WHEM Natacha, Brasschaat (voorheen Temse, Schoten)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deze mooie jongedame al even in het vizier, mede door reviews en medewandelaars. :love:
Contact leggen ging in eerste instantie wat moeizaam maar had met drukte te maken, geen probleem verder daarna. (y)
Inpassen in haar planning, vanwege mijn voorkeur voor ontbijtseks, ging uiteindelijk wel, echter helaas slechts 1,5 uur ipv gewenste 2 uur. :cry:
Swat, we gingen het er maar mee doen...., zou goedkomen.

Ontvangt op een prima, mooie locatie, makkelijk te vinden met parkeermogelijkheden aan achterzijde hotel, prima hoewel voor mij wat verder dan gebruikelijk echter voor wat er in het vooruitzicht stond geen enkel probleem.
Dame zelf was een prettige/aangename verrassing, mooi en lieflijk uitziend en natuurlijk dat leuke Vlaams, blijft apart. ;)
Qua fysiek ietsje voller dan m'n feitelijke voorkeur en als je van borsten houdt......, Natasha heeft een mooi paar, zulke grote handen heb ik echter niet.
Mooie tattoos ook, maar ik hou daar wel van, zal niet ieders "ding" zijn mogelijk, ik hou er wel van.

Eerst ff beetje gekletst, financiële aspect afgehandeld en dan samen in de douche, altijd lekker.
Daar bleek al meteen waarom ze GFE-waardig is, lekker en sensueel zoenen, dát kan ze. Met voldoende variatie, precies zoals ik het graag heb. 🥰

Tijd om het bed te proberen, is toch meer comfortabel en veel meer de ruimte om te "manoeuvreren".
Verder gegaan met zoenen en aftasten, goed voorspel is alles, nu echter iets vlotter al afgezakt richting haar mooie poesje, onderweg nog wat piercings tegen gekomen, niet echter in of door haar klit, vlak daarboven dus.
Plagend beginnen te likken daaromheen, dan wat gerichter en met nodige variatie lipjes meegenomen en reactie bleef niet uit, zicht en hoorbaar. ☺️
Haar poosje geplezierd, soms 1 of 2 vingers erbij en de gehele zone verkend, tong incluis en met het gewenste resultaat, een voluit genietende dame. Dan weer zoenen/strelen over en weer waarna zij het voortouw nam en m'n erectie met tong en lippen onder handen nam. Doet ze goed, soms iets moeten temperen want snelheid hoeft niet voor mij, liefst langzaam en sensueel met goed gebruik van haar tong. Dat ook aangegeven en werd prima opgepikt, het genieten van mijn kant werd opgevoerd, ballen al en toe meegenomen dus prima, doet ze graag volgens mij.
Intiem/neuken echter hoort er ook bij, dus condoom aangemeten, helaas een "kindermaatje" want érg strak, maar om mee te beginnen moest het maar even.
Redelijk gamma aan standjes passeerden de revue waarbij vooral zij zich in het zweet werkte, goed tempo, goede conditie!!

Dit af en toe onderbroken om haar poesje te proeven/likken en beetje op adem te komen, sterretje meepakken met tong is geen probleem, liever geen vinger echter en die wens gerespecteerd. 😌
On top leek ze het leukst te vinden, zichzelf positionerend voor optimale fun, complimenten voor haar tempo en uithoudingsvermogen.
Helaas voor mij zo geen finish haalbaar, dus weer overgegaan op orale verwennerij en nog een stief kwartiertje volop liggen genieten, orgasme kwam meermaals op, zette echter niet door dus zelf even geholpen want voelde wel dat het er in zat. Kwam dus ook uit, of er uit beter gezegd. 🤪💦💦💦
Voldaan nog even gekletst en geknuffeld, zooitje weggepoetst en als afsluiter haar nog een massagetje gegeven. Dan nog een gezamenlijke douche en afscheidszoenen en dan huiswaarts.

Prima date dus, en zeker voor herhaling vatbaar, dan echter zeker wél voor 2 uur, al is het maar uit "more value for money" oogpunt. 🤑


Natasha.........., thxs voor deze lovely date, je bent super. 🥰
leuk om te zien dat er toch mensen zijn op dit forum die wel de tijd nemen om in de pen te kruipen, of beter : in het klavier, om een volwaardige recensie te schrijven, ongeacht de inhoud en waardering er van op zich. en het is bovendien ook mooi geschreven. wat een verademing !! misschien moet je overwegen om een cursus of coaching te organiseren, zou de kwaliteit van het forum ten goede komen ;)
 
Tja, m'n Vlaams is redelijk maar klavier ipv pen?

Toetsenbord wordt hier bedoelt neem ik aan? :unsure:
de uitdrukking is inderdaad : in je pen kruipen,
doe je 't op een pc of laptop, dan kruip je - als je lijn doortrekt - in je toestenbord, of in je klavier, is correct Nederlands, komt van het Frans clavier, kan van een muziekinstrument, telefoon, pc of laptop, ... zijn. Franse woordjes zijn toch trendy in Nederland :)
 
de uitdrukking is inderdaad : in je pen kruipen,
doe je 't op een pc of laptop, dan kruip je - als je lijn doortrekt - in je toestenbord, of in je klavier, is correct Nederlands, komt van het Frans clavier, kan van een muziekinstrument, telefoon, pc of laptop, ... zijn. Franse woordjes zijn toch trendy in Nederland :)
n

ik kijk zoveel in haar ogen dat ik zelfs niet weet hoeveel tattoo's ze heeft en waar......
Zeker niet ik hou van meisjes met groene ogen dat zijn mijn types van dvp
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan