Recensie Natasha, Casa Cherda, Den Haag 4,93 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Let op: herhaalgevaar!
Je krijgt veel. Er is veel Natasha en Natasha doet veel. Het is een letterlijk en figuurlijk toegankelijke meid. Ze spreekt best aardig Nederlands en je kan een goede conversatie voeren met deze Poolse dame. Je merkt aan alles dat ze haar werk met plezier doet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/516158-natasha
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag had ik weer een geweldige date met Natasha!!! Ik hou van deze seks, elk standje is mogelijk en je kunt over alles praten! Wat een geweldige vrouw, elke cent waard!!!! Ik raad het iedereen aan die op zoek is naar passie, emotionaliteit en goede tikd
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/natasha/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik heb vandaag het genot van Natasha mogen ervaren.

Voor mij is zij, zoals een dame van plezier zou moeten zijn.

Wat een vrolijke en lieve meid en dat gecombineerd met het (voor mij) perfecte lijf.

En dan ook nog gewoon na afloop heerlijk kletsen.

N.B. De extra's heb ik niet ingevuld, want hier hebben we het niet over gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/natasha/
Totale kosten (in euro)
80
Ben normaal niet van vrouwen met een maatje meer, maar bij Natasha zit het allemaal wel goed verdeeld. Heb echt een top half uurtje beleefd met haar ook. Ze neemt de leiding tijdens de date maar dat vond ik helemaal niet erg verder. Was graag langer gebleven maar veel langer dan 20 minuten heb ik het niet volgehouden haha
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Natasja bezocht. Als je van enorme tieten en een flinke kont houd dan zit je zeker goed. Natasha weet echt goed wat ze doet, is actief en geeft zelf ook suggestie in standjes. Qua inzet niks te klagen. Toch vind ik het wat zakelijk overkomen, was toch wel van de tijd en kwam ook wat nep kreunend op mij over. Pijpen niet echt deepthroat (leek haar niet te lukken) en handjob wat soft. Al met al best een prima tijd, ze weet goed wat ze doet, maar voor mij geen herhaling.
 
Natasja bezocht. Als je van enorme tieten en een flinke kont houd dan zit je zeker goed. Natasha weet echt goed wat ze doet, is actief en geeft zelf ook suggestie in standjes. Qua inzet niks te klagen. Toch vind ik het wat zakelijk overkomen, was toch wel van de tijd en kwam ook wat nep kreunend op mij over. Pijpen niet echt deepthroat (leek haar niet te lukken) en handjob wat soft. Al met al best een prima tijd, ze weet goed wat ze doet, maar voor mij geen herhaling.
bedankt voor je feedback en leuke tijd :) Ik wil gewoon verduidelijken - ik doe niet aan deepthroat, die mogelijkheid bestaat niet in mijn kinky.nl advertentie :)
 
Vandaag met deze dame gaan daten voor 45 min , 120 euro.
Toen ik aankwam was natascha nog niet aanwezig.
Ik werd hartelijk ontvangen door een oudere zeer vriendelijke heer.
Ik mocht plaats nemen in de woonkamer om te wachten op mijn date natascha.....
In de woonkamer zaten enkele charmante en vriendelijke dames.

Toen ....goed nieuws 🤸 natascha was aanwezig....

Wat een vrouw😍 een flinke dame , puur natuur gezichtje , make up niet gezien , echt een hele mooie dame👌
Ik werd vriendelijk begroet en geknuffeld ...

We hadden een hele leuke date .

Natascha is een hele mooie , lieve, gezellige dame 👍👍👍

Ze ziet mij zeker nog terug 🌹❤️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/516158-natasha
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ik afgelopen zaterdag naar een evenement in Den Haag ging, had ik als beginnend wandelaar bedacht dat dit een mooie gelegenheid zou zijn om dit te combineren met een bezoek aan Natasha. Vooraf hadden we goed contact via email en hebben we een afspraak gemaakt. Ik had daarbij aangegeven dat ik juist veel aan haar wil geven en haar wil laten genieten.

Ik kwam ruim op tijd aan bij Casa Cherda en kon de kamer al in zodat ik nadat ik mijzelf had gewassen al naakt klaarlag in afwachting tot Natasha binnen zou komen. Wat een heerlijke verschijning! Zo mooi naturel en een prachtig lief gezicht. Op bed hebben we eerst geknuffeld en elkaar gekust. Ik ben langzaam naar beneden gegaan en heb haar gelikt totdat ze klaar kwam. Daarna heeft ze mij gepijpt zonder condoom, waarna ik haar vooral met mijn vingers tot een nieuw hoogtepunt bracht. Tongzoenend ben ik bovenop haar zachte lichaam gaan liggen, want ze wilde mij graag in haar voelen. Ik verdronk in haar mooie ogen.

Tenslotte ben ik op mijn rug gaan liggen en heeft ze het werk met haar mond afgemaakt. Ik had aardig wat opgespaard voor haar dus heb een flinke lading op haar gespoten. Nog even lekker gekletst en onszelf opgeschoond.

Behandel deze dame met respect. Ze is een diamant! Natasha, ik kom zeker nog een keer terug! Dikke Kus!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/516158-natasha
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisteren had ik weer een geweldige date met Natasha…. We hebben elkaar al bijna een maand niet gezien… Zoals altijd kan ik deze dame 100% aanbevelen. Altijd geil, ruikt heerlijk en poesje is het hele uur nat! Wat een prachtige tijd - niet alleen voor het lichaam maar ook voor het hoofd. gesprekken met Natasha zijn altijd interessant en ontspannend... :)))
Thank you my sweet princess i will be back next week :)))))
 
Kan iemand mij uitleggen hoe ik zakelijk ben? :D Ik heb nog nooit zo'n reactie gezien, ik ben er erg benieuwd naar :D

Ja hoor. Het heeft met te maken hoe je over komt. 'Zakelijk' wordt vaak een minder spontane houding bedoeld. Het is alsof je merkt en voelt dat je dit al heel lang doet en een lijstje afwerkt. Daarmee verlies je spontaniteit en het overlaat aan het 'moment' en inspringt op de signalen. Het is lastig uitleggen, maar ik zou zeggen, met wat meer spontaniteit en interesse in de partner komt hetgeen minder 'zakelijk' en meer gfe over.
(Het siert je overigens wel dat je op dit forum zit en ook jezelf wilt verbeteren +1)
 
Ja hoor. Het heeft met te maken hoe je over komt. 'Zakelijk' wordt vaak een minder spontane houding bedoeld. Het is alsof je merkt en voelt dat je dit al heel lang doet en een lijstje afwerkt. Daarmee verlies je spontaniteit en het overlaat aan het 'moment' en inspringt op de signalen. Het is lastig uitleggen, maar ik zou zeggen, met wat meer spontaniteit en interesse in de partner komt hetgeen minder 'zakelijk' en meer gfe over.
(Het siert je overigens wel dat je op dit forum zit en ook jezelf wilt verbeteren +1)
oké, nu begrijp ik het :) je hebt gelijk - misschien komt het met de leeftijd (ik denk dat dit het belangrijkste is), ervaring, en ook de werkomgeving. Toch denk ik dat ik nog steeds spontaan ben – maar ja, in mindere mate dan vroeger. Maar niet alleen op het werk, maar ook in het leven. :) Desondanks denk ik dat de klanten het nog steeds naar hun zin hebben bij mij (en ik ook 😋) en ik doe echt mijn best :)
 
oké, nu begrijp ik het :) je hebt gelijk - misschien komt het met de leeftijd (ik denk dat dit het belangrijkste is), ervaring, en ook de werkomgeving. Toch denk ik dat ik nog steeds spontaan ben – maar ja, in mindere mate dan vroeger. Maar niet alleen op het werk, maar ook in het leven. :) Desondanks denk ik dat de klanten het nog steeds naar hun zin hebben bij mij (en ik ook 😋) en ik doe echt mijn best :)
100%, je bent ook echt een mooie dame met fantastisch borsten en zeker gezellig om tijd mee door te brengen. En het siert je echt dat je dit forum ook leest en jezelf wilt verbeteren. De een heeft echter nou een maal meer een klik met de ene dame als de andere dame maar ga zo door!
 
Laatst bewerkt:
100%, je bent ook echt een mooie dame met fantastisch borsten en zeker gezellig om tijd mee door te brengen. En het siert je echt dat je dit forum ook leest en jezelf wilt verbeteren. De een heeft echter nou een maal meer een klik met de ene dame als de andere dame maar ga zo door!
Dit is natuurlijk normaal in het leven en in het geval van betaalde seks. Met sommige mensen heb je meer chemie dan met anderen. het is niemands schuld. alleen het feit dat iemand mij ervan beschuldigt zakelijk te zijn, maakt mij een beetje verdrietig. Het is tenslotte werk, je moet wel enige afstand houden. Dit wist ik een paar jaar geleden nog niet en helaas heb ik mij laten misbruiken :(
 
Dit is natuurlijk normaal in het leven en in het geval van betaalde seks. Met sommige mensen heb je meer chemie dan met anderen. het is niemands schuld. alleen het feit dat iemand mij ervan beschuldigt zakelijk te zijn, maakt mij een beetje verdrietig. Het is tenslotte werk, je moet wel enige afstand houden. Dit wist ik een paar jaar geleden nog niet en helaas heb ik mij laten misbruiken :(
Naja of je het zo zou kunnen noemen zijn jouw woorden, het is maar net hoe dat je over komt op een ander. Dat kan ook onbewust zijn en zonder schuld kwestie. En zo zie ik het ook. En laten we niet heel de tijd in het negatieve blijven, je bent gewoon top, alleen voor mij en wellicht andere niet voor herhaling.
 
Naja of je het zo zou kunnen noemen zijn jouw woorden, het is maar net hoe dat je over komt op een ander. Dat kan ook onbewust zijn en zonder schuld kwestie. En zo zie ik het ook. En laten we niet heel de tijd in het negatieve blijven, je bent gewoon top, alleen voor mij en wellicht andere niet voor herhaling.
Yesss!
Natuurlijk heb je gelijk :)
Fijne avond 😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9114463-natasha
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren had ik weer een geweldige date met Natasha. Wat een vrouw... een garantie voor een geweldige tijd... Ik hou van haar grote borsten in mijn gezicht... Natasha love I see you soon again!!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan