Recensie Natty/Marlyn/Carolyn, Zaandam (voorheen Amsterdam) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
02/12/21
29
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7879092-carolyn
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had deze dame medio oktober bezocht in een hotel in Amsterdam-West. Het is een mooie Dominicaanse dame en het lukte me om 3x kla... te komen in 45 minuten tijd. Het was een van mijn beste ervaring ooit. Ik had voor 45 minuten betaald, maar ben zeker 1.5 uur bij haar gebleven, omdat ze wilde chillen met mij ?. Na 1.5 uur daar binnen zijn geweest bij haar ben ik na 1.5 uur vrijwillig zelf weggegaan, want het werd heel laat en ik moest nog terug naar huis en daarbovenop werd ik slaperig, want ze bleef doorkletsen, Afijn. Ze doet dit maar 2 maanden, daarna stopt ze ermee. Ze rookt wel helaas, dat is wel een minpuntje voor mij.
 
I don't think so. Her WhatsApp profile contains a clear overview of the services she provides:



My time with her was nice :) :
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7879092-natty
Totale kosten (in euro)
700
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer aantrekkelijke en leuke dame. Erg mooi, fijn, gezicht met prachtige donkere ogen die je doordringend en geil aankijken tijdens de sex. Heerlijke ronde billen, met een sexy smalle taille, stevige borsten, en een mooie gladde, egale huid.

Ondanks dat Natty duidelijk aangeeft wat ze wel en niet doet (bijv. pzc doet ze niet) is ze binnen die grenzen zeer meegaand en probeert ze je het echt naar de zin te maken (en wat ze doet, doet ze heel erg goed en lekker).

Ze heeft bovendien een zeer vlotte en enthousiaste babbel (met het gevaar dat je blijft kletsen) en spreekt, ondanks dat haar profiel aangeeft "Zuid Amerikaans" te zijn, vloeiend Nederlands. Alle ingrediënten aanwezig dus voor een leuke avond!

Praktische info: Natty vraagt om een videogesprek voorafgaand aan het eerste afspraakje. Haar WhatsApp-profiel bevat onder "contactinformatie" een overzicht van alle services die zij wel en niet verleent en de prijzen. Ze ontvangt in een keurige woning in Amsterdam-Noord.

N.B. 4 en niet 5 sterren vanwege afwezigheid kussen.
 
Wat een superdame dit, knap koppie en een lichaam van jewelste. Kan een lekker babbeltje maken en een van de weinige die nog echte service geeft. Weet iemand of zij nog werkt want haar advertentie is al een tijdje niet geupdate en ze reageert niet op whatsapp
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan