Recensie Mirella (D.Rep), Den Haag, Doubletstraat 38 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Forumfiel
Forumpionier
10.148
05/07/21
10.380
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden deze dame bezocht, na een aantal rondjes te hebben gelopen viel mijn oog op deze leuke Dominicaanse dame, ze had een mooi figuur en een lieve uitdagende lach en ik schat haar op een jaar of 35, ze was mij overigens al eerder opgevallen.
Uiteindelijk ben ik bij haar binnen geweest, na een kort babbeltje waar ze vandaan kwam, en hoe het met haar ging, het handwasje gedaan.
Daarna heb ik staand haar lichaam verkend, ze heeft best wel stevige mooie borsten weliswaar niet van haar zelf, maar dat maakt mij niet uit. Daarna op bed beland voor een orale verwennerij van haar kan. Dit deed ze niet onverdienstelijk. Daarna na dat mijn kleine Rony hard was, heb ik haar flink even te grazen genomen, eerst zij on top en vervolgens heb ik missionarisstandje haar lekker volgespoten. Kortom een leuk bezoekje en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Die kans is heel groot Hassie, het is voor mij al weer een paar weken geleden, dat ik overdag in de Doubletstraat was. Volgens mij werkt de dame alleen in de dayshift
 
Terug
Bovenaan Onderaan