Recensie Nastia, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De brandweer

Vaste klant
113
12/09/21
94
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8383849-nastia#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bespaar je de moeite. Via whatsapp afgesproken, ter plaatse geen respons voor doorgeven huisnummer. Na 3 kwartier dan toch. Ongeïnteresseerde dame, lijkt met heel veel moeite op de dame op de foto's; misschien door geblondeerde haar. Weinig van de mogelijkheden zoals genoemd in de advertentie zijn mogelijk. Geen TZ, geen SZC. En die 'sense of humor' en 'open mind' Ben ik niet tegengekomen. Niet de moeite waard. Gevalletje jammer maar helaas.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vreemd om te lezen in de bovenstaande review dat het een mollige meid zou zijn. Nastia is absoluut niet mollig, maar heeft een slank/normaal postuur. Zij is Russisch. Mede doordat ik best aantal talen spreek was t ijs ook daarmee gebroken. Ze ontvangt in een klein appartementje. Het gebouw is wel een beetje soort doolhofachtig, maar ziet er discreet uit.
Pijpen, kussen, zoenen begon ze uit haarzelf, niet eens om gevraagd. Het bed kraakt, dat is een minpunt. We gingen toen naar de bank dat was beter. Verschillende sexposities gedaan en ze genoot er echt van. Ik durf niet met 100 procent zekerheid te zeggen dat dat de dame op de foto is (foto 8 lijkt er meeste op, maar die is wel pro gemaakt). Ze is blond. Bij mij kwam ze lief over.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan