Recensie Natasha, Woluwe-Saint-Lambert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Newbie
17
07/09/25
10
11
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/natasha-service-de-luxe.html
Totale kosten (in euro)
150
Recent enkele keren bij deze geweest.

Ik ga hier een straffe "uitspraak doen", maar zij is zo mogelijk de beste die ik ooit anaal heb geneukt…🤯 en dat zijn er ondertussen toch wel wat 😎.

Ontvangt op een proper , verzorgd en discreet appartement te Woluwe, met veel parkeergelegenheid en douche/bad.

Qua schriftelijke communicatie, is het een 10/10, zowel Frans als Engels.
Qua mondelinge communicatie is het een 0/10, tenzij je Portugees kan.
Noch Frans, noch Engels spreekt ze….
Je kan er simpelweg niet mee spreken. Ze begrijpt wel min of meer wat je zegt, maar ze antwoordt in het Portugees 🤣

Ik ging niet om mijn levensverhaal te vertellen, dus voor mij maakte het niet veel uit. Ik had op voorhand al doorgegeven wat ik graag wilde doen, en dat deed ze dan ook.

Haar lichaam is helemaal overeenkomstig de foto's en helemaal mijn ding. Hou in het achterhoofd dat haar borsten relatief hard zijn.

Haar service is wat mij betreft - ik denk dat het wel "klikt" - perfect. PZC met variatie, maar ook niet te lang, om haar daarna op te warmen in haar poesje, terwijl ze al een vibrerende buttplug had ingestoken bij haar 😎.

Daarna haar anaal in verscheidene posities geneukt, zowel "hard" ( met respect uiteraard ) als zacht. Ze lijkt er alleszins van te genieten.

Slotsom : ga je voor een GFE en/of denk je rustig een babbeltje te doen ? Dan heb je je centen weggesmeten.

Ga je voor een goede ( Anal ) experience , ben je wel aan het juiste adres.

Desondanks je er niet mee kan spreken - ik toch - , geef ik ze wel een 5/5 in de algemene beoordeling. Voor mij is dat niet heel belangrijk het converseren, maar telt de geleverde service.

Terug
Bovenaan Onderaan