Recensie Naya, Amstelveen (voorheen Eindhoven) 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar nr en berichtje gestuurd,helaas geen antwoord tot nu toe,maar zie het somber in.Ze is wat minder ondernemend dan sommige andere dames die ik ken,dus mannen,rekening er maar niet op.
 
Ik twijfel of dit dezelfde Naya is. Toendertijd een fijne date met haar gehad. Kan iemand uitsluitsel geven?
 
Zeker dezelfde als toen ik haar ontmoet heb.Heeft wel mijn bericht gelezen,maar geen reply gehad.

//Edit mod: Dank mannen voor het melden en bevestigen, link in #1 aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6620107-naya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan Naya, contact met haar gemaakt via WA, dit ging goed, makkelijk en duidelijk.
Bij aankomst was ik aangenaam verrast, achter de deur stond zij in een mooi zwart lingerie-setje en zij is in werkelijkheid mooier dan haar foto's doen vermoeden.
Even opfrissen in de badkamer en het heerlijk uurtje kan beginnen.
Zij vroeg mij wat ik zoal graag wil en waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Ik ( ondertussen alweer een paar jaartjes 55-plusser) gaf mijn voorkeuren aan en daar heeft zij heel goed op ingespeeld, zij heeft mij een uurtje heerlijk verwend en in de watten gelegd, dit was voor mij de ultieme gfe met alles erop en eraan, in één woord ; geweldig.
Naya is een mooie, slanke oost Europese dame, spreekt goed engels en heeft ook een heel mooi en vriendelijk karakter.
Het hele plaatje klopte gewoon, dit was voor mij één van mijn beste ervaringen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6620107-naya#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week Naya bezocht, sluit me aan bij vorige reviews. In het echt leuker dan op de foto's. Aardige en lieve dame. Heb een heerlijk uurtje met haar gehad. Ze was eerlijk dat ze drukke dagen had gehad en niet te diepe of harde stoten wilde. Ze ga me daarvoor terug andere extra aandacht. Lekkere dame maar moet even pauze nemen.
 
Deze week Naya bezocht, sluit me aan bij vorige reviews. In het echt leuker dan op de foto's. Aardige en lieve dame. Heb een heerlijk uurtje met haar gehad. Ze was eerlijk dat ze drukke dagen had gehad en niet te diepe of harde stoten wilde. Ze ga me daarvoor terug andere extra aandacht. Lekkere dame maar moet even pauze nemen.
Ik vind jouw score niet helemaal overeen komen met jouw tekst….. ik ga er in ieder geval maar niet langs
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6620107-naya
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk weer eens een bezoekje gebracht aan deze Super leuke dame 😃!
Hier wordt je nou gewoon echt blij van, wat een heerlijk mens is dit..
Eerst even opfrissen en t feest kon beginnen, ze begon mijn pik heerlijk te teasen met haar tong
Dit is heerlijk, aangezien ze ook een tongpiercing heeft, geeft dit toch een extra dimensie met het pijpen!
Naya neemt haar tijd om dit rustig te doen, geen gehaast:p uiteindelijk werd me t net allemaal iets te geil en haar aangegeven te willen neuken!
Ze kwam heerlijk on-top, ik moest hard in haar zachte ronde billetjes knijpen, ik voelde gelijk maar even aan haar sterretje, heerlijk zacht rond gaatje heeft ze, k denk dat ze alleen geen anaal doet, staat ook niet in de opties, misschien de volgende keer maar es vragen.
Heb het afgerond in missionaris, eigenlijk te snel, maar t was ook retegeil om haar zo onder je te zien liggen en je paal tussen die lipjes in en uit te zien gaan, ze heeft prima rosbief daar beneden:p Naya gaat nu voor een weekje richting Eindhoven, om dan hopelijk zoals ze me aangaf in december/januari weer terug te keren naar Nederland🙏 Herhalingsgevaar jazeker!
 
Naya behoort tot 1 van mijn beste dames. 😍 Helaas is Eindhoven te ver voor mij om haar te bezoeken. Heb begrepen dat ze er nog tot en met zondag is. Voor degenen die nog wel de kans krijgen; wees lief voor haar en je krijgt een geweldige tijd voor terug. 🥰
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kan bovenstaande reacties alleen maar beamen. Wat een heerlijke meid die vol overgave tekeer gaat met je.

Haar advertentie zegt daar haar motto 'a man must be pleased' is.

Nou dat komt ze opzekers na.

Was voor mij ook voor het eerst dat ik gepijpt ben met een tongpiercing. Ik vond het wel lekker eigenlijk.
 
Deze week Naya bezocht, sluit me aan bij vorige reviews. In het echt leuker dan op de foto's. Aardige en lieve dame. Heb een heerlijk uurtje met haar gehad. Ze was eerlijk dat ze drukke dagen had gehad en niet te diepe of harde stoten wilde. Ze ga me daarvoor terug andere extra aandacht. Lekkere dame maar moet even pauze nemen.
Doet deze dame ook anaal? Heb namelijk geen reactie van haar gekregen, wellicht heeft ze het druk , vandaar de vraag hier.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eigenlijk weinig toe te voegen aan. Voorgaande recenties. Leuke lieve dame die er alles aan doet het je naar het zin te maken. Heb haar circa 3 jaar geleden eens bezocht en ze is nog steeds dezelfde mooie dame. Wellicht iets meer vlees op de botten. Pijpen was goed en intiem ook. Twee keer sex gehad in een uur
 
Terug
Bovenaan Onderaan