WHEM Nastya Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
190
25/09/22
144
31
Bekend?



Lijkt alsof de foto's eerder gezien heb..
 
Ik kwam Nastya vandaag ook tegen tijdens een speurtocht op kinky (had haar nog niet eerder online gezien). Nastya ziet er wel aanlokkelijk uit...:sneaky:

Eén foto is ook elders te bespeuren via yandex, maar op zich hoeft dat niet altijd zoveel te zeggen (m.n. als men rondreizend is). Ik heb nu geen tijd, houd de ad even in de gaten en ga einde deze week maar eens een app sturen of het ook tot resultaat zal/kan leiden...;)
 
Het kwam er niet echt van om eerder een gokje te wagen, ook gezien de ad van Nastya weer vrij snel offline was in nov. '23. Echter, ik zag dat het profiel weer online was, heb maar eens een app gestuurd en ontving vrij rap een reactie.

Haar reacties waren wat kortaf/onhandig maar deze waren wel concreet en m.i. vanuit haarzelf. Een uurtje met Nastya is dus ingepland. Morgen trek ik de stoute schoenen aan om af te reizen naar het betreffende hotel in Amsterdam-West.
T.z.t. volgt dus meer info om eventueel een volwaardige recensie te schrijven indien alles zal lopen zoals het moet lopen... ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan