WHEM Natacha, Brasschaat (voorheen Temse, Schoten)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mulan

Meubelstuk
Forumpionier
1.956
06/07/21
1.836
7
Bon zocht een Vlaamse met een vast adres en dus ben ik Natacha uitgekomen.
Beetje ver voor mij maar heb toch de sprong gewaagd.
Zeer vriendelijke dame.
Met mooi lichaam.
30 minuten geboekt is wat uitgelopen omdat we toch nog een kwartiertje hebben gebabbeld.
Alles gedaan wat ik vroeg.
Mij ziet ze zeker nog terug
Morgen zelfs ?
Beetje aan de dure kant ??
 
Idd. Ik heb ze paar keer bezocht toen ze nog in Knokke ontving. Volgens mij is ze paar kilootjes aangekomen tov toen, maar ze heeft nog altijd een prachtig, geil lichaam.
Wss wat coronakilo's. Maar die vormen staan haar goed. Denk trouwens dat ze ondertussen al bijna terug op het gewicht van daarvoor zit. Mij maakt het allesinds niet uit. Er is maar 1 dvp die met haar kan wedijveren voor mij. Dus ze is top 2 sowieso 👌
 
Ghoh ik heb haar altijd 1u geboekt. De laatste keer heb ik het eens gevraagd of ze ook la,gere dates doet (meerdere uren of nachtdates) Ze zei me vlakaf dat ze dat bij mij en andere klanten waar ze goed mee kan opschieten (weet niet hoeveel het er zijn) nog zou zien zitten maar met de meesten niet. Weet dus niet ofdat ze er zelf zou achterstaan. Mss best eens zelf vragen aan haar? Heb je haar al gecontacteerd? heb je al antwoord gehad? Begin mss daar eerst mee.
Ja ik heb haar gecontacteerd via what's app moet je lang wachten voor je een afspraak hebt met haar of als ik nu vraag voor komende vrijdag ? En moet je de gewenste uren geven ?
 
Ja ik heb haar gecontacteerd via what's app moet je lang wachten voor je een afspraak hebt met haar of als ik nu vraag voor komende vrijdag ? En moet je de gewenste uren geven ?
Zelf nooit lang moeten wachten. Weet niet hoe het zit met nieuwe klanten. Ze zal zelf wel contact opnemen als ze kan zeker? Als je haar de eerste keer bezoekt is het altijd wat afwachten hoe het verloopt he mss dat ze daarom niet graag lang doet. De eerste keer ben ik ook maar 30min geweest..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan