Recensie Natalie, Haus nr 5, Nordhorn 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaapjum

Vaste klant
147
06/10/21
127
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Knappe kleine dame van de foto. Heeft een prachtig slank tot normaal lichaam, blond haar, opgespoten lippen en een paar mooi in proportiezijnde neptieten. Eerst het standaard ritueel, betalen en douchen en bij terugkomst zat de lady al lekker klaar in een stringetje. Mooi gebruind lichaam en geile ondeugende ogen. De sex was wat aftasten, dame geeft aan van rustig beffen te houden. Dat ging mooi, ze kwam heerlijk klaar. Daarna andersom. Pijpen tot in de puntjes en toen ging ze er met haar lekkere kutje even goed opzitten. Condoom was zo vol geknald. Dan maar voor ronde twee. Normaal lukt mij dat wel, maar vandaag even niet. Had toch te maken ondanks dat de sex prima was dat het mij allemaal te automatisch ging. Voelde niet echt een gfe wat ik met een aantal andere dames wel heb binnen de club. Dame werkt normaliter in Leipzig en was voor de 2e maal in Nordhorn. Begin juni is ze weer terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
220+20
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag heb ik voor de tweede keer een bezoek gebracht aan Natalie. (Ze werkt ook in Leipzig, foto zie: https://www.leipzigmodelle.de/natalia-a-polenav-6 )

Optiek: prachtig lichaam, gezicht, laten we zeggen 7/10 en werkelijk een prachtige kont. Stevige billen waardoor je (via de spiegel) een prachtig uitzicht hebt op d'r gaatjes als ze voor je zit te pijpen in doggy. Borsten zijn 75C na een operatieve ingreep. Ziet er verder in proportie uit en aanraken kan gewoon.

Qua seksuele dienstverlening was ik tevreden. Tongzoenen vind ik belangrijk en vind het heerlijk dit tussendoor of tijdens de seks te doen. Hierin neemt Natalie voldoende initiatief.

Heb ik kritiek? Ja een beetje:
- ze doet blijkbaar niet elke dag anaal. De vorige keer toen ik er was deed ze het niet en niet keer ook niet. Vanwege mijn formaat is penetratie sowieso niet mogelijk, maar afgelopen week had ik een buttplug mee, zo'n diamant tussen haar billen ziet er vast en zeker prachtig uit. Ze zei zelf dat als je dat wilt, je het best even de dag zelf kunt bellen.
-een gesprek komt niet heel snel op gang. Sommige mensen boeit het niet, ik vind het altijd wel fijn om een praatje te kunnen maken. Als het vijf vragen moet stellen om er achter te komen dat ze een Cane Corso en een kleine Münsterlander als huisdier heeft IPV dat direct te zeggen als je vraagt "heb je huisdieren" dan vraag je op een gegeven moment ook niets meer.

Ik kom vast wel weer eens weer, maar of dat direct de volgende keer is, weet ik nog niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag weer eens een bezoek gebracht aan Natalie. Deze date was veel beter dan destijds. Misschien toch iets dat moet groeien qua vertrouwen. Wat kan deze meid pijpen zeg. Daarnaast haar kutje en kontje lekker klaar gelikt. Vervolgens condoom vol gespoten in haar favo standje op de buik. Daarna nog ronde 2 en lekker gekletst. Toen ik weg ging kwam ik haar vriendin Kami nog tegen. Woooow die zag er goed uit zeg. Die staat op mijn lijstje.
 
Vandaag weer eens een bezoek gebracht aan Natalie. Deze date was veel beter dan destijds. Misschien toch iets dat moet groeien qua vertrouwen. Wat kan deze meid pijpen zeg. Daarnaast haar kutje en kontje lekker klaar gelikt. Vervolgens condoom vol gespoten in haar favo standje op de buik. Daarna nog ronde 2 en lekker gekletst. Toen ik weg ging kwam ik haar vriendin Kami nog tegen. Woooow die zag er goed uit zeg. Die staat op mijn lijstje
DInsdag bij Kami geweest.. idd mooie vrouw en fijn bezoekje gehad 👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan