Recensie Natalia, Den Haag, Doubletstraat 7 k2 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel zonde dat ze blijkbaar zo ontevreden zijn met hun uiterlijk..
onbegrijpelijk. 🤷‍♂️
Heel veel dames in de straat laten hun lippen opspuiten. Als één het doet dan volgt de rest.

Ik had al tegen haar gezegd dat ze goed uitziet. Ze heeft die siliconen totaal niet nodig. Maar helaas hebben sommige vriendinnen van haar siliconen en dan wil je het ook.

Dan maar voortaan ook motorboaten bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met dank aan de wandelbroeders hier, vernomen dat Natalia weer gearriveerd is.
Prachtig weer vandaag, althans in het zonnetje. Weinig wandelaars in de Doubletstraat, beter voor mij😜
Ik zag ook kleine Anna op nr 10 aan het opmaken. Daar stond ze dan… Natalia in een sexy bikini op nr 7 k4. Gauw naar binnen gestapt, ze wist gewoon dat ik voor haar kwam. Kijk dat noem je nou eens een dvp-klantrelatie haha! Wat een peeshokje zeg.. Maja ik kwam voor Natalia en ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Bikini ging er snel uit en de twee kanonskogels kwamen tevoorschijn. Ziet er lekker uit, maar zijn aardig hard. Op bed plaatsgenomen en Natalia begon heerlijk mn snikkel te verwennen. Lekker nat, warm, lang en diep. Beter bestaat gewoon niet!
Inmiddels heb ik weer zin gekregen tsjonge jonge zeg… help haha!
In missionaris heerlijk overheen gegaan, gekreun en gekraak wat buiten zeker te horen moet zijn. In doggy volledige inhoud uit mn ballen gespoten in haar sopnatte kutje🥵 met cd uiteraard. We waren allebei geshockeerd van de hoeveelheid zaad haha! We keken ernaar alsof het een diamant was maar nee.. rubbertje met visjes die zo de prullenbak in beland. Een wasje gedaan, beetje babbelen en met drie kusjes afscheidgenomen. Een glimlach op mn gezicht en bezweet weer op pad.
 
Vandaag weer een bezoekje gebracht bij Natalia. Weer top net als altijd, alleen was zij niet zo vrolijk. Weinig klandizie, ze gaat binnenkort terug naar Roemenië voor Pasen en vakantie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan