WHEM Natalia Belmonte, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame is reeds lang in België. En adverteert onder verschillende namen. Het kan zijn dat ze meer aanbiedt dan officieel maar met deze prijzen en aanbod - en ja het ziet er goed uit - pas ik.
 
Na haar advertentie op redlights gezien te hebben was ik nieuwsgierig naar Natalia. Ik vond het prijzig maar dacht ok waarom niet.
Een afspraak inplannen ging gemakkelijk via whatsapp en bij aankomst goed ontvangen. Ze is dezelfde vrouw als op de fotos maar ik schat ze ouder dan 30 en helemaal niet de uitstraling die ze in haar foto's geeft. Ik verwachte een beetje "girl next door vibe" maar dat was niet het geval.
Al bij al een goede erotische massage van een mooie vrouw. De prostaat massage was een nieuwe ervaring :)
Maar voor mij niet voor herhaling vatbaar tegen die prijs.
 
Intussen ook enkele malen bij Natalia op bezoek geweest en ik vond het telkens een hemelse ervaring.
Natalia is een prachtige verschijning en haar erotische GFE massages zijn Top. Intiem hoeft zelfs niet, haar aanrakingen, sublieme strelingen geven aan mij dat opperste genot waar ik op zoek naar ben.
Voor mij absoluut voor herhaling vatbaar, jammer dat ze de komende maanden terug naar Spanje vertrekt
 
Terug
Bovenaan Onderaan