Recensie Naty, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Stamgast
330
02/11/23
416
58
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6710107-naty
Totale kosten (in euro)
250
Naty ontvangt in West, binnen de ring. Het is een bovenwoning. Zo'n oude pand aan de weg. Interieur is wel mooi, eenvoudig (strak stralend wit). De douche is klein en modern.

Naty komt uit Brazilie en is het meisje van de advertentie. In RL minder glamour. Richting girl next door. Representatief is de foto in bikini (roze slipje) op de gele stoel. Lief gezicht en ze kan stoute kijken. Ze is rond de 1.68. Strak lichaam. Mooie bolle, goed verholpen voorgevel. Zag littekens, maar vond het niet storend. Niet te strak. Voelde goed aan. Het achterwerk is fenominaal: bol en zacht. Ik kon er niet van krijgen.

De financien:
€250: 60 min, tz, pzc, nmc
€50: cif (niet afgenomen)
Er was een klein misverstand met de prijs. Via de app was €250 met cif. Ik liet de app zien en ze belde de booker. Ik betaalde 250 en hoefde cif niet. Wilde liever op die mooie voorgevel komen.

Ze spreekt goed Engels.
Eerst wat leuk en gezellig gekletst.

Ze zoende lekker met de volle lippen. De tong werd veelvuldig in de strijd gegooid. Ik werd helemaal gek door haar sensuele dans. Vooral de zachte bolle kont tegen me aan.
Pzc was heerlijk. Gevarieerd met wat spuug. Tijdens het pijpen kijkt ze me geil aan. Ze maakte soms zo'n geille beweging met haar tong over haar lippen. De ballen werden met veel zorg behandeld.

Enkele standjes gedaan: revers cowgirl, russisch, missionaire, zijwaards, doggy, voor de spiegel... Er kwam geen glijmiddel te pas. Tussendoor gegrapt en gelachen. Ik was helemaal opgewonden door haar gekreun, dirty talk: "Fuck me, baby" en haar prachtig lichaam in verschillende standjes. Ik ben geeindigd op de geweldige borsten.

Maandag gaat ze naar R'dam.

Klinkt goed Howie, je bent er altijd als de kippen bij ;)

Toen ik de foto's zag deed ze me gelijk denken aan Adrianna die altijd in Rotterdam ontving: Deze

Ik dacht dat kan niet want die adverteerde Braziliaanse te zijn en deze dame heeft Oost-Europees op haar profiel, maar als je zegt dat ze weer naar Rotterdam komt en bovendien Braziliaans is is het wellicht toch dezelfde dame. Heb Adrianna uiteindelijk zelf nooit bezocht, maar haar gezicht op met name de minder glamorous foto's lijkt wel erg op dat van deze dame (ad helaas niet meer beschikbaar).

Terug
Bovenaan Onderaan