WHEM Natalia, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butters

Wandelaar
Forumpionier
36
16/07/21
46
5
Voor mijn gevoel zie ik deze dame al een tijdje voorbijkomen, maar ik kan geen recensie vinden. Heb de indruk dat ze regelmatig pendelt tussen Nederland en België en dan voornamelijk Rotterdam en Antwerpen.


Ook onder "Isabella", zoals ze zichzelf in de tekst noemt, kan ik niets vinden. Op zich is dat al niet hoopgevend, een dame die van naam verandert, maar het hoeft ook niets te zeggen, want een aantal dames die ik bezocht heb en echt betrouwbaar zijn, veranderen ook regelmatig van naam.

Ziet er erg goed uit. Te goed? Ik hoop dat iemand uitsluitsel kan geven. In de Belgische sectie zag ik ook al een soortgelijke vraag staan, maar ze is nu in Nederland, dus ik stel hem hier maar even. Bij de franstalige vrienden van Youppie.net is er ook niets te vinden, terwijl ze naast redlights.be, ook op quartaire-rouge.be adverteert.
 
Boven staat Dakota, in haar tekst Isabella, eerder noemde zij zich kennelijk Natalia.
Dusdanig gegoogel met namen is niet bepaald vertrouwen wekkend.
Terwijl de persoon op de foto's wel mooi eruit ziet.
 
Nu Kitty in Den Haag. Vreemd, dvp's die niet van advertentie en foto's etc wisselen maar wel van naam. Review Ronald was kort maar lijkt mij wel betrouwbaar: skippen dus.
 
Niet echt om je over te verbazen. Er zijn er zat, die door de hormonen, hun eigen pik niet meer hard/omhoog kunnen krijgen. Een voorbind leuter, bied in zo'n geval dus uitkomst.
Maar wat is dan de meerwaarde van een omgebouwde vent? Dan kan je toch beter een mooie vrouw met een voorbinddildo nemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan