Recensie Natalia, Den Haag, Doubletstraat 7 k2 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.015
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Vorige week een prettig bezoekje gehad bij Natalia. Aangezien mijn vaste dame "voorgoed" vertrokken is moest ik op zoek naar een nieuwe vlam.
Natalia is een mooie best lange meid van 29, lang zwart haar, mooie kont, en een stevige B cup.
Ze was in het begin wat gereserveerd, maar na een korte staande verkenning begon ze snel wat losser te komen.
Ik ging op het bed liggen, en ze ging tussen m'n benen zitten en begon te pijpen mc.. Ik moet zeggen dat ze dat heel lekker en met volle overtuiging deed. Haar techniek is zeker uitstekend te noemen. Na een tijdje overgegaan op neuken, missio, girl on top, doggy, allemaal geen probleem.
Ze heeft ook echt een mooie poes, dus als ze zo even met haar billen naar je toe gaat zitten.. pfff..
Wel vroeg ze of ik m'n pik tijdens doggy niet helemaal uit haar poes wilde halen, blijkbaar voelde dat niet fijn bij haar. Vingeren mocht helaas niet..
Al met al een uitstekend bezoek, ik ga zeker snel weer een keer terug.
 
Natalia is 1 van mijn favoriete dames.
Als zij niet werkte in de doubletstraat dan had ik heel veel geld bespaard. Mooie knappe dame met een sterke persoonlijkheid. Qua communicatie kan ik haar nog niet zo goed peilen.
De ene keer houdt ze van een social talk. De andere keer praten we maximaal 10 woorden met elkaar. Maar goed ik kom om te ketsen en niet kletsen ?.

Pijpen doet ze goed. Met gevoel en voldoende variatie.

Neuken is ook prima en alle standjes zijn mogelijk. Mooie A/B borsten, goede kont en een slank lichaam. Vroeger was ze dunner, maar nu heeft ze echt een goed figuur. Helaas heeft ze haar lippen dit jaar laten opspuiten. Hopelijk blijft het bij haar lippen en laat ze haar lichaam niet verder verbouwen.
 
Dus toch, Ik dacht al dat ik haar een jaar of 2/3 al eerder bezocht had :D
Ze was toen inderdaad een stukje slanker, en werkte toen op nummer 10.
Ze heeft toch ook nog een tijd op nummer 5 gestaan?
Ik vind haar nu ze wat voller is mooier.
 
Vandaag heb ik eindelijk weer Natalia kunnen bezoeken. Je hebt genoeg dames die als een malle pijpt en trekt zodat je zsm klaarkomt.
Gelukkig gebeurt dit niet bij haar.
Ze pijpte extra lang en met gevoel. Echt een pro, weinig die dat kunnen nadoen.

Vervolgens reverse cowgirl en ff doggie. Tijd om te komen, ff Social talk en weg te gaan.
Een goed begin voor het weekend.
 
Ik ben ook 2 keer bij Nathalia geweest ,heel slecht is ze niet maar ik ben vandaag niet lang binnen geweest voor 100€ heb ook geen intresse om haar te neuken alleen pijpen denk dat het haar te lang duurt pzc wil ze ook niet..dan ga ik liever naar Joanna bijv daar heb je meer waar voor je geld
 
Ja; maar Joanna kom je niet binnen zonder afspraak want ze staat continu met haar smartphone een eind achter het raam en dan weet je dat ze op een klant wacht. Heb haar vaak zat willen bezoeken maar iedere keer zegt ze dat ze afspraken heeft. Zondag was ze er niet. Misschien alweer op vakantie want dat doet ze veel en graag.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Natalia is 1 van mijn favoriete dames.
Als zij niet werkte in de doubletstraat dan had ik heel veel geld bespaard. Mooie knappe dame met een sterke persoonlijkheid. Qua communicatie kan ik haar nog niet zo goed peilen.
De ene keer houdt ze van een social talk. De andere keer praten we maximaal 10 woorden met elkaar. Maar goed ik kom om te ketsen en niet kletsen ?.

Pijpen doet ze goed. Met gevoel en voldoende variatie.

Neuken is ook prima en alle standjes zijn mogelijk. Mooie A/B borsten, goede kont en een slank lichaam. Vroeger was ze dunner, maar nu heeft ze echt een goed figuur. Helaas heeft ze haar lippen dit jaar laten opspuiten. Hopelijk blijft het bij haar lippen en laat ze haar lichaam niet verder verbouwen.

Vandaag heb ik eindelijk weer Natalia kunnen bezoeken. Je hebt genoeg dames die als een malle pijpt en trekt zodat je zsm klaarkomt.
Gelukkig gebeurt dit niet bij haar.
Ze pijpte extra lang en met gevoel. Echt een pro, weinig die dat kunnen nadoen.

Vervolgens reverse cowgirl en ff doggie. Tijd om te komen, ff Social talk en weg te gaan.
Een goed begin voor het weekend.
Hoera! Ik kan eindelijk een review plaatsen in een bestaande topic.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond heb ik haar bezocht op 12 k4. Ze zegt alleen in weekenden te werken. (vr t/m zo). Ik had haar enkele jaartjes geleden ook bezocht, toen was ze wel oke, maar wilde ze geen voorspel. Maar deze keer wel. Ze is beetje stil en afstandelijk, ook achter het raam lijkt ze wat koud, maar ze is best wel leuk als ik eenmaal beetje met haar praat. Prima bezoek en denk dat ik haar wel vaker wil bezoeken. En ze vraagt ook gewoon 35 euro ipv 40. Ik heb haar wel 40 gegeven en mocht de rest van mij houden.
 
Ik was gisteravond op zoek naar haar maar helaas niet gespot. Ik weet wel heel zeker dat ze er niet was. Maarja een andere keer dan maar weer..

Natalia ken ik al vanaf dag één dat ze in de Doubletstraat werkt. Voor mij blijft ze een topper en ik ben niet de enige want over klandizie heeft ze niets te klagen. Het is een lekkerwijf met gebruind huid. Mooi slank met een lekker sappig kont. Ze heeft altijd een stringetje aan waardoor haar perfecte kont te bewonderen is. Voorheen werkte ze overdag als 's avonds maar dat wil wel eens veranderen. Dat over alleen het weekend werken moet je als een korreltje zout nemen, want je ziet haar zo weer doordeweeks overdag staan. Althans zo ervaar ik het telkens met al die dames.

Het klopt dat ze niet al te graag praat, maar dat veranderd na een paar bezoekjes. Natalia weet wat ik wil en seks met haar is heerlijk.
De klanten van haar weten dat ze lekker en diep pijpt. Ook nog eens lang!

Voor de medewandelaars is het een aanrader en ik zelf zal haar blijven bezoeken!
 
Fijn om te horen dat Natalia meer fans heeft. Ze is in de loop der jaren wel veel veranderd qua gedrag en uiterlijk.

Ik vond de Natalia van 3jaar geleden veel leuker, maargoed je kan niet alles hebben.
 
Dat veel meiden door de tijd van karakter veranderen is niet zo vreemd. Ze komen vaak op hele jonge leeftijd uit een compleet andere cultuur en omgeving om hier te werken.
Ze maken leuke en mindere leuke dingen mee, iedere dag weer..
Na een aantal jaar wordt je daar door gevormd, zowel in positieve als negatieve zin.
 
:D of het zo erg is weet ik niet, het zal verschillen per dame.
Maar geloof maar dat het niet meevalt om altijd aardig en enthousiast te blijven tegen al je klanten, zeker niet als het nummer 15 is van de dag.

Het heeft ook wel te maken hoe jij jezelf opstelt tegen haar, maar als ze gewoon een kutdag heeft gaat niks je helpen vrees ik.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond ook even in de Doubletstraat gewandeld. Het was weer druk met mannen, koopavond he haha! Ik zag Natalia staan op 7 k4. Ze stond vrij en heb een heerlijk bezoekje gehad. Haar lichaam is nu wat voller en dat vind ik haar beter staan. Heerlijk genoten van haar kwaliteiten en lichaam☺️
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rond uurtje of 22:00 ben nog bij haar geweest,ze staan op 7 k4.
Het was mega druk in de straat bomvol van collega's ?

Natalia, hele fijnelieve meid.
Zegt weinig doe wat je vraagt,
haar pijpkunsten is zeer goed met gevoel weet alleen niet of ze ook zc doet?

Bij afscheid bedank ik haar nog en noemt haar bij naam, ze was verrast dat ik haar ken.
Jaja Long time ago had ik haar ook keertje mogen proeven was nog ver voor de corona tijd...

Zeker herhaling vatbaar voor de volgende keer?
 
Voor corona deed ze pzc voor 50. Geen idee of ze dit nog steeds doet. Ik heb haar niet meer bezocht. Moet zeggen dat ze er iets gevulder toch wel erg lekker uitziet zeg :p
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan