden voor een feestje met Maya. Ik heb haar steeds niet aangetroffen. Heeft iemand haar nog gezien de laatste rijd?

Ze is er weer ..

Laatst bewerkt:
Bij 84 k4 geloof ik had je ook een dame met zwart haar ze is 25 ben haar naam vergeten te vragen ze heeft zwarte korte laarzen aan altijd en is zwart gekleed ook altijd. Weet jij of iemand hoe ze heet ze werkt in de avonden
Izabella misschien, ik mijd die gebied in de avond sinds al jaren. De meeste recensies van de dames daar in de avond waren matig of negatief zelf.

Door werkzaamheden dit weekend Den Haag centraal en Den Haag HS wordt de reistijd te lang, dus maar eens mijn oude priveclub in duitsland bezocht waar ik dankzij de Geleen al een jaar niet meer ben geweest.
Met de huidige kou is bij zo'n priveclub voor en na het bezoek een warme douche toch wel heel lekker. En omdat ze mij daar gemist hadden kreeg ik nog een kopje koffie van het huis. Natuurlijk wilde de theke wel weten waarom ik als vaste klant zolang niet was geweest. Ik zei "Tja, de Geleen in Den Haag. Die is momenteel voor mij wat verslavend". De Geleen kende de theke niet, maar ze gaf gelijk aan dat ze hoopte mij weer snel terug te zien.

Terug
Bovenaan Onderaan