Nastya, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Asics46

Wandelaar
Forumpionier
43
03/07/21
31
4
Vandaag zin in een dvp-bezoek. Vaste dame was er niet dus de gok gewaagt om een nieuwe dame te proberen. Via Kinky was de keus gevallen op russische Nastya uit Den Haag. Via WA contact gezocht, na enige tijd een reactie terug. Om 12.30 uur afgesproken. Ze noemde de straat in Den Haag, ik erheen met de auto, betaald parkeren. Omdat ze het huisnummer nog niet had genoemd vroeg ik daarnaar via WA. Ze zou het geven als ik in de straat zou lopen……ze wilde kennelijk zien wat voor type ik was en dan het huisnummer geven, op zich snap ik dat nog. Ik door de straat gelopen (in een baggerbuurt), geen reactie. Na mijn vraag via de app of ze het nummer ging geven kreeg ik te horen dat ik 1 minuutje moest wachten…. Even gewacht en ongeveer 3 minuten weer gevraagd aan haar wat nu het nummer was…….Geen reactie…..Na ongeveer 10 minuten de vraag 'Where are you?' Gezegd dat ik er wel klaar mee was…..
Maar nee, ze vroeg toch of ik nog even door de straat wilde lopen want ze had me niet gezien….nou ja, zou kunnen, dacht ik nog, goedgelovig als ik kennelijk ben. Ik nogmaals door de straat gelopen met het idee dat het toch nog ging gebeuren.
Na opnieuw geen huisnummer te hebben ontvangen in mn auto gestapt en naar de Geleenstraat gereden 400 meter verderop. Even mn gal gespuwd over de app naar de dame want ik voelde me knap in de zeik genomen. Ik snap dat een dvp een klant even wil bekijken als die mogelijkheid er is, maar er zijn respectvollere manieren te verzinnen dan deze manier van omgang en communicatie. Daarbij wil ik aangeven dat ik gewoon een normale verzorgende vent ben, maar goed.

Voor mij een TMM…..
De link:

New russian girl

HORNY, Very Sweet. I have a hot body, as you can see in my real pictures. I am a very cheeky, excited, sensual, relaxed and confident lady. Open to mind and looks fo...
www.kinky.nl
 
a mijn vraag via de app of ze het nummer ging geven kreeg ik te horen dat ik 1 minuutje moest wachten…. Even gewacht en ongeveer 3 minuten weer gevraagd aan haar wat
Zo herkenbaar dit.
Ik heb bijna al die Russische al gehad hier in den haag, ze werken allemaal op dezelfde wijze.. Laten iedereen langskomen, en dan wait wait wait..
En als je pech heb wacht je uren en kom je nooit aan de beurt.
Maar als je geluk heb... :rolleyes:

Foto's kloppen trouwens nooit hoor, dus maak je geen illusies dat je voor €80 een fotomodel ligt te pompen..
 
Na zo'n besefmomentje zou ik niet eens meer naar de geleenstraat gaat. Dan besef je eigenlijk wat het spelletje is en is mijn lust bederft.
Ja is ook zo, maar had mezelf wat beloofd. En ik moet zeggen dat mn opgedane frustratie daar grotendeels is weggenomen door een prettige ervaring met een dvp die haar vak wel verstaat. Recensie hiervan volgt nog…. ??
 
Wees blij dat de date mislukt is.
De foto's zijn hartstikke nep.
De volgende keer kun je beter eerst wat voorwerk doen voordat je op stap gaat ?
Kost 5 minuten werk...spaart heel veel ellende en moeite en geld en teleurstelling...
 
Laatst bewerkt:
"my real pictures"

 
Wees blij dat de date mislukt is.
De foto's zijn hartstikke nep.
De volgende keer kun je beter eerst wat voorwerk doen voordat je op stap gaat ?
Kost 5 minuten werk...spaart heel veel ellende en moeite en geld en teleurstelling...
Nep foto's hoeft niet per definitie een slechte date te worden..
Ik heb toch een aantal goede neuk sessies gehad bij meiden waarvan ik op voorhand wist dat de foto's nep waren.
Het zijn meestal advertenties waar meerdere dames dezelfde advertentie gebruiken, dus altijd een verassing wat je aantreft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan