Recensie Natalia/Editha (Rus), Den Haag, Geleenstraat 110P K6 4,21 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Vandaag weer bij de snake geweest.
Wat een topper. Pijpen en neuken pffffff zij doet er echt alles aan om het naar je zin te maken.
Ze is apart maar de service is super
 
rond 28 juli bij de dame geweest.
Ze herkende mij, en ik haar.
Ze stond voorheen Hunsestraat 4, in 1 van de kamers. (paar jaar geleden).

Bezoek was precies zoals al eerder beschreven, je wordt vertroeteld aan alle kanten.
Veel teasen.
Mijn oren zijn weer schoon, en toen ze naar mijn voeten ging heb ik nee gezegd..

Is een compleet script wat ze af loopt. Je moet en zal klaarkomen.
daarna hulp met aankleden snoepje mee voor onderweg.

Was voor mij de laatste keer bij haar.
Veel te fake.

heb 50 euro betaald, voor 50 extra was PZC mogelijk.
Helemaal mee eens. Ben er nu paar keer geweest en telkens hetzelfde script... oren likken, tenen likken en maar door blijven gaan. Als je bij het raam staat begint ze met "criminal" eenmaal binnen gaat ze los en opzih prima maar iets staat me tegen en voorkomt dat ik er weer geen ga. Maar misschien voor andere werkt het.
 
iemand haar recent nog gezien? welke plek? heeft ze nog de behaarde doos? of is het meer Brazilian wax? streepje ofzo? en vertel eens meer svp. Slank ok, maar haar leeftijd varieert van 20 tot 40. Heeft ze strakke kont, geen cellulitus etc? strakke borsten? of hangend? mijn interesse is gewekt. Zal mooie review schrijven

PS, zag wel een keer op 100b2 leuke meid de ramen zemen. Die keek me uitdagend aan, maar ik dacht het is echt de schoonmaakster ;-)
 
- behaarde doos (ten tijde van mijn bezoek)
- eerder 40 dan 20
- beetje platte borstjes
- kont en cellulitis: niet op gelet
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zondagochtend bij deze dame geweest. Ook ik heb de full treatment gehad.
Natalia heeft een Brasiliaanse streep dus geen geen streepje! :) , heel apart, en het staat haar goed, eens wat anders als altijd geschoren.
Gekozen voor een sessie met vingeren, pzc en pussysliding (of zoals Natalia zegt de Snakedance)
Twee standjes nmc, uiteindelijk heeft ze me klaargepijpt en alles doorgeslikt.
Het leek wel uit mijn tenen te komen.... Ik was nadien helemaal kapot, wat een energie heeft deze dame.
Voor herhaling vatbaar!!
 
Ik heb deze dame nog nooit gezien maar ik ben al langer van plan om haar eens te bezoeken, maar nu lees ik in een van de eerdere recensies dat ze dreadlocks heeft wat ik altijd een enorme afknapper vind.

Kan iemand mij vertellen of ze nog steeds dreadlocks heeft? Ik vraag het voor de zekerheid omdat het maar in 1 recensie werd vermeld.
 
Ik heb deze dame nog nooit gezien maar ik ben al langer van plan om haar eens te bezoeken, maar nu lees ik in een van de eerdere recensies dat ze dreadlocks heeft wat ik altijd een enorme afknapper vind.

Kan iemand mij vertellen of ze nog steeds dreadlocks heeft? Ik vraag het voor de zekerheid omdat het maar in 1 recensie werd vermeld.
Schrijf je zelf ook nog is een recensie sinds 2021 lid 🤷‍♀️🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan