Recensie Natasha, Gent/Brugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peakyblinder

Newbie
8
25/01/22
9
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mexicaine-bom-sodomi-mon-amour
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
met veel verwachtingen er naartoe gegaan, haar tekst belooft veel en haar smsjes ook.
Helaas...alweer een teleurstelling rijker. Eens aangekomen blijkt ze alvast een paar jaren ouder en dikker dan de foto's, met té fel geschminkte ogen en lippen. Haar haar stond stijf van de haarlak.
Je wordt direct begeleid naar de douche waarvan de douchekop kapot is, voor de rest een heel proper en discreet appartement hartje Gent in de buurt van de vrijdagmarkt.
Als je dan proper gewassen de kamer binnen gaat, mag je gaan liggen en krijg je eerst nog eens de reinigingsdoekjes op je piemel en direct een condoom erover. Maakt niet uit dat de jongeheer nog niet in stemming is, condoom erover en dan maar zuigen. Van het zuigen zonder condoom zoals in de advertentie staat geen sprake dus. Kussen, laat staan tongzoenen evenmin, je moet zelfs niet in de buurt komen. Met overdreven gekreun en " ooh yes baby", dat is trouwens het enige engels dat ze kan, in de hoop dat je snel je zaad lost en de deur uit bent.
Probleem met mij is dat ik zelden klaarkom als er geen passie is. Ik wist toen al dat ik met deze mechanische robot niet tot een climax ging komen maar ik had betaald voor een uur, en ging ze er toch doen voor werken. Ze wisselde in sneltempo van posities, tot ik anaal voorstelde want volgens haar advertentie is ze er een queen in. Ze liet het vrij gewillig toe, met de nodige scheuten glijmiddel en dan weer de "oohs" en "aahs' in de hoop dat ik toch zou schieten, helaas natuurlijk.
Ik probeerde haar duidelijk te maken in mijn beste spaans dat ik niet op een robot kan klaarkomen en ze wisselde dan nog maar wat van posities en geloof het of niet, maar intussen beantwoordde ze berichtjes van andere klanten terwijl ik haar aan het neuken was 🥴 "OOH" en "ahh" en intussen berichten typen naar andere klanten!
Het was er bovendien pokkewarm op haar kamer en ik zweette intussen enorm, mijn goesting was helemaal over en ik ben mij weer gaan douchen om af te koelen. Intussen bereidde ze het bed en zichzelf met de nodige parfum van de Lidl weer voor de volgende klant en na 40 min stond ik weer buiten.
Weggesmeten geld, het is bandwerk zonder enig gevoel of wat ze dan ook beweert in haar advertentie.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-natasha-queen-of-sex-anal-my-love.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Huilen met de pet op.
Donderdag ll afspraakje gemaakt met volgens de beschrijving, the hottest girl in town…
Was het maar waar, half uur moeten wachten in de auto. Ze is Mexicaans, dat is niet gelogen maar de rest..,
Geen blow zonder, geen tongzoenen ( had zoveel lippenstift op dat de walvispopulatie op uitsterven staat), zeker geen rimming, zeker geen cim.
Gediscussieerd om toch anaal te krijgen voor de aangekondigde prijs en dat toch verkregen. Oef.
Maar ze gebruikt zoveel glijmiddel dat ik nauwelijks wist dat ik bezig was in de nooduitgang. Maar goed, na een kwartier klaargekomen en voor 100€ ( al is dat genoeg!) toch weer op t gemak voor een weekje( hoop ik)
Tot nooit meer Mexican Hottie
 
Huilen met de pet op.
Donderdag ll afspraakje gemaakt met volgens de beschrijving, the hottest girl in town…
Was het maar waar, half uur moeten wachten in de auto. Ze is Mexicaans, dat is niet gelogen maar de rest..,
Geen blow zonder, geen tongzoenen ( had zoveel lippenstift op dat de walvispopulatie op uitsterven staat), zeker geen rimming, zeker geen cim.
Gediscussieerd om toch anaal te krijgen voor de aangekondigde prijs en dat toch verkregen. Oef.
Maar ze gebruikt zoveel glijmiddel dat ik nauwelijks wist dat ik bezig was in de nooduitgang. Maar goed, na een kwartier klaargekomen en voor 100€ ( al is dat genoeg!) toch weer op t gemak voor een weekje( hoop ik)
Tot nooit meer Mexican Hottie
Bedankt voor je Eerlijke informatie en deze met ons te delen. Jammer van je slechte ervaring maar dat bespaart andere alvast voor gelijkaardige herhaling. Zo worden dvp met goede en (h)eerlijke praktijken gesteund en krijgen de mindergoede toch wel een deftige waarschuwing om zich aan te passen.
 
https://www.quartier-rouge.be/profil/new-mexican-1/

Vorige week voor een uurtje bij dit anaal sletje langs geweest.

Ok, ik kan sommige commentaren wel begrijpen... Echter ik die er gek van ben om gewillige kontgaatjes te neuken en dit bij voorkeur zonder Pardon, ben zeker aan mijn trekken gekomen.

- De jongedame is inderdaad dikker dan geadverteerd. Ik schat dat ze toch makkelijk 60kg weegt. Ze is wat rond maar nu ook niet dik. Een lekkere stevige (ik vermoed) D-cup, met geen al te grote tepels, die zeker niet gevoelig zijn en waar je grondig mee mag spelen.

- make-up: opmerking is terecht, op zich is het zeker geen lelijke dame, maar met al die makeup op haar lippen en ogen denk je soms dat ze zo'n porseleinen beeldje met een gebruinde huid is.

- Pijpen: zonder condoom was niet mogelijk, (persoonlijk hoeft dit voor mij niet) maar ik vond de blowjob persoonlijk niet slecht. Lekker lang, gevarieerd bij het zuigen en likken + deep throat met gagging en met haar grote ogen die je het meerendeels van de tijd intens aankijken.

- Kussen op de mond: doet ze, maar niet met de tong. Voor mij geen vereiste, maar begrijp dat sommige mensen dat wensen.

- Orale sex bij haar: was helaas geen optie, wat ik jammer vond, nog haar poes, nog haar kontje wou gelikt worden.

- Neuken: Na wat ik wel een lekkere pijpbeurt vond, deed ze een vers rubbertje op (alvorens te betalen had ik bevestigen gevraagd voor de anale sex, want helaas al meegemaakt dat je bij het telefonisch afspreken dergelijke zaken bespreekt en eenmaal je bezig bent met de daad en daar naartoe werkt, je merkt dat ze geen besef heeft waarover je het hebt en je met iemand anders communiceerde) haalt ze het glijmiddel uit en vraagt ze spontaan en met een glimlach "Anal?"
Als ze daar meteen wilt mee beginnen... 🤔 😋😁👊

Doet ze wat glijmiddel over het rubbertje en gaat ze spontaan op die keiharde lul zitten met haar, laten we eerlijk zijn, niet meer zo strakke gaatje 🤣
Als een bezetene begint ze dat te bereiden, ik voel haar poes die nat begint te worden op mijn buik bij iedere wip die ze neemt. Na toch meer dan 5 min op mijn niet onstevige 19cm ballsdeep te wippen vraagt ze om doggy geneukt te worden.
ze gaat mooi met hoor kontje omhoog zitten ik die opnieuw lekker diep in haar kontje ga (by the way, hetwelk héél erg proper is, geen geur of vuil) begin er weer wat tempo in te steken. Na wat fake gekreun, waar ik toch wel moet toegeven dat ze toch een anale pro is (kom ik op terug *), stel ik vast dat ze zoals reeds aangegeven werd, ze haar gsm net buiten mijn zicht vast heeft en mensen beantwoordt,
Ok, je hebt er blijkbaar geen moeite mee en ik ben nog te braaf... HAMMERTIME
Billen uit elkaar trekken, mijn lul er 3x volledig uit en er dan telkens weer volledig ingeduwd, 19 cm ballsdeep en dan gewoon als een halve gare beginnen boren.
de gsm werd snel losgelaten, overtrek vastgegrepen en daar is het gemeende gekreun wat ik zocht.
uiteindelijk nadat ik een twintigtal min binnen was begint het stoten trager te gaan en minder intensief te worden, vraagt ze als ik kwam en geef ik aan nog niet, maar 't gaat niet lang meer duren en ik wil nog niet komen want ik zit hier te goed. Begint ze er weer tempo in te steken en zegt ze, 1x, 2x, 3x je hebt voor een uur betaald, nog genoeg tijd om nog te neuken. 19cm die keihard wordt dus stoot ik nog een paar keer goed diep en hard en ja daar kom ik in het rubbertje in haar kontje 😍. Dan schud ze zelf nog een paar keer met de poep en gaat ze nog een paar keer naar voor en achter, kwestie van zeker te zijn dat het er al uit is.

Eerst wat vochtige doekjes om het op te kuisen en dan alleen de douche in. Na de douche blijft er nog ongeveer een half uur over. Vraagt ze of ik het goed vond, en stel ik haar de vraag. Met veel overtuiging zegt ze dat ze van anaal houdt, wat uit mijn ervaring wel erg geloofwaardig overkomt.

Dan vraagt ze als ik een massage wil of nog sex.
Met een massage die je me nooit plezier, dus zuig ik aan haar tietjes en maak ik haar duidelijk dat ik nog wil neuken.
Opnieuw rubber op, pijpbeurt, waar ze helaas haar berichten controleerde tijdens het zuigen.
Eenmaal de Jos weer in vorm was gevraagd dat ze me opnieuw bereed. Toen vroeg ze of ' de vagina ok was wat zeker goed was. Eerst weer een 5tal min bereden, waarna ik terug doggy achter haar ga. Opnieuw even in de poes en eigenlijk zonder vragen terug naar de kont geswitched. Bam, daar deed ze niet moeilijk over, ongeacht het ritme of de intensiteit...
This one really takes it like an anal queen who loves to get fucked in the ass.
Ja, voor mij is dat de heilige graal... Eentje die niet vies is om heftig langs achter geneukt t worden.

* je hebt genoeg meiden die zeggen dat ze anaal doen, tot als het er dan effectief op aankomt.
Soms communiceer je al niet met de dame en heeft ze geen idee dat dit werd afgesproken en valt die dan uit de lucht en/of zegt ze nee.
Dan zijn er die dan zeggen dat je lul te groot is. Je hebt er dan ook die het effectief toelaten, maar dan meteen zeggen eenmaal erin mag je hem er niet meer uithalen want dan mag ie er niet meer opnieuw in.
Ik heb er al gehad die achteraf met tranen in hun ogen zitten zelf al ging ik erg voorzichtig en niet diep.
Dan heb je héél héél uitzonderlijk eentje die zegt dat ze een anal queen is en die het ook effectief is en die er ook van geniet.
Persoonlijk, denk ik dat ze er meer van geniet ol anaal geneukt te worden dan vaginaal...
Dan vond ik persoonlijk dat als je 130€ betaald voor dit sletje en je haar kontgaatje gedurende een uur kapot mag neuken zonder dat ze er over klaagt en ze er misschien nog van geniet, je niet te kieskeurig moet zijn...

Voor mij was dit alleszins een erg geslaagde ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan