Recensie Natalia/Editha (Rus), Den Haag, Geleenstraat 110P K6 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of ze ook volledig rimt ? Dus tong in je kont in het pakket ?
niet bij mij gedaan, helaas. Kon ik me ook wel goed voorstellen, warme dag, paar uur wachten, zweterige billen...
Als je er een keertje geweest bent ga je misschien nog een keertje bij gebrek aan andere optie op dat moment maar dan heb je het wel gehad naar mijn ervaring.
voortschrijdend inzicht: ik heb het al gehad.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Hier vandaag geweest was weer een lekkere ervaring. Ze heeft mij ook nog lekker gemasseerd

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren bij Natalia geweest, leuke dame om te zien. Ik zag een koffer staan en vroeg of ze op reis ging, het was haar kledingkoffer en vervolgens verkleedde zij zich catwoman en in een glitterjurk. Ik werd er behoorlijk nerveus van, want ze blijft maar lullen en schiet met haar verhalen alle kanten op. Maar aan al dat geklets heb je niet veel ik kom voor wat anders. Uiteindelijk toch een staande verkenning en ik mocht daarna op bed gaan liggen. Ze speelde met mijn ballen en likte alles wat ze maar likken kon. Ze heeft me lekker gepijpt en ik kwam al snel klaar. Vervolgens kreeg ik een goede stevige massage. Daarna kreeg ik nog tips voor een vakantie in Siberië en het bleef maar praten. Geprobeerd snel aan te kleden maar ook daar blijft ze de regie in handen houden door je bijna weer helemaal aan te kleden. Dat zijn toch wel de grootste minpunten dat ze totaal niet luistert en weet wat de klant wil en de oren van je kop kletst. Het zal niet slecht bedoeld zijn maar ik ging helemaal hyper naar buiten want ze geeft haar service tot de deur al ben je bang dat ze meeloopt tot je auto.

Terug
Bovenaan Onderaan