Recensie Natalia, Den Haag, Doubletstraat 7 k2 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil niet steeds op herhaling vallen. Prijs is dus gestegen, pijpen doet ze kort en verder zelfde riedeltje afgelopen. Ik heb al veel over haar geschreven.
Je betaalde voorheen toch weleens 50 euro bij haar? Misschien denkt ze die gozer heeft toch wel 50 euro voor mij over.

Ik ben al een lange tijd niet in de doub geweest maar toen ik haar nog bezochte was haar service ook heel matig geworden. Gehaastig, geen gevoel bij het pijpen meer.
Ze is knap en dat weet ze ook. Ze begint steeds meer arrogant te worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik herken me eerlijk gezegd niet in bovenstaande berichten. Hoeft ook niet nl ieder zijn eigen mening. Ken haar al tijdje en nu sinds enkele maanden weer bezocht.

Uiterlijk (wat voller en siliconen) verandert. Ik vind het geen verbetering maar het blijft nog steeds een prachtvrouw.
Uiterst vriendelijk, neemt de tijd. We spreken 80 eu voor pzc erbij. En ze geeft aan 20 - 25 min.
Met 25 minuten hield ze zich daar helemaal aan.
Soms is het een wat ijskonijn, maar meestal ontdooit ze snel.

Vond het een fijn bezoek en leuk haar weer eens te zien.
 
Ik herken me eerlijk gezegd niet in bovenstaande berichten. Hoeft ook niet nl ieder zijn eigen mening. Ken haar al tijdje en nu sinds enkele maanden weer bezocht.

Uiterlijk (wat voller en siliconen) verandert. Ik vind het geen verbetering maar het blijft nog steeds een prachtvrouw.
Uiterst vriendelijk, neemt de tijd. We spreken 80 eu voor pzc erbij. En ze geeft aan 20 - 25 min.
Met 25 minuten hield ze zich daar helemaal aan.
Soms is het een wat ijskonijn, maar meestal ontdooit ze snel.

Vond het een fijn bezoek en leuk haar weer eens te zien.
Nog best aardig aan de prijs. Als ze normaal 50 euro vraagt dan kost pzc wel 30 euro extra, maar iedereen zn eigen ding. Ik sla haar voorlopig over.

20min is eigenlijk bijna standaard in de doub.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan