Recensie Nathalie (Cub), Doetinchem, Eroscentum Escape k14 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen bij Nathalie geweest.
Het was een heerlijk bezoek bij haar. Wilde eerst alleen gepijpt worden en dat was 60.- zei ze, ik had 70.- en toen zei dan doen we zoenen erbij. Nou dat zoenen was goed tongen met haar 👅
Ze weet je goed op te geilen nadat ze je eerst vraagt je handen te wassen en zei je jonge heer wast en een dopje met mondwater krijgt.
Ik had beneden alles net droog gemaakt en werd meteen naar de muur gelokt met haar vinger en ze het beneden direct ging verkennen🤩
Tjee wat maakte ze mij gek en nadat ze een tijdje alles had verwend op bed beland en ze verder ging met pijpen.
Ik vroeg haar of ik haar mocht beffen en dat wilde ze graag, maar wel bij betalen. Dat is natuurlijk logisch en dit direct gedaan.
Ze ging er lekker voor liggen en ben haar eerst een tijdje rustig gaan verwennen en zag haar ogen af en toe wegdraaien.
Op een gegeven moment vol op haar clit gegaan en na een paar minuten merkte ik dat ze onrustig werd en tegen het klaarkomen aanzat. Ritme nog iets opgehoogd en dat werd haar teveel en alles aan haar lichaam trok samen en ze trok even aan mijn haren om even later met een zucht en een lach weer te ontspannen. Ik weet dat dames goed kunnen faken maar dit was toch wel echt klaar komen wat ze deed en je proefde het ook ;)
Jij bent erg zei ze hahaha...., nou en dat na de 1ste ontmoeting al😊
Ze gaf aan dat het heerlijk was.
Daarna werd ik op mijn rug gelegd en is ze mij weer gaan verwennen. Eerst weer tongen en toen weer pijpen om af en toe tussen door weer te tongen. Ze kijkt je geil aan met haar mooie ogen.
Na een kleine 10 minuten en een paar snuifjes poppers hield ik het niet meer en kwam bij mij de ontlading.
Wat een geweldige meid is Nathalie!
Herhalings gevaar is, ZEER GROOT❣️
 
Ze is er nu k9
Ik was gisteren in Escape, en op Nr 9 stond een aantrekkelijke dame met zwart haar, bril en tattoo op haar been. Dat rijmt niet met de blonde haren die bij Nathalie vermeld worden. Ik maakte gister een andere keuze maar bij het verlaten van het pand dacht ik dat ik deze dame toch eens moet proberen...
 
Ik was gisteren in Escape, en op Nr 9 stond een aantrekkelijke dame met zwart haar, bril en tattoo op haar been. Dat rijmt niet met de blonde haren die bij Nathalie vermeld worden. Ik maakte gister een andere keuze maar bij het verlaten van het pand dacht ik dat ik deze dame toch eens moet
Nathalie zit nu in k14
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren voor het eerst bij Nathalie geweest (inderdaad in kamer 14) en ik heb er gemengde gevoelens aan overgehouden.
De sex was best goed, maar ze reageerde af en toe vreemd. Net of ze er niet helemaal bij was….
 
Ik ben gisteren voor het eerst bij Nathalie geweest (inderdaad in kamer 14) en ik heb er gemengde gevoelens aan overgehouden.
De sex was best goed, maar ze reageerde af en toe vreemd. Net of ze er niet helemaal bij was….
Ik ben gisteren voor het eerst bij Nathalie geweest (inderdaad in kamer 14) en ik heb er gemengde gevoelens aan overgehouden.
De sex was best goed, maar ze reageerde af en toe vreemd. Net of ze er niet helemaal bij was….
Kan mij voorstellen met die hitte
 
Ik ben 2x bij haar geweest, de eerste keer was top. Ik dacht ik ga er weer heen een paar weken later , was geen goed plan en ze ziet mij niet meer terug.
Ja,duh!De meeste dames die praten vroeg of laat met mekaar over de prijs, aanbod en tijdsverhoudingen.
Doen ze overal.
En als ze de kans krijgen kijken ze ook nog wel hoe lang je binnen blijft.
Als een meisje zich daar niet aan conformeert dan hebben ze conflict of de klant volgende x minder goede service,als er al tweede akte inzit.
Kan natuurlijk ook andere redenen hebben maar dit is vaak de oorzaak en komt dikwijls voor.
 
Laatst bewerkt:
Ik was gisteren in Escape, en op Nr 9 stond een aantrekkelijke dame met zwart haar, bril en tattoo op haar been. Dat rijmt niet met de blonde haren die bij Nathalie vermeld worden. Ik maakte gister een andere keuze maar bij het verlaten van het pand dacht ik dat ik deze dame toch eens moet proberen...
De dame met de bril ook gespot laatst. Benieuwd wie dit is en wat de ervaringen zijn!?
 
Vanmorgen maar weer de stoute schoenen aangetrokken en richting Doetinchem gegaan . Ik hoefde niet lang te zoeken. Ze was er al vroeg Nathalie k14 Zoals altijd eerst even wassen , mondje spoelen daarna lekker mekaar betasten wat een fantastisch lichaam heeft die meid ze pijpte mij al staand daarna heb ik haar lekker gebeft tussen door heerlijk getongzoend maar Voordat we verder gingen bedacht ik dat ik deze keer wel wat extra's wou, ik vroeg of ze ook anaal deed en ze zei ja maar wel €100 extra Toch maar gedaan en absoluut geen spijt van Ik ging weer met een brede grijns op mijn gezicht naar huis. Wat een topper
 
Vanmorgen maar weer de stoute schoenen aangetrokken en richting Doetinchem gegaan . Ik hoefde niet lang te zoeken. Ze was er al vroeg Nathalie k14 Zoals altijd eerst even wassen , mondje spoelen daarna lekker mekaar betasten wat een fantastisch lichaam heeft die meid ze pijpte mij al staand daarna heb ik haar lekker gebeft tussen door heerlijk getongzoend maar Voordat we verder gingen bedacht ik dat ik deze keer wel wat extra's wou, ik vroeg of ze ook anaal deed en ze zei ja maar wel €100 extra Toch maar gedaan en absoluut geen spijt van Ik ging weer met een brede grijns op mijn gezicht naar huis. Wat een topper
Zo denk ik er ook over,je leeft maar een keer Pim.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag in de buurt van Doetinchem dus maar even langs geaan. was eigenlijk benieuwd of die dame met bril op nr 9 er was maar bij binnenkomst kwam ik langs kamer 14 waar Nathalie mij aansprak. Deze dame eigenlijk nooit eerder gezien hoewel er toch wel positief over haar geschreven wordt. Nou om kort te zijn: herhalingsgevaar is zeker aanwezig bij deze dame. Enige nadeel is eigenlijk dat ze tijdens het voorspel haar extra diensten als tongzoenen, anaal etc probeert te verkopen. Als je niet sterk in je schoenen staat kan dit een duur grapje worden hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan